Bar Too Much *213*
vrijdag 22 december 2017 om 22:06
zaterdag 23 december 2017 om 09:56
Moggûh Barrers!
Lekker uitgeslapen na doorwaakte nacht nummer zo veel
Nog een paar laatste dingetjes doen zoals appelmoes koken en stoofperen maken om morgen mee te nemen en dan ben ik er weer helemaal klaar mee.
De eerste kerst dat ik niet heel druk hoef te doen maar in mijn hoofd heb ik het keidruk! Zo vermoeiend
Lekker uitgeslapen na doorwaakte nacht nummer zo veel
Nog een paar laatste dingetjes doen zoals appelmoes koken en stoofperen maken om morgen mee te nemen en dan ben ik er weer helemaal klaar mee.
De eerste kerst dat ik niet heel druk hoef te doen maar in mijn hoofd heb ik het keidruk! Zo vermoeiend
zaterdag 23 december 2017 om 12:17
zaterdag 23 december 2017 om 14:45
Appelmoes is klaar en peertjes staan te pruttelen. Ik heb er bijna een hele fles rode port in gedaan
Het ruikt erg goed dus smaken zal het ook wel. We gaan het beleven morgen.
Vanavond ga ik met mijn drie meiden naar de film "Huisvrouwen bestaan niet" . Hoop dattie leuk is. Er spelen in elk geval genoeg leuke acteurs in mee.
Het ruikt erg goed dus smaken zal het ook wel. We gaan het beleven morgen.
Vanavond ga ik met mijn drie meiden naar de film "Huisvrouwen bestaan niet" . Hoop dattie leuk is. Er spelen in elk geval genoeg leuke acteurs in mee.
zondag 24 december 2017 om 09:38
Ik was vrijdag al aan het kokkerellen. Chocoladegebakjes met kersen op rum en marsepein. Kreeg alleen een aanval na jaren aanvalsvrij geweest te zijn. De vader bracht me (na douchen
) naar de huisartsenpost voor een check-up. Mijn koorts en bloeddruk werden gemeten en ik moest met dichte ogen mijn neus aanraken. De dienstdoende arts vond me naar alcohol ruiken en stelde dat ik strontlazarus was
Ik was de hele dag al de kluts kwijt, had De Vader daarover al rond 15.00 gebeld, dus ik wist het ook niet meer. Ik rook volgens de rest van het gezin niet naar drank, maar had uiteraard wel van de rum geproefd en ik praatte nog steeds lullig en was ongecoördineerd ... thuis dus ter geruststelling en voor de lol een blaastest gedaan. Nah, als het geen aanval maar drank was geweest, mocht ik gewoon nog rijden
Meteen 's avonds mijn neuro gebeld die zei dat dit vaker voorkomt. Er worden zelfs wel mensen opgepakt voor openbare dronkenschap na een aanval. Lekker dan.
Volgende week een afspraak gemaakt voor serieus onderzoek en het eventueel ophogen van mijn medicatie.
Anyway. Geschrokken, bang en een beetje boos dus.
Zometeen maar eens lekker verder met die gebakjes
Ik was de hele dag al de kluts kwijt, had De Vader daarover al rond 15.00 gebeld, dus ik wist het ook niet meer. Ik rook volgens de rest van het gezin niet naar drank, maar had uiteraard wel van de rum geproefd en ik praatte nog steeds lullig en was ongecoördineerd ... thuis dus ter geruststelling en voor de lol een blaastest gedaan. Nah, als het geen aanval maar drank was geweest, mocht ik gewoon nog rijden
Meteen 's avonds mijn neuro gebeld die zei dat dit vaker voorkomt. Er worden zelfs wel mensen opgepakt voor openbare dronkenschap na een aanval. Lekker dan.
Volgende week een afspraak gemaakt voor serieus onderzoek en het eventueel ophogen van mijn medicatie.
Anyway. Geschrokken, bang en een beetje boos dus.
Zometeen maar eens lekker verder met die gebakjes
zondag 24 december 2017 om 17:59
Kijk Love Actually 2 is een korte film van 15 minuten voor Red Nose Day.
https://vimeo.com/210205259
https://vimeo.com/210205259