Bar Too Much *213*

06-12-2017 11:11 702 berichten
Afbeelding
Zie ik net dochter 3 op tv bij SR hahaha
Met vriendinnen daar naartoe gereisd vanaaf :)
Alle reacties Link kopieren
Leuk Broek.
Zwaaide ze nog naar je?
Ik kom niet meer bij :rofl:
Dat je in napraat zelf komt vertellen met je ene nick dat je met je andere nick geband bent. De humor, hoe stom hahaha
broekrok schreef:
22-12-2017 21:33
Dat je in napraat zelf komt vertellen met je ene nick dat je met je andere nick geband bent. De humor, hoe stom hahaha
:proud:
Je moet maar vervuld zijn van jezelf.
Ik snap het wel whore.
Leuk Broek je kind op tv :hyper:
broekrok schreef:
22-12-2017 21:33
Haha das best wel grappig eigenlijk. Maar terugkeren onder een ban geeft er toch nog eentje of alleen de nieuwe nick?
Goedenacht. Jooppmans heeft weer de sterren van de hemel gespeeld op zijn gitaartje dus ik zit nog even na te stuiteren.
Neem ik ook nog een snelle rooie hoor!
Goedemorgen, hondje wilde een rondje dus zit al weer fris und fruitig aan de cracker.
Goedemorgen.

De jongens komen straks. Oppasdag vandaag :)
Moggûh Barrers!

Lekker uitgeslapen na doorwaakte nacht nummer zo veel :rofl:
Nog een paar laatste dingetjes doen zoals appelmoes koken en stoofperen maken om morgen mee te nemen en dan ben ik er weer helemaal klaar mee.
De eerste kerst dat ik niet heel druk hoef te doen maar in mijn hoofd heb ik het keidruk! Zo vermoeiend @(
Goedemorgen dames.

Leuk Jo oppasdag, veel plezier.

Oh Broek lastig is dat, ik herken het wel dat druk zijn in je hoofd. Gelukkig is het bijna voorbij :-D
Goedemorgen! Veel plezier allemaal!
Life is short. Eat dessert first.
Echt waar, mensen op parkeerterreinen bij supermarkten op dit soort dagen.... Veel onbeschofter en lelijker kan bijna niet!!
Gelukkig was ik de rust zelve :puh:
Ik ging om half 10 boodschappen doen. Voorbereid op een drama. Maar was niks bijzonders, behalve dat de kassa vastliep toen ik aan de beurt was. Maar was niet abnormaal druk.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Appelmoes is klaar en peertjes staan te pruttelen. Ik heb er bijna een hele fles rode port in gedaan :blob:
Het ruikt erg goed dus smaken zal het ook wel. We gaan het beleven morgen.

Vanavond ga ik met mijn drie meiden naar de film "Huisvrouwen bestaan niet" . Hoop dattie leuk is. Er spelen in elk geval genoeg leuke acteurs in mee.
Ik was vrijdag al aan het kokkerellen. Chocoladegebakjes met kersen op rum en marsepein. Kreeg alleen een aanval na jaren aanvalsvrij geweest te zijn. De vader bracht me (na douchen :'( ) naar de huisartsenpost voor een check-up. Mijn koorts en bloeddruk werden gemeten en ik moest met dichte ogen mijn neus aanraken. De dienstdoende arts vond me naar alcohol ruiken en stelde dat ik strontlazarus was @(

Ik was de hele dag al de kluts kwijt, had De Vader daarover al rond 15.00 gebeld, dus ik wist het ook niet meer. Ik rook volgens de rest van het gezin niet naar drank, maar had uiteraard wel van de rum geproefd en ik praatte nog steeds lullig en was ongecoördineerd ... thuis dus ter geruststelling en voor de lol een blaastest gedaan. Nah, als het geen aanval maar drank was geweest, mocht ik gewoon nog rijden ;-D

Meteen 's avonds mijn neuro gebeld die zei dat dit vaker voorkomt. Er worden zelfs wel mensen opgepakt voor openbare dronkenschap na een aanval. Lekker dan.

Volgende week een afspraak gemaakt voor serieus onderzoek en het eventueel ophogen van mijn medicatie.

Anyway. Geschrokken, bang en een beetje boos dus.

Zometeen maar eens lekker verder met die gebakjes :P
Sjemig Yet, wat rot!

De film is een aanrader, echt een feelgood movie, heel vaak hard moeten lachen :proud:
Ik ga ' m onthouden, kerstvakantie = biosvakantie. SR laat ik verder maar aan me voorbij gaan. Ben maandag wel naar Chef'Special geweest, was erg leuk.
Jeetje, Yet! Hopelijk verloopt alles vanaf nu rustig en kunnen jullie genieten van de feestdagen.
Wat schrikken Yet. Hopelijk was het een eenmalig iets. :hug:
Bah Yet, wat een nare ervaring. Sterkte!

Afbeelding
Even alvast een laagje leggen.......anders komt die alcolhol straks zo binnen :P

Afbeelding
Lekker, Broek!
Tingeling!
Tijd voor een kerstborrel.

Afbeelding
Kijk Love Actually 2 is een korte film van 15 minuten voor Red Nose Day.
https://vimeo.com/210205259

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven