Andere fora

25-12-2017 01:49 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie nog actief op andere fora?
Zo ja, op welke andere fora?
En krijgen jullie daar wel eens bans?
Ach ik zet weleens commentaar onder een blog maar meestal zijn mijn browserinstellingen te "veilig" (ik laat bijvoorbeeld geen trackers toe) en dan verschijnt mijn post niet onder het blog.

Het is maar hoogstzelden dat ik iets van mijn beveiliging/privacyinstellingen opgeef om toch te kunnen posten. Dan doen ze maar zonder mij. :)

Hetzelfde met online shops; de shop met de minste trackers en omleidingen mag zich verheugen op mijn inkoop.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ja o.a. op DP review, MacRumours.....

Nee geen ban tot dusver.
Nee ik zit alleen hier en ik heb nog nooit een ban gehad
Sentosa schreef:
25-12-2017 12:28
Ja o.a. op DP review, MacRumours.....

Nee geen ban tot dusver.
o_o
Girlscene. Ja, ik heb wel eens een tijdelijke ban gehad :lol:
Op een Belgisch forum heb ik een permaban opgelopen :biggrin:
Corona67 schreef:
25-12-2017 12:30
o_o
Tja, fotografie gek. Geweldig forum daarvoor. :lol:
Twee verschillende :puppy: fora.
Eén van het ras mijn overleden hond en één algemeen.

Geen bans. Eénmaal een waarschuwing op dit forum..... :-o :-$
Sentosa schreef:
25-12-2017 13:50
Tja, fotografie gek. Geweldig forum daarvoor. :lol:
:-D uhuh....
'Actief' is een groot woord. Vroeger meer dan nu. Een ban heb ik alleen hier wel eens gehad, voor 'diagnose stellen' want ik zei dat iemand vast borderline had. :rofl:
Mieshka schreef:
25-12-2017 13:57
'Actief' is een groot woord. Vroeger meer dan nu. Een ban heb ik alleen hier wel eens gehad, voor 'diagnose stellen' want ik zei dat iemand vast borderline had. :rofl:
Vind je dat grappig om iemand een diagnose van borderline te stellen zonder enige kennis van zaken?
Bjort schreef:
25-12-2017 13:59
Vind je dat grappig om iemand een diagnose van borderline te stellen zonder enige kennis van zaken?

Wie zegt dat ik geen kennis van zaken heb? :proud:
Mieshka schreef:
25-12-2017 14:37
Wie zegt dat ik geen kennis van zaken heb? :proud:
Al zou je een psycholoog zijn, dan nog is het niet juist iemand te beoordelen alleen maar om wat die gene op een forum post. Tevens vind ik het een kwalijke zaak dat iemand met kennis van zaken zomaar op een forum een diagnose stelt, komt niet echt profecioneel over
Ik heb alleen tijdelijke bans gehad op sanomafora, maar ik ben actief op diverse fora en blogs.
Fok - Paar keer geband. Mijn ervaring is dat het daar heel subjectief is en je een ban krijgt als de mods iemand anders meer mogen. Maar geeft verder ook niet, meelezen is al hilarisch genoeg. Ben nu niet meer geband maar vind het niet eens meer interessant om daar een account te maken.

Tell Tina - Nooit geband, bestaat volgens mij al jaren niet meer.

Vroeger was ik ook actief op Girlscene maar dat is nu echt te kinderachtig voor mij, gericht op meiden tot eind middelbare school begin universiteit. Nooit geband trouwens.

Ik zat vroeger op Zoetermeeronline en daar ben ik wel een keer geband omdat ik eiste dat mijn foto uit het "domme foto's topic" wordt verwijderd.
Gelukkig is later dat topic gesloten en mocht dat niet meer, dat was gewoon vernedering voor een foto waar ik gewoon normaal op lachte en dus gewoon pesten. (Wat bij de meeste foto's zo was.)
Alleen hier, vroeger ook op vriendin of flair (?) forum
Verder nooit een ban gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven