Kerst stress!!!

25-12-2017 17:15 89 berichten
Pff ik ben helemaal uitgeblust. Ik ben de hele dag in de weer geweest om het eten voor te bereiden. Er komen 16 mensen eten. Ik kan mijn oma en tante op dit moment wurgen, zij zouden voor het toetje zorgen, maar geven aan dat ze later zijn 20:00 en ik wilde om 18:00 beginnen. Alles loopt in de soep.

Even uitrazen
anoniem_353921 wijzigde dit bericht op 25-12-2017 17:25
1.25% gewijzigd
Wat mij helemaal raakte was hun houding alsof ze in hun gelijk stonden. Het was dat mijn schoonfamilie erbij zaten anders had ik ze helemaal uitgekafferd en de deur uitgegooid.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar voor je tass. Snap dat je je erg opgelaten voelde hierover.
Heb je vandaag een gezellige rustige dag voor de boeg?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Balen Tass, wat een zootje. Hebben je schoonouders nog wel een leuke avond gehad of was het één deceptie?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
IBIopviva schreef:
26-12-2017 10:56
Wat naar voor je tass. Snap dat je je erg opgelaten voelde hierover.
Heb je vandaag een gezellige rustige dag voor de boeg?
Vanavond bij mijn broertje en z’n vriendin eten. Ik vind haar niet zo leuk. Ik zal even wat drank achterover gieten voordat ik daar heen ga.
Nouschi schreef:
26-12-2017 11:00
Balen Tass, wat een zootje. Hebben je schoonouders nog wel een leuke avond gehad of was het één deceptie?
Ja, het was gezellig voor hun.
Ttass schreef:
26-12-2017 10:45
Wat mij helemaal raakte was hun houding alsof ze in hun gelijk stonden. Het was dat mijn schoonfamilie erbij zaten anders had ik ze helemaal uitgekafferd en de deur uitgegooid.
Ik denk dat ik gezegd had toen ze belden dat ze helemaal niet meer hoefden te komen. Zwaar egoïstisch gedrag van ze. Ik zou er zeker nog eens op terug komen.
Ttass schreef:
26-12-2017 11:04
Vanavond bij mijn broertje en z’n vriendin eten. Ik vind haar niet zo leuk. Ik zal even wat drank achterover gieten voordat ik daar heen ga.
Dit is wel heel melodramatisch.
Je had ook nee kunnen zeggen als ze zo’n naar persoon is.

Wat je oma betreft, je voor een ander schamen is onzin en onnodig. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor hun gedrag.
Heb je gevraagd waarom ze zich zo gedragen hebben?
Moiren’ schreef:
26-12-2017 11:34

Wat je oma betreft, je voor een ander schamen is onzin en onnodig. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor hun gedrag.
Heb je gevraagd waarom ze zich zo gedragen hebben?
Ik hou van mijn broertje. Moeten wij dan niet gaan, omdat we zijn vriendin niet leuk vinden? Mijn vriend vind haar ook geen leuk mens. Ik ga er heen voor mijn broertje.
anoniem_353921 wijzigde dit bericht op 26-12-2017 12:01
3.70% gewijzigd
Ttass schreef:
26-12-2017 11:59
Ik hou van mijn broertje. Moet wij dan niet gaan, omdat we zijn vriendin niet leuk vinden? Mijn vriend vind haar ook geen leuk mens.
Van mij moet je niets. Maar je vooraf vol laten lopen, omdat ze niet aardig is vind ik echt zo kansloos.
Sowieso, altijd, van iedereen.
Nooit meer zoiets organiseren dus. Kerst vieren met mensen waarmee je Kerst echt wil vieren. Idem voor je verjaardag.

Je kan ook op restaurant gaan, scheelt heel veel stress.

Nog een gelukkige verjaardag! :cheer2:
Life is short. Eat dessert first.
Moiren’ schreef:
26-12-2017 12:01
Van mij moet je niets. Maar je vooraf vol laten lopen, omdat ze niet aardig is vind ik echt zo kansloos.
Sowieso, altijd, van iedereen.
Ik ben sowieso gezelliger met een paar wijntjes achterover, als ik vervelende mensen om me heen heb.
doornroosje9 schreef:
26-12-2017 12:03
Nooit meer zoiets organiseren dus. Kerst vieren met mensen waarmee je Kerst echt wil vieren. Idem voor je verjaardag.

Je kan ook op restaurant gaan, scheelt heel veel stress.

Nog een gelukkige verjaardag! :cheer2:
Dit. Gelukkig nieuw jaar.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ttass schreef:
26-12-2017 12:09
Ik ben sowieso gezelliger met een paar wijntjes achterover, als ik vervelende mensen om me heen heb.
Dat denken veel mensen. Meestal gewoon vervelender.
Maar als je alcohol nodigt hebt om normaal te kunnen functioneren moet je het vooral doen.
Je kan het ook zien als een soort test voor als je je bruiloft gaat plannen.
Wat ik mij afvraag waren je oma en tante al wezen eten en borrelen bij andere dat het zo gezellig daar was?
Moiren’ schreef:
26-12-2017 11:34
..
Ik vind het nogal onbeschoft om zo over degene te spreken die jou heeft uitgenodigd voor een kerstmaal en dus moeite doet om iets lekkers voor je klaar te maken.
Als ik schoonzus was en wist dat je zo over me zou denken dan kwam je alsnog de deur niet in.
Ttass schreef:
26-12-2017 11:59
Ik hou van mijn broertje. Moeten wij dan niet gaan, omdat we zijn vriendin niet leuk vinden? Mijn vriend vind haar ook geen leuk mens. Ik ga er heen voor mijn broertje.
En hij vindt het leuk een dronken lor aan tafel?
Ik denk dat je vriend zomaar geen gezellige kerst heeft dit jaar.
eva-luna schreef:
26-12-2017 12:21
Ik vind het nogal onbeschoft om zo over degene te spreken die jou heeft uitgenodigd voor een kerstmaal en dus moeite doet om iets lekkers voor je klaar te maken.
Als ik schoonzus was en wist dat je zo over me zou denken dan kwam je alsnog de deur niet in.
Mijn broertje heeft mij uitgenodigd.
dolfje schreef:
26-12-2017 12:22
En hij vindt het leuk een dronken lor aan tafel?
Ik word niet dronken van een paar wijntjes.
Ttass schreef:
26-12-2017 12:36
Ik word niet dronken van een paar wijntjes.
Maar waarschijnlijk wel wat vrijer. Grote kans dat je er dan toch iets venijnigs uitflapt. Niet doen joh. Of ze nou een leuk mens is of niet, ze is met je broertje en die wil er kennelijk vandaag toch iets van maken.

Oma en tante zijn flink over de schreef gegaan zeg. Wat een respectloze actie, ik snap wel dat je daar van over de zeik was.

Hey! Maar er is een mooi vooruitzicht: MORGEN IS HET WEER VOORBIJ!! :cheer2:
There is always something happening, and it's usually right now
Moiren’ schreef:
26-12-2017 12:12
Dat denken veel mensen. Meestal gewoon vervelender.
Maar als je alcohol nodigt hebt om normaal te kunnen functioneren moet je het vooral doen.
Vooral niet doen bedoel je natuurlijk en helemaal mee eens. ;-)
Grobbekuiken_ schreef:
26-12-2017 12:42
Maar waarschijnlijk wel wat vrijer. Grote kans dat je er dan toch iets venijnigs uitflapt. Niet doen joh. Of ze nou een leuk mens is of niet, ze is met je broertje en die wil er kennelijk vandaag toch iets van maken.

Oma en tante zijn flink over de schreef gegaan zeg. Wat een respectloze actie, ik snap wel dat je daar van over de zeik was.

Hey! Maar er is een mooi vooruitzicht: MORGEN IS HET WEER VOORBIJ!! :cheer2:
Ik heb voor de rest wel een leuke kerst, ondanks wat mijn oma en tante geflikt hebben.
Ttass schreef:
26-12-2017 12:35
Mijn broertje heeft mij uitgenodigd.
Ja en? Hij heeft een vriendin en jij bent het bezoek, niet zij. Echt, de wereld draait niet om jou.
Ttass schreef:
26-12-2017 12:09
Jij hebt vrij vaak vervelende mensen om je heen, valt me op uit dit topic en eerdere van jouw hand.
Misschien moet je je eens afvragen wat jouw eigen aandeel daarin is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven