E-reader vullen
dinsdag 26 december 2017 om 12:16
Ik moet voor iemand zonder internet een e-reader vullen maar geen idee hoe/waar.
Eerst dacht ik aan kobo maar het is geen kobo e-reader en zoek dus iets vergelijkbaars. Er mogen abonnementskosten aan vast zitten maar geen downloads met een flink bedrag per boek. Ik werd ook gewezen op spotnet, zijn er mensen die daar ervaring mee hebben, geen vervuiling of zo op je laptop?
Ook moet ik blijkbaar eerst Adobe Digital Editions installeren.
Wie helpt me deze e-reader vullen?
Eerst dacht ik aan kobo maar het is geen kobo e-reader en zoek dus iets vergelijkbaars. Er mogen abonnementskosten aan vast zitten maar geen downloads met een flink bedrag per boek. Ik werd ook gewezen op spotnet, zijn er mensen die daar ervaring mee hebben, geen vervuiling of zo op je laptop?
Ook moet ik blijkbaar eerst Adobe Digital Editions installeren.
Wie helpt me deze e-reader vullen?

dinsdag 26 december 2017 om 12:26

dinsdag 26 december 2017 om 12:27
Dat is ook precies de bedoeling. Ik heb de e-reader nu hier en wil deze het liefst de komende weken vullen met veel, heel veel boeken. En ik denk dat ik dat het makkelijkst vind met ergens een account. Maakt het voor het soort genre nog uit waar je het best kunt downloaden?
dinsdag 26 december 2017 om 12:29
Daar heb ik dus juist niks aan, net zoals downloaden op haar bieb abo geen optie is omdat ze dat zelf niet kan. Het makkelijks is het als ik er nu een paar honderd boeken op zet.

dinsdag 26 december 2017 om 12:31
Oh. Nou sorry hoor. Wat is de moeite om dat eens in de maand of 2 maanden voor haar te doen? Maar anders zou je nu ook als een malle kunnen gaan downloaden op Piratebay en die er voor haar opzetten.
anoniem_94360 wijzigde dit bericht op 26-12-2017 12:32
11.26% gewijzigd
dinsdag 26 december 2017 om 12:31
dinsdag 26 december 2017 om 12:35
Sorry

Ik zou dat met liefde iedere zoveel tijd voor haar doen maar zoals ik al zei, andere kant van het land. En zoals gezegd, het mag gerust een betaald abonnement zijn. Wat nou alsof ik dit niet zou willen doen?
dinsdag 26 december 2017 om 12:38
Dat kan, maar dat kost een klap met geld. Dat is toch totaal logisch? Je zou toch ook niet naar de boekhandel gaan, een hele plank in je tas vegen en dan weer zonder te betalen vertrekken?
dinsdag 26 december 2017 om 12:40
Dan zou ze zelf moeten leren de boeken erop zetten of accepteren dat het niet gaat.
Of je moet via het illegale circuit van mensen een hoop boeken krijgen en die erop zetten.

dinsdag 26 december 2017 om 13:31
heeft de e-reader wifi en heeft de lezer wifi? Dan kun je ook nog naar bliyoo kijken.
Ik heb het kobo-abonnement uitgeprobeerd op vakantie en vond het helemaal super. via de Wifi boeken binnenhalen en geen gedoe met een pc er tussen. Misschien is bliyoo vergelijkbaar, alleen ook voor andere e-readers.
Ik heb het kobo-abonnement uitgeprobeerd op vakantie en vond het helemaal super. via de Wifi boeken binnenhalen en geen gedoe met een pc er tussen. Misschien is bliyoo vergelijkbaar, alleen ook voor andere e-readers.
dinsdag 26 december 2017 om 13:33
Ik ga naar aanleiding van de tips later vandaag wat dingen uitproberen en kom er dan nog op terug.
MarkSD, zoals ik al zei, betalen is prima, maar dan liever ergens een abonnement/betaald account zodat je voor x bedrag per maand kunt downloaden en niet per boek betaalt.
Dank aan degenen die evt. boeken willen doorsturen. Maar even kijken of dingen lukken!
MarkSD, zoals ik al zei, betalen is prima, maar dan liever ergens een abonnement/betaald account zodat je voor x bedrag per maand kunt downloaden en niet per boek betaalt.
Dank aan degenen die evt. boeken willen doorsturen. Maar even kijken of dingen lukken!
dinsdag 26 december 2017 om 14:53
Beste forummers,
Het is op het Viva Forum niet toegestaan om links te delen naar illegale downloadsites dus ook niet via PM. Forummers die dit wel doen worden gestraft volgens het bansysteem.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Het is op het Viva Forum niet toegestaan om links te delen naar illegale downloadsites dus ook niet via PM. Forummers die dit wel doen worden gestraft volgens het bansysteem.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.