Kerst stress!!!
maandag 25 december 2017 om 17:15
Pff ik ben helemaal uitgeblust. Ik ben de hele dag in de weer geweest om het eten voor te bereiden. Er komen 16 mensen eten. Ik kan mijn oma en tante op dit moment wurgen, zij zouden voor het toetje zorgen, maar geven aan dat ze later zijn 20:00 en ik wilde om 18:00 beginnen. Alles loopt in de soep.
Even uitrazen
Even uitrazen
anoniem_353921 wijzigde dit bericht op 25-12-2017 17:25
1.25% gewijzigd
dinsdag 26 december 2017 om 12:50
Nou dan. Vanavond lekker bij je broertje aanschuiven, er iets gezelligs van maken en je niet ergeren, en hopla, geslaagde kerst.
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 26 december 2017 om 23:57
violetskies schreef: ↑25-12-2017 17:24Ik krijg her al benauwd van je openingspost TO.
Veel sterkte.
Sterkte wensen omdat het toetje later komt? En dan de oma de deur uit willen gooien?
Vanwege een toetje dat te laat komt? Dat snap ik niet.
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 27 december 2017 om 00:05
Je wou anders je oma uitkafferen en de deur uitgooien vanwege een toetje?
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 27 december 2017 om 00:09
Dit.
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 27 december 2017 om 00:13
woensdag 27 december 2017 om 00:29
Nee niet vanwege een toetje denk ik maar omdat ze uren te laat kwam.
Bij mij kom je er dan helemaal niet meer in. Helaas oma, iedereen gaat nu op huis aan. Dag oma eet het toetje onderweg maar lekker alleen op.
To je verteld alleen niet waarom ze zo laat waren. dat zet me wel aan het denken... als ze een goede reden hebben en toch met veel moeite zijn gekomen zou ik ze een knuffel geven bij binnenkomst maar een reden als: ik wil nog even een film op tv zien of zoiets vind ik echt niet kunnen.
Vertel To, waarom waren ze zo laat? En ik vind het lullig dat je nog iets moest gaan halen. Ook zoiets: kon niemand van die 14 mensen even voor jou in de plaats gaan, zou ik wel aanbieden in zo'n geval.