Leuk spel plat station 4

dinsdag 26 december 2017 om 21:08
M'n vriend en ik gaan een PS4 aanschaffen. Oftewel mijn vriend wil dat heel graag en ik vind het prima maar dan wil ik ook een leuk spel zodat ik er ook gebruik van kan maken (zo af en toe, misschien..).
Hebben jullie suggesties voor een leuk spel? Ik hou van een beetje Mario- achtinge/strategische/ puzzel spelletjes.. heb al lopen zoeken op internet maar kom er niet zoveel verder mee..
Hebben jullie suggesties voor een leuk spel? Ik hou van een beetje Mario- achtinge/strategische/ puzzel spelletjes.. heb al lopen zoeken op internet maar kom er niet zoveel verder mee..

dinsdag 26 december 2017 om 21:13
Wij hebben er net een aangeschaft en ik vind het aanbod voor mij en kinderen zwaar bagger.
Man is helemaal blij met zijn ingewikkelde fifa (waar je niet eens gewoon een potje voetbal op kan doen zonder een uur voorbereiding met teams maken enzo) of schieten.
Het enige wat verder leuk lijkt is dat spel wat je nu op tv ziet, met die quizen en dansen enzo.
Maar daar is de controller je mobiel lijkt, en mijn kleuter heeft die niet.
Man is helemaal blij met zijn ingewikkelde fifa (waar je niet eens gewoon een potje voetbal op kan doen zonder een uur voorbereiding met teams maken enzo) of schieten.
Het enige wat verder leuk lijkt is dat spel wat je nu op tv ziet, met die quizen en dansen enzo.

dinsdag 26 december 2017 om 21:52
Ni no kuni (komt volgend jaar uit)
Cat Quest
Crash Bandicoot trilogy
De Sims 4
Disney Infinity
Guitar Hero
Kingdom Hearts
Knack 1 & 2
Lego City Undercover (klinkt kinderachtig maar vind je zeker leuk als je fan van “Mario” achtig bent)
Lego dimensions
Little big planet
Lost Sphear
Okami
Putty Squad
Puyo puyo
Ratchet & Clank
Rayman Legends
Skylanders
Sonic forces
En mijn persoonlijke favoriet Stardew Valley
Tearaway unfolded
Toki Tori
Yooka laylee
Allemaal games die ook prima van nintendo of op switch kunnen worden gespeeld (enkele zijn er ook voor switch)
Op www.ign.nl kun je reviews lezen en op www.budgetgaming.nl de goedkoopste prijs per spel vinden. Veel plezier met de ps4
Cat Quest
Crash Bandicoot trilogy
De Sims 4
Disney Infinity
Guitar Hero
Kingdom Hearts
Knack 1 & 2
Lego City Undercover (klinkt kinderachtig maar vind je zeker leuk als je fan van “Mario” achtig bent)
Lego dimensions
Little big planet
Lost Sphear
Okami
Putty Squad
Puyo puyo
Ratchet & Clank
Rayman Legends
Skylanders
Sonic forces
En mijn persoonlijke favoriet Stardew Valley
Tearaway unfolded
Toki Tori
Yooka laylee
Allemaal games die ook prima van nintendo of op switch kunnen worden gespeeld (enkele zijn er ook voor switch)
Op www.ign.nl kun je reviews lezen en op www.budgetgaming.nl de goedkoopste prijs per spel vinden. Veel plezier met de ps4

dinsdag 26 december 2017 om 22:15
Wij vonden little big planet eigenlijk een beetje moeilijk, qua besturing dan. Geen succes hier.
Wat ik wel echt heel leuk vind, is Lego Dimensions. Het lijkt kinderachtiger dan het is. De humor in het spel is bijv op volwassenen gericht, en het is echt een puzzelgame (maar niet té moeilijk gelukkig, want dan haak ik al snel af)
Je kan er ook nog allemaal uitbreidingen bij kopen.
Ik wil het zelf vaker spelen dan mijn zoon van 8, best verslavend
Wat ik wel echt heel leuk vind, is Lego Dimensions. Het lijkt kinderachtiger dan het is. De humor in het spel is bijv op volwassenen gericht, en het is echt een puzzelgame (maar niet té moeilijk gelukkig, want dan haak ik al snel af)
Je kan er ook nog allemaal uitbreidingen bij kopen.
Ik wil het zelf vaker spelen dan mijn zoon van 8, best verslavend

woensdag 27 december 2017 om 00:52
Little big is leuk vooral eigen levels maken of van andere downloaden
Crash bandicoot is leuk maar behoorlijk moeilijk
Journey vind ik ook prachtig zo rustgevend en prachtig vormgegeven
maar Rocket leugae is mijn favo voetballen met rc cars klinkt heel maf maar is zo verslavend en kan online met ze 2 tegen andere online
Crash bandicoot is leuk maar behoorlijk moeilijk
Journey vind ik ook prachtig zo rustgevend en prachtig vormgegeven
maar Rocket leugae is mijn favo voetballen met rc cars klinkt heel maf maar is zo verslavend en kan online met ze 2 tegen andere online
dinsdag 1 mei 2018 om 08:28
Alle LEGO Games die er maar uit zijn voor PS4 zijn voor jong en oud super leuk.Het-groepje schreef: ↑26-12-2017 21:13Wij hebben er net een aangeschaft en ik vind het aanbod voor mij en kinderen zwaar bagger.
En lang niet zo makkelijk dan je denkt

Soms zit in een half uur samen met mijn vrouw te puzzelen...
We denken dan te moeilijk haha...
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of ... ideo_games