Saskia
woensdag 27 december 2017 om 23:46
Ik ben een kind van de jaren '80 en dat is dan ook het eerste wat in mij op komt. Extreem doorsnee, in mijn vriendenkring hebben we het ook vaak over Saaikia (iemand die we kennen in de bredere vriendenkring, een heel saai iemand die altijd eerder naar huis wil en vaak klaagt).
Misschien dat er een revival van deze naam komt, maar ik vind het niks. Het spijt me. In dezelfde categorie in mijn hoofd vallen Bianca en Claudia. Maar dat is slechts hoe mijn brein werkt, niet gebaseerd op iets.
Misschien dat er een revival van deze naam komt, maar ik vind het niks. Het spijt me. In dezelfde categorie in mijn hoofd vallen Bianca en Claudia. Maar dat is slechts hoe mijn brein werkt, niet gebaseerd op iets.
woensdag 27 december 2017 om 23:49
Lucylucille schreef: ↑27-12-2017 23:48Saskia en Serge.
Saskia en Jeroen.
Saskia en de avonturen in de Vinex Wijk.
Saskia en de meiden op de haakclub.
Saskia knipt haar haar kort omdat ze een kind gebaart heeft.
donderdag 28 december 2017 om 00:05
Ja! Die verslond ik. Met neefje Andries (dat vond ik dan wel weer een suffe naam). Claudia vind ik ook een leuke retro naamblue_lagoon schreef: ↑27-12-2017 23:51Claudia vind ik ook al leuk![]()
Doet me denken aan de gelijknamige boekenserie van Cok Grashoff.
donderdag 28 december 2017 om 00:15
Ja, Andries inderdaad
donderdag 28 december 2017 om 00:19
Hihihi. Ik had ze van Mn zus en zij weer van een oudere nicht. Echt stukgelezen zijn ze. Ik ga ook even op Mp kijken! Zou ze best weer eens willen lezenblue_lagoon schreef: ↑28-12-2017 00:16En ik zou ze volgens mij zo weer verslinden, als ze niet onderaan in de ondergrondse berging zouden liggenwegens ruimtegebrek in appartement.
donderdag 28 december 2017 om 00:23
donderdag 28 december 2017 om 07:16
Maarre ik vond het in de jaren ‘90 een aso naam.. De Saskia’s die ik kende rookte Marlboro en hadden zo’n tribal reetgewei. Eentje had ook nog een tattoo van een hartje met een duiveltjes hoorntjes en staart. Zij was 15 en liet zich sandwichen door Dennis & Wesley, twee volle neven. Laura, haar zus deed het met Darkraver. Nou hoe jaren ‘90 wil je het hebben qua namen
Sas, mocht je dit lezen dan hoop ik dat je goed terecht bent gekomen.
Sas, mocht je dit lezen dan hoop ik dat je goed terecht bent gekomen.
donderdag 28 december 2017 om 11:54
Gaat de eerstkomende decennia niet gebeuren denk ik, daarvoor is het nog te kort geleden.
Misschien over een jaar of 30? Net zoals begin 19e eeuwse namen als Teuntje, Dirkje, Gijs, Saar etc. nu ook weer bon ton zijn in bepaalde kringen...
Nothing happens for a reason
donderdag 28 december 2017 om 12:08