Saskia

27-12-2017 22:41 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor associaties krijgen jullie bij de naam Saskia? Positieve, negatieve associaties, of andere gevoelens? Vinden jullie het een mooie naam, of juist niet? :-D
Zeg TO, waar komt je vraag eigenlijk vandaan? Krijg je een meisje?
Labalade schreef:
28-12-2017 17:23
Haha ja Bingo! topscore met deze namen in de klas van zoon :hihi: Ik mis nog Nora, Quinty en Hanna. En in zoons klas zit ook een Jasmijn, daar heb ik eigenlijk hetzelfde jaren ‘80 gevoel bij als Saskia, Claudia en Anouk.
Bij Hannah/Hannah denk ik aan een koksioane, zo noemen we hier in Groningen een gereformeerde.

Ik heb in het verleden meerdere Hanna's/Hannah's gekend en die waren allemaal gereformeerd.
Ik vind het een hele suffe naam. Iemand van de Bhagwan en gezondheidssandalen ofzo. Type Reiki en kruidenthee en zelfgebreide truien met veel paars erin.
Echt bedankt voor alle reacties, super!!! :)

Ik vraag dit niet voor mijn eigen kind maar ik had laatst een gesprek met mijn zus (32wk zwanger) over de naam van haar baby en haar man vindt Saskia mooi maar zij was bang voor evt. slechte connotaties bij de naam Saskia. Ik ben van de jongere generatie die alle associaties met Saskia&Serge en Saskia&Jeroen niet begrijpt en geen problemen heeft met de naam dus ik dacht: ik neem de proef op de som en vraag het eens op Viva. Ik ga haar de link van dit topic even door appen, dan kan ze zelf bepalen wat ze ervan vindt. Wel fijn dat het grootste gedeelte positief is (ouderwets, maar vrij positief) :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven