Tips geurkaarsen
dinsdag 2 januari 2018 om 23:19
De tuinen heeft natuurlijke.jurkmetstipjes schreef: ↑02-01-2018 23:18Olie? Op zo’n schaaltje met waxinelichtje eronder? En waar haal ik die olie?
Water in het schaaltje, ongeveer 5 druppels olie er in. Of meer, of minder, wat je maar wil. Kaarsje aan en de geur verspreidt zich vanzelf.
dinsdag 2 januari 2018 om 23:36
Daar heb ik wel eens bijgestaan, welke geuren zijn aan te raden ? Ik snap wel dat dat persoonlijk is, maar soms kan iets dan enorm tegenvallen of niet kloppen met wat er op het etiket staat
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
dinsdag 2 januari 2018 om 23:40
Ik vind van chi herfstavond het allerlekkerst. Winternacht ook en ook lente ochtend vind ik lekker.Benedryl-Cabbagepatch schreef: ↑02-01-2018 23:36Daar heb ik wel eens bijgestaan, welke geuren zijn aan te raden ? Ik snap wel dat dat persoonlijk is, maar soms kan iets dan enorm tegenvallen of niet kloppen met wat er op het etiket staat![]()
Echt niet meer dan 5 druppels, anders is het heel heftig.
Maar herfstavond is echt al jaren mijn favoriet.
Heel soms eucalyptus.
dinsdag 2 januari 2018 om 23:42
Ok bedankt ! Ik houd erg van eucalyptus, dus die gaat dan sowieso mee
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
dinsdag 2 januari 2018 om 23:44
Let wel op natuurlijke. Synthetische zijn niet fijn qua geur en ook niet zo gezond. Wel een heel stuk goedkoper, maar je doet een eeuwigheid met zo’n flesje.Benedryl-Cabbagepatch schreef: ↑02-01-2018 23:42Ok bedankt ! Ik houd erg van eucalyptus, dus die gaat dan sowieso mee![]()
In die van Chi zit een pipetje om te doseren.
dinsdag 2 januari 2018 om 23:49
dinsdag 2 januari 2018 om 23:54
Die vind ik echt stinken.
Mijn brander staat geregeld droog, maar is nog steeds heel. Die van mij is van (spek?)steen.
woensdag 3 januari 2018 om 08:32
De Tuinen heeft een kleine collectie geurchips om te verwarmen. Tuincentra kunnen een veel grotere collectie hebben. Ik vind ze overigens peperduur. Bolsius heeft wat chiquere geurtjes in zijn kaarsen maar ook wat chiquere prijzen. Ook die in het tuincentrum.
En dat heb je dat ding waar op zterdag op SBS6 reclame voor wordt gemaakt: Lampe Berger of zoiets.
En dat heb je dat ding waar op zterdag op SBS6 reclame voor wordt gemaakt: Lampe Berger of zoiets.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
woensdag 3 januari 2018 om 11:08
Ik heb olie van het eigen merk van De Tuinen en wax melts van Pure Soap.
Qua olie vind ik anijs, citrusgeuren en rozengeur erg lekker. Wat betreft de melts (ik koop daar altijd cupjes, die snij ik in stukken en dan doe ik er 4 x mee). Daar zijn de geuren Butterfly Hugs, Twigs & Berries, Secret Garden en Cherry Blossom favoriet.
Qua olie vind ik anijs, citrusgeuren en rozengeur erg lekker. Wat betreft de melts (ik koop daar altijd cupjes, die snij ik in stukken en dan doe ik er 4 x mee). Daar zijn de geuren Butterfly Hugs, Twigs & Berries, Secret Garden en Cherry Blossom favoriet.
woensdag 3 januari 2018 om 11:28
Geen idee of het echt olie is.jurkmetstipjes schreef: ↑03-01-2018 07:03Action heeft ook aromabrandertjes herinner ik me.. de olie zal ik me maar niet aan wagen maar de brander kan geen kwaad lijkt me.
In de webshop van Holland Barrett zie ik geen chi meer staan, ik zal er eens langs gaan!
Is het eigen merk van de tuinen ook goed?
Chi kan je ook online kopen en op andere plekken.
woensdag 3 januari 2018 om 14:07
Dan had ik misschien gewoon pech/ slechte kwaliteit brandertje.
Ik heb nu toevallig ook olie in huis. Dennengeur. Maar dan zet ik hem bij me en een glaasje water ernaast.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."