Röntgenkleuren op acer laptop ipv normale kleure ?
woensdag 3 januari 2018 om 14:06
Beste mensen,
Ik heb een klein probleempje,
Als ik mijn laptop opstart komt er in het wit acer te staan inplaats van zwart, als ik hem dan eenmaal opgestart heb is alles in een vage oranje blauwe kleur alsof het in röntgen kleur is. ( niet hoe het hoort ) ik zou graag willen weten hoe ik dit terug kan veranderen,
Alvast bedankt!
Ik heb een klein probleempje,
Als ik mijn laptop opstart komt er in het wit acer te staan inplaats van zwart, als ik hem dan eenmaal opgestart heb is alles in een vage oranje blauwe kleur alsof het in röntgen kleur is. ( niet hoe het hoort ) ik zou graag willen weten hoe ik dit terug kan veranderen,
Alvast bedankt!

woensdag 3 januari 2018 om 21:48
Dat is ook wel een goeie! Dan heb je een zwarte achtergrond met gekleurde tekst. Zou ze dat bedoelen met "röntgenkleuren"?lulletjerozenwater schreef: ↑03-01-2018 21:32Is er niet een "toegankelijkheidsinstelling" die de kleuren negatief maakt? Voor sommige mensen met een visuele beperking maakt dat alles leesbaarder.
Even je instellingen nakijken...
Heb je toevallig per ongeluk op Alt+Shift+Print Screen gedrukt, TO? Dat is de sneltoets voor Hoog contrast. Als je nog een keer drukt schakel je het weer uit.