Tomcat - eerste drie mensen
donderdag 4 januari 2018 om 11:12
donderdag 4 januari 2018 om 11:20
Wat ik krijg is dat je zaken niet helemaal ziet voor wat ze zijn, je hebt staan popelen om te tonen wat je kan, wat je waard bent, maar je ziet in de huidige situatie niet de ware aard. Verborgen ligt een fase waarin je juist veel leert, praktsiche zaken om het leven van jezelf en anderen in gewenste banen te leiden.ThunderassMan schreef: ↑04-01-2018 11:11Hoe ziet mij carrière eruit dit jaar?
Edit Situatie: ik werk zwaar onder mijn niveau in een sector die me steeds meer tegen staat.
je ambitie werkt op dit moment tegen je, steeds kijken naar groener gras en niet waarderen wat je nog kan leren en verbeteren in het huidige.
Je omgeving lijkt plezierig, welvaart, meer dan genoeg om tevreden te zijn qua leven, huis, materiele zaken.
Wat je als advies krijgt is om je dromen en wensen eens goed te onderzoeken, wat wil je nou echt, waar wil je heen, welke doelen streef je na en hoe kan je daar komen? De energie om ze te verwezenlijken is er, de focus en richting lijkt er nog niet.
Voor de toekomst zie ik vooral geluk, plezier, liefde in de thuis/gezinssituatie, je werk is daar even ondergeschikt aan en misschien wel dienend voor.
donderdag 4 januari 2018 om 11:30
Hoi Juffrouw!Mejuffrouwmuis schreef: ↑04-01-2018 11:12Mijn man heeft een baanaanbod in het buitenland. Is het een goed idee om met het gezin duizenden kilometers ver te gaan wonen voor twee jaar? Onze zoons hebben een "lastige leeftijd" en worden verdrietig van het idee.
lang verhaal kort..ik krijg dat dit aanbod best wel een wens is die in vervulling gaat voor je man maar het advies is echt dat hij nog even niet klaar is..hij wil graag tonen wat hij kan en staat te popelen maar de tijd is er nog even niet voor..de toekomst geeft mij een dubbele boodschap, een van de uitkomsten is zakelijk/carierre succes maar een uitkomst is ook problemen in de relatie. Ik denk dat jullie keuze's die dubbelheid in zich hebben..kies hoe dan ook bewust, kijk niet alleen naar carierre, avontuur, geld, gezin maar vergeet ook niet aan de relatie tussen jullie 2 te denken. Er is geen goed of fout, ik kan je niet zeggen welke keuze tot wat leidt, besef wel welke impact het kan hebben.
Verder krijg ik wel het begin van een nieuwe fase in het heden en de verborgen invloed is er 1 van rechtvaardigheid, krijgen wat je verdiend, keuze's die je maakt bepalen wat je krijgt.
donderdag 4 januari 2018 om 11:36
Met je gezin gaat het wel prima, maar de studie dat wordt wel een dobber.Saartjepoes schreef: ↑04-01-2018 11:12Blijft dit jaar de balans in ons gezin?
Komt een kleintje bij komende week en ik heb de wens om te gaan studeren in september. We hebben hard moeten werken om balans te krijgen in (nieuw) gezin
Dankjewel:)
Begin van een nieuwe fase in het heden en verborgen invloed van het samengaan van creativiteit en liefde.
Het gezinsgeluk vormt een obstakel voor je studie, je omgeving is er wel 1 van overdracht van kennis en ik verwacht dat er een persoon komt die je van raad en daad gaat voorzien, een mentor achtige persoon, deze persooon is belangrijk voor je. De toekomst geeft aan dat je het vaak niet zult zien zitten maar blind vertrouwen mag hebben..de koers is wel de juiste ook al zie je het helemaal niet meer af en toe.
donderdag 4 januari 2018 om 11:45
Dankjewel! Mooie boodschap. Ik wil al heel lang studeren maar thuissituatie ging altijd voor. Nu wil ik toch proberen ook voor mijn eigen ontwikkeling te gaan. Ik vind het ook echt wel spannend maar weet ook dat ik het nodig heb om mijn werk in de toekomst interessant te houden en dat is ook belangrijk voor me.tomcat schreef: ↑04-01-2018 11:36Met je gezin gaat het wel prima, maar de studie dat wordt wel een dobber.
Begin van een nieuwe fase in het heden en verborgen invloed van het samengaan van creativiteit en liefde.
Het gezinsgeluk vormt een obstakel voor je studie, je omgeving is er wel 1 van overdracht van kennis en ik verwacht dat er een persoon komt die je van raad en daad gaat voorzien, een mentor achtige persoon, deze persooon is belangrijk voor je. De toekomst geeft aan dat je het vaak niet zult zien zitten maar blind vertrouwen mag hebben..de koers is wel de juiste ook al zie je het helemaal niet meer af en toe.
donderdag 4 januari 2018 om 12:05
Dank je Tomcat! Ik kan hier veel mee en ben me bewust van de impact van onze keuzes. Het land waar we naar toe kunnen is zo mooi en tof, maar er zijn belangrijker dingen dan alleen het avontuur. Gelukkig zijn mijn man en ik al heel lang samen en hebben we een hoop met elkaar meegemaakt, maar ik besef dat emigreren een andere draai aan onze relatie kan geven.
Deze kans is uit de lucht komen vallen. We waren eigenlijk niet meer van plan om te emigreren, maar ineens was daar een aanbod. We nemen rustig de tijd om alle voors en tegens tegen elkaar af te wegen en nemen uiteindelijk een beslissing.
Deze kans is uit de lucht komen vallen. We waren eigenlijk niet meer van plan om te emigreren, maar ineens was daar een aanbod. We nemen rustig de tijd om alle voors en tegens tegen elkaar af te wegen en nemen uiteindelijk een beslissing.