Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 23 februari 2009 @ 21:43:

Tien daarentegen is dus Goed Bezig! In theorie wel ja... Eet-technisch overigens ook, had gewoon niks meer in huis, dus heb alleen maar restjes gegeten. Maar nu is de voorraad officieel uitgeput dusssss... morgen verplichte tippel naar AH!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 23 februari 2009 @ 21:42:

Ja, het was een complot tegen mij. Ze hadden zich allemaal verzameld in het snoep-&koek-mandje toen ik in het weekend weg was en besloten héél hard naar mij te gaan roepen toen ik op de bank zat met een kopje thee

Help! Ik móet mijn discipline terugwinnen.... zucht...

Oooh samenzweren, dat is gemeen!!

Kun je ze niet voor straf de kliko in mikken?

(kliko is ofwel grijze ding in de tuin, ofwel Xander)
'ofwel Xander'

Zucht... gelukkig had ik overdag wél gewoon gezond gedaan. Morgen moet het echt over zijn met dat gesnaai. *spreekt zichzelf nogmaals vermanend toe*

Ik ben wel blij dat jullie het óók gemeen van ze vinden! Ik ga nog even naar die chocolaatjes roepen dat ze stil moeten zijn omdat ik ze anders in de kliko/Xan mik
Peas on earth!

Ik denk dat Cotedor wel een goede waarschuwing meegeeft bij zijn chocolaatjes?
flauw he?

Mik ze gewoon in de kliko/Xan joh, wég is wég!
Precies, zal ze leren, die etters!!!

Doe je wel voorzichtig? Voor je het weet komen ze tegen je in opstand!

Geen goed idee stomme kikker! (op de M&M site staan verdorie M&M recepten....)

Ik mag daar NIET meer voor leuke plaatjes kijken!
dat plaatje van jou Vinyl, geweldig!
quote:Vinyl schreef op 23 februari 2009 @ 22:20:

Geen goed idee stomme kikker! (op de M&M site staan verdorie M&M recepten....)

Ik mag daar NIET meer voor leuke plaatjes kijken!

Bestaan er serieus M&M recepten?
Ja, gaaf he? Grinnik...
quote:Drift schreef op 23 februari 2009 @ 22:22:

[...]

Bestaan er serieus M&M recepten?Ja.. M&M taarten, brownies, cheescakes, koekjes.... aaargh!
quote:Drift schreef op 23 februari 2009 @ 22:22:

[...]

Bestaan er serieus M&M recepten?

Grapje zeker he?! Mijn zusje had op d'r tweede verjaardag een M&M's taart! Túúrlijk bestaan er M&M's recepten

(maar ik negeer ze, ik wil het niet zien, ik lúst helemaal geen M&M's!)
Mmm.... maar lijnen of niet, reken maar dat ik deze zomer weer naar de M&M store ga voor de variaties die ze hier niet hebben!

Oh yeah!

(maar nu eerst afvallen... haha)
Ik duik mijn bed maar in

Voor ik een snaai aanval krijg hier (gelukkig niks in huis, maar je kunt ook ontbijtkoek en banaan gaan snaaien, haha)

Trusten!
Blegh, ik ben súpermisselijk nu

Op zich redelijk gezond gedaan, vandaag normaal gegeten incl. bakje fruit. Maar wel 4 stukjes stokbrood met kruidenboter.

Een salade van spinazie en rosbief vooraf. En zalm als hoofdgerecht. Goed gekozen toch?

Maar... Wie stopt de zalm in de frituur?!?!

Blegh... heb niet eens alles opgegeten maar ik had vanavond wel buikkramp en nu dus erg misselijk. Bah bah bah...

Heb ook geen toetje gehad, alleen 1 hapje 'sticky toffee pie' van wat de anderen allemaal hadden.

Had netjes een muntthee.

En later na veel aandringen nog een stukje sneeuwster bij broer in huis.

Maar bah, die gefrituurde zalm (eerlijkwaar, het vet droop eruit) breekt me echt op nu
Ohhhh... ik haak af... ik kan de gedachte aan M&M-taarten simpelweg níet verdragen
Peas on earth!
Getver Age, zo lekker als PodE eten kan omschrijven, zo onaantrekkelijk kan jij het laten klinken! Brrrr... Weet je dat melk wel eens helpt tegen misselijkheid? Misschien even proberen?

Vinyl, slaap lekker!
*moet de volgende keer dus vragen hóe de vis bereid is bij het uit eten gaan*

He wat gemeen PodE! Een snaai-complot tegen jou.

Ik zou het aan Xan gaan voeren... (ik wou dat ik een stroopwafel had gehad ipv die frituur-zalm)

Wat spannend Drift om volgende week bij je 'extra' baan gaan beginnen

Tien, ben trots op je! Goed dat je thuis bent gebleven en morgen ook nog thuis blijft! M'n zusje had van de dokter gehoord dat er nu een Terror-griepvirus heerst. Je bent echt 2 weken flink ziek dan... Dus bereid je maar vast voor
Oh, stom... ik was nog niet klaar met m'n bericht maar ik verstuurde 'm al wel

Vinyl, heeeeerlijk! M&M-recepten. Je kan mij 's nachts wakker maken voor Maltesers trouwens Heb ergens nog een recept voor Malteser-cheesecake!

Ah! Tien komt met melk-idee. Ik ga direct wat drinken. Heb ook nog wat cola light maar daar moet ik echt niet aan denken
En Keesie is weer aan het sporten, goed hoor!! En Beef Shanghai is best goed, mits je het gehakt afgiet en de olie niet gebruikt. En dat je heb je gedaan dus:
Helpt het?
Euhm, ja wel een beetje... de melk moet nog wel even 'zakken' en z'n werk gaan doen.

Haha Tien! Zit jij in je ziek-zijn-tijd een Facebook profiel aan te maken?
Jazekers... ben alleen maar benauwd en moe, tussen al dat rusten door kan ik rustig aan mijn netwerk bouwen
Pfoe wat een chocolade komt hier voorbij zeg, daar krijg ik honger van! En ik heb net alles goed gedaan vandaag, lijstje;

yoghurt met cruesli en framboos

drie boterhammen met slankie

appel

evergreen

beef shanghai (en Tien, das best te nassen! Lekkerst als je door de gehaktballetjes nog wat extra knof doet en dan met taugé, prei champions en een worteltje erdoor)

Drinken; 5 koppen koffie, 2x thee, 1 glaasje optimel, halve liter water. Zometeen nog een glaasje wijn.

Met Kees afgesproken dat we nu 2x in de week gaan sporten, maandag en donderdag.

Pode, wat is Xan een gemeenerdert dattie al die snaai niet voor je opeet voordat het jou onverwacht aanvalt? Ik kan het ook niet hoor; een koekje of 1 snoepje. Gelukkig is Kees ook niet zo'n snoeper dus aan lekkers hebben wij nu in huis; Evergreens, amandelen, rozijnen. Eigenlijk niets dus.

Age wat een vernaggelarij van een lekker stukje zalm, dat kan zoveel lekkerder! Zonde.

Zo nu eerst maar even posten.
quote:AgentL schreef op 23 februari 2009 @ 22:50:

Euhm, ja wel een beetje... de melk moet nog wel even 'zakken' en z'n werk gaan doen.

Haha Tien! Zit jij in je ziek-zijn-tijd een Facebook profiel aan te maken?

Oh Age wat vervelend dat die zalm zo fout valt. Is ook echt heel bizar om zalm in de frituur te mikken. Daar heb ik echt nog nooit van gehoord dus ik kan me voorstellen dat je dacht gewoon een verantwoorde maaltijd te eten.

Het goede nieuws (soort van) is dat je lichaam niet meer goed tegen vette zooi kan. Ik heb dat in extreme mate (en dat is wat minder goed), zeker als ik gestresst ben moet ik echt geen vette hap eten. Die komt er zo weer uit (smakelijk detail ).

En het viel mij inderdaad ook al op dat Tien zich vandaag vreselijk verveeld heeft en daarom maar op facebook aan het rommelen geweest is

Als je morgen nu echt niks te doen hebt mag je wel een dagje mijn assistente komen spelen...ik ben heel aardig als baas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven