Dode duif
zondag 7 januari 2018 om 13:55
Hoi allemaal,
Er ligt een dode duif bij mij voor op de oprit, in een hoekje onder een klein afdakje. Geen idee hoe lang deze er al ligt, viel me gister opeens op toen ik thuiskwam van boodschappen doen. Nu zit ik sinds die tijd te twijfelen wat te doen. Het liefst wil ik hem weggooien in de vuilniscontainer , maar ben echt een schijtluis haha. Vind het echt vies , en wie weet zitten er wel beestjes onder oid? Vriend is helaas weekje weg voor zijn werk dus hij kan helaas het klusje niet doen
Nu mijn vraag; wat gebeurt er als ik hem (te lang) laat liggen? Gaat het dan rotten oid of gebeurt er niet zoveel ranzigs? Moet ik mij ‘vermannen’ of kan ik hem gewoon laten liggen? (Hoop heel stiekem op het laatste haha).
Alvast bedankt, groetjes!
Er ligt een dode duif bij mij voor op de oprit, in een hoekje onder een klein afdakje. Geen idee hoe lang deze er al ligt, viel me gister opeens op toen ik thuiskwam van boodschappen doen. Nu zit ik sinds die tijd te twijfelen wat te doen. Het liefst wil ik hem weggooien in de vuilniscontainer , maar ben echt een schijtluis haha. Vind het echt vies , en wie weet zitten er wel beestjes onder oid? Vriend is helaas weekje weg voor zijn werk dus hij kan helaas het klusje niet doen
Nu mijn vraag; wat gebeurt er als ik hem (te lang) laat liggen? Gaat het dan rotten oid of gebeurt er niet zoveel ranzigs? Moet ik mij ‘vermannen’ of kan ik hem gewoon laten liggen? (Hoop heel stiekem op het laatste haha).
Alvast bedankt, groetjes!
zondag 7 januari 2018 om 13:59
Ah top thanks! Had idd al even lopen googelen maar dit nog niet tegen gekomen. Zal er een melding van maken!
zondag 7 januari 2018 om 14:00
Maartje2016 schreef: ↑07-01-2018 13:58Heb je geen puberbuurjongen die je dit klusje voor een 10tje ofzo kan laten opknappen? Het is dan wel winter, maar ik denk wel dat er alleen maar meer vliegen op af zullen komen.
Haha nee helaas
zondag 7 januari 2018 om 14:05
Gooi hem mbv een schep in 1 zwiep snel bij de buren op de oprit
zondag 7 januari 2018 om 14:05
Dacht je echt dat ze jouw dode duif komen opruimen? Kom op meid, handschoenen, keukenpapier of plastic zak en hup, gooi dat beestje in de kliko. Klein gebedje erbij dat het beestje in de hemel komt en klaar.
zondag 7 januari 2018 om 14:06
nerdopviva schreef: ↑07-01-2018 14:05Dacht je echt dat ze jouw dode duif komen opruimen? Kom op meid, handschoenen, keukenpapier of plastic zak en hup, gooi dat beestje in de kliko. Klein gebedje erbij dat het beestje in de hemel komt en klaar.
zondag 7 januari 2018 om 14:07
Beetje het idee van een dekbedhoes en dekbeddoornroosje9 schreef: ↑07-01-2018 14:06Grote zak nemen, beide handen erin, duif nemen en zak er omheen vouwen.
zondag 7 januari 2018 om 14:09