35+ en zwanger worden in 2018

dinsdag 21 november 2017 om 20:39
Bezig met zwanger worden:
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger

Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
of 
Miss37 bevallen
12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
Miss37 bevallen

Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
zaterdag 6 januari 2018 om 12:30
Heel spannend! Ben benieuwd of het raak is bij jullie. Ik ga gelijk op met Twingo en snow..rond de 29e nod. Toch wel leuk om met meerderen tegelijk te zijn.
Ik heb trouwens net dat artikel in het linkje gelezen en ook maar even aan vriend gekopieerd. Ik vond het echt inzichtelijk! Ik wist niet dat zijn leeftijd zoveel uitmaakte wat betreft de kans op een zwangerschap.

Ik heb trouwens net dat artikel in het linkje gelezen en ook maar even aan vriend gekopieerd. Ik vond het echt inzichtelijk! Ik wist niet dat zijn leeftijd zoveel uitmaakte wat betreft de kans op een zwangerschap.
zaterdag 6 januari 2018 om 13:46
@roffa; hahaha ben heel erg bezig met opsporen van kwaaltjes en dat lukte de eerste dagen, maar nu als ik heel eerlijk ben; nee, geen gezellige verschijnselen
.
Probeer er niet zo mee bezig te zijn; zag jullie bingokaart in een andere topic, hoezo lekker gek maken
. Maar ik vind dat wachten echt 3x niks. Als het deze ronde niet is, dan slaan we ff een ronde over ivm zelfde datum als mijn 1e dochter. En dan gaan we eind febr weer. Heb in okt een vroege miskraam gehad en dat voelt nu ook wel iets anders merk ik. Als ik nu positief zou testen dan zou ik toch niet helemaal blij kunnen zijn.
@honing; lastig ,maar zoals veel dames al zeggen. Alleen jij en jullie kunnen voelen en ervaren wat het beste is. Heel veel sterkte er mee.

Probeer er niet zo mee bezig te zijn; zag jullie bingokaart in een andere topic, hoezo lekker gek maken

@honing; lastig ,maar zoals veel dames al zeggen. Alleen jij en jullie kunnen voelen en ervaren wat het beste is. Heel veel sterkte er mee.
zaterdag 6 januari 2018 om 14:05
Hallo dames. Zag dat er nog meer meiden nieuw bij zijn gekomen
@Honing je bent iig met meer meiden waar het niet vanzelf bij gaat.
@syrah80:mijn man heeft een hersteloperatie ondergaan.
. Leuk om te weten dat er zoveel half of eind 30ers voor een kindje gaan. Ik mag maandag voor een punctie gaan, deze week zal er ook terugplaatsing zijn.
Lig nu met een griepje op bed. Vanmorgen moest ik wel ff naar het ziekenhuis. Zag vanmorgen met mijn tweede echo dat er genoeg eicellen aangeprikt gaan worden. Hoop ook dat ze bevrucht kunnen worden.
Zal een spannend weekje zijn.
@Honing je bent iig met meer meiden waar het niet vanzelf bij gaat.
@syrah80:mijn man heeft een hersteloperatie ondergaan.
Lig nu met een griepje op bed. Vanmorgen moest ik wel ff naar het ziekenhuis. Zag vanmorgen met mijn tweede echo dat er genoeg eicellen aangeprikt gaan worden. Hoop ook dat ze bevrucht kunnen worden.
Zal een spannend weekje zijn.
zaterdag 6 januari 2018 om 14:17
Owww wat jammer dat ik dit topic nog niet eerder ben tegengekomen!
Ik ben 36 jaar en bezig voor ons 3e kindje, ik heb 2 meiden van 10 en 2 die allebei in februari verjaren
Ik ga eens een beetje teruglezen hier hoe of wat... Ik zit namelijk op een ander topic omdat ik hier in een IUI traject zit...
Wel even een hart onder de riem voor een aantal dames, mijn collega van 40 is nu zwanger 9 weken dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Ik héb trouwens wel 3x een mk gehad waarvan eentje een missed abortion (met de echo van 9.5 week klopte het hartje niet meer) dus het gaat hier zeker niet vanzelfsprekend
Nogmaals ik ga me wat verdiepen in dit topic leuk om eventueel mee te schrijven!
Groetjes
Ik ben 36 jaar en bezig voor ons 3e kindje, ik heb 2 meiden van 10 en 2 die allebei in februari verjaren

Ik ga eens een beetje teruglezen hier hoe of wat... Ik zit namelijk op een ander topic omdat ik hier in een IUI traject zit...
Wel even een hart onder de riem voor een aantal dames, mijn collega van 40 is nu zwanger 9 weken dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit

Ik héb trouwens wel 3x een mk gehad waarvan eentje een missed abortion (met de echo van 9.5 week klopte het hartje niet meer) dus het gaat hier zeker niet vanzelfsprekend

Nogmaals ik ga me wat verdiepen in dit topic leuk om eventueel mee te schrijven!
Groetjes

Blijf jezelf

zaterdag 6 januari 2018 om 20:15
Dajka: het is zon kanjer die man van mij, hij vraagt nu elke dag, wanneer zou je nou een ei kunnen hebben....? Zo grappig! Schimmeltje heb ik ook gehad vorige maand getver de getver en hardnekkig! Gelukkig weer weggewerkt
Yarad: spannende week voor jou, heel veel succes en beterschap voor jou!
Meral: wordt een bijzondere week rond de 29e wellicht veel zwangeren tegelijkertijd
Annejill welkom ook, hoop dat jullie een 3e gegund is!

Yarad: spannende week voor jou, heel veel succes en beterschap voor jou!
Meral: wordt een bijzondere week rond de 29e wellicht veel zwangeren tegelijkertijd

Annejill welkom ook, hoop dat jullie een 3e gegund is!

zondag 7 januari 2018 om 12:41
Ach @honing - heb ook je verhaal gelezen. Kan me voorstellen dat het een wervelwind in je hoofd is nu. Wat een verdriet ook. Zoals alle andere zeggen alleen jij kan deze beslissing maken, maar ik zie wel aardig wat positieve opmerkingen van andere waar het bij de zoveelste keer wel goed ging. Ik kan me niet in jouw schoenen zetten, maar ik denk toch dat het niet meer proberen straks ook heel pijnlijk zal zijn. Er is geen makkelijke weg hier helaas. Sterkte.
Spannende week voor je Yara - en beterschap!
Twingo die man van jou -- heel grappig - wel heel lief ook!!
Volgens mijn app zit ik nu in de vruchtbare dagen maar heb totaal geen kwaaltjes en ook geen positieve ovu test - kan natuurlijk wat laat zijn, of dat ik het heb gemist, maar in m' achterhoofd heb ik wel ineens "het zal toch niet" zitten.
Die kliniek heeft mij overigens niet terug gebeld - vind ik echt slecht - dus die ga ik morgen weer bellen.
Annejill - welkom - hoe lang ben je al met IUI bezig? Succes!
Ik vind het ook fijn om leeftijds genoten te hebben! Fijn weekend allen!
Spannende week voor je Yara - en beterschap!
Twingo die man van jou -- heel grappig - wel heel lief ook!!
Volgens mijn app zit ik nu in de vruchtbare dagen maar heb totaal geen kwaaltjes en ook geen positieve ovu test - kan natuurlijk wat laat zijn, of dat ik het heb gemist, maar in m' achterhoofd heb ik wel ineens "het zal toch niet" zitten.
Die kliniek heeft mij overigens niet terug gebeld - vind ik echt slecht - dus die ga ik morgen weer bellen.
Annejill - welkom - hoe lang ben je al met IUI bezig? Succes!
Ik vind het ook fijn om leeftijds genoten te hebben! Fijn weekend allen!
maandag 8 januari 2018 om 15:27
Hoi Dames,
Lijkt me leuk om met jullie mee te schrijven.
Ik ben 36 (bijna 37) en mijn man 38. Ik schrijf al mee in een ander topic maar jullie zijn meer van mijn leeftijd
Na een heftige periode. (ongeplande zwangerschap die we wegens ernstige afwijkingen hebben moeten beeindigen met 16 weken) Nu toch wel stiekem de wens voor een 3e. Deze wens was er eerder nooit. 2 was genoeg.
Maar nu kriebelt het wel heeel erg. hihi.
Dus geen anticonceptie meer en nu toch kijken of het wil lukken een 3e te maken.
Na zo iets te hebben meegemaakt is alles ineens niet meer zo vanzelf sprekend en is het wel heel lastig om vertrouwen te hebben in jezelf.
Voor de tabel. NOD ongeveer 6 feb. eigenlijk 2e ronde. en het is de 3e.
Hopelijk wordt het voor iedereen een vruchtbaar jaar
Lijkt me leuk om met jullie mee te schrijven.
Ik ben 36 (bijna 37) en mijn man 38. Ik schrijf al mee in een ander topic maar jullie zijn meer van mijn leeftijd

Na een heftige periode. (ongeplande zwangerschap die we wegens ernstige afwijkingen hebben moeten beeindigen met 16 weken) Nu toch wel stiekem de wens voor een 3e. Deze wens was er eerder nooit. 2 was genoeg.
Maar nu kriebelt het wel heeel erg. hihi.
Dus geen anticonceptie meer en nu toch kijken of het wil lukken een 3e te maken.
Na zo iets te hebben meegemaakt is alles ineens niet meer zo vanzelf sprekend en is het wel heel lastig om vertrouwen te hebben in jezelf.
Voor de tabel. NOD ongeveer 6 feb. eigenlijk 2e ronde. en het is de 3e.
Hopelijk wordt het voor iedereen een vruchtbaar jaar

maandag 8 januari 2018 om 15:57
Zelfbescherming, denk ik. Ik bedoel: ik ben 40... de kans dat het niet wat wordt is natuurlijk best behoorlijk aanwezig. Ook omdat vriend verminderd vruchtbaar is (heeft ie in zijn eerdere relatie laten testen, omdat zij toen ook graag kinderen wilden. Wegens omstandigheden zijn ze er toen mee gestopt). We willen allebei niet de medische molen in, maar het van het lot laten afhangen. Dat kan natuurlijk alleen als je er enigszins relaxed mee om kunt gaan.Dajka schreef: ↑05-01-2018 20:33Wat knap Yraatje dat je er zo relaxed in kan staan. Ik zou meteen heel obsessief alles in de gaten houden, maar zoals jij er mee omgaat lijkt me gezonder![]()
Twingo, leuk zon over-enthousiaste man, haha
Hier de vruchtbare dagen al bijna, spannend ...(eerst nog even een schimmeltje de deur uitwerken, pfff net nu....)
Welkom alle nieuwen! Gezellige club zo!
Ik sta er een beetje zo in van: Als het de bedoeling is, gebeurt het wel. Zo niet, dan heb ik ook een enorm leuk leven.
Klinkt wel een beetje passief als ik het zo lees... maar dat valt wel mee... De frequentie is in ieder geval prima

maandag 8 januari 2018 om 19:04
maandag 8 januari 2018 om 20:18
maandag 8 januari 2018 om 20:57
@yraatje, toch knap hoor. Goed om te beseffen dat het leven zo ook gewoon leuk is en het niet moet. Als de frequentie gewoon hoog is hoef je natuurlijk ook niet zo ingewikkeld te doen met vruchtbare dagen enzo, die benut je dan vast wel, hihi.
Miss37, 13wk alweer, dat schiet op. Gaat alles goed, last van kwaaltjes?
Twingo, hihi, blijkbaar weet ‘ie pas hoe leuk het is als het er eenmaal is. Wel lekker makkelijk hoor om na twee weken te roepen dat ‘ie nog wel een wil
Poosje, balen dat je nog even moet wachten. Het liefst begin je gewoon NU natuurlijk..
Marilyn, gezellig
Syrah, jij nu ook in de vruchtbare dagen dus, ik ook. Heb je normaal gesproken wel kwaaltjes dan? Ik merk alleen dat ik veel doorzichtige afscheiding heb.
Miss37, 13wk alweer, dat schiet op. Gaat alles goed, last van kwaaltjes?
Twingo, hihi, blijkbaar weet ‘ie pas hoe leuk het is als het er eenmaal is. Wel lekker makkelijk hoor om na twee weken te roepen dat ‘ie nog wel een wil

Poosje, balen dat je nog even moet wachten. Het liefst begin je gewoon NU natuurlijk..
Marilyn, gezellig

Syrah, jij nu ook in de vruchtbare dagen dus, ik ook. Heb je normaal gesproken wel kwaaltjes dan? Ik merk alleen dat ik veel doorzichtige afscheiding heb.
dinsdag 9 januari 2018 om 12:54
Marilyn 182, nou hier ook bijna 37 hoor.
Succes deze ronde.
Yraatje: het oefenen is ook niet vervelend toch. Mijn tante was op haar 43e bevallen van een kindje dus je hebt nog even.
Twingo 1981: wat een heerlijke kerel dat hij er gelijk nog een wilde terwijl jij nog aan 't bijkomen was
. Fijn om te weten dat je volgende ook weer welkom is.
poosje 81: het is zo volgende week met dat oefenen.
Hier wachten op tp (terugplaatsing) , waarschijnlijk donderdag. En nu thuis met mijn griepje. Ook lekker een keer uitrusten in mijn drukke werkweek.
Die punctie was best heftig. Voelde hem wel. Maar goed alles voor het goede doel.
Succes deze ronde.
Yraatje: het oefenen is ook niet vervelend toch. Mijn tante was op haar 43e bevallen van een kindje dus je hebt nog even.
Twingo 1981: wat een heerlijke kerel dat hij er gelijk nog een wilde terwijl jij nog aan 't bijkomen was
poosje 81: het is zo volgende week met dat oefenen.
Hier wachten op tp (terugplaatsing) , waarschijnlijk donderdag. En nu thuis met mijn griepje. Ook lekker een keer uitrusten in mijn drukke werkweek.
Die punctie was best heftig. Voelde hem wel. Maar goed alles voor het goede doel.
dinsdag 9 januari 2018 om 14:40
Ha! Gister positieve ovu test gelukkig! Soms heb ik ook echt t idee dat ik wat voel, als een soort kramp, hebben jullie dat? Dus vanaf morgen ofzo ook de wachtbank op.
Heb op 2 feb een afspraak in de kliniek. Ik wil gewoon weten wat de opties zijn. Wel meteen een hele intake met allemaal testen enzo, maargoed dan hebben we dat ook maar gehad.
Dajka - die kramp dus en iid ook de afscheiding en absoluut meer zin in seks
Marilyn wat een heftig verhaal. Je klinkt wel heel positief en dat vertrouwen zal wat tijd nodig hebben. Hugs.
Twingo ik heb oom altijd last van ontzettende zere borsten, soms wel 2 weken lang. Loop dan het liefst de hele dag in een sport bh - en ik heb gelukkig maar cup B, hoewel ze als DD aanvoelen soms. Ik heb het zelfs zo vaak dat ik nu meteen denk dat het dus niet raak is... want het is zo'n voorspellend teken voor menstruatie voor mij. Hoewel ik daar ook weer over heb gelezen en dat de symptomen gewoon hetzelfde kunnen zijn...
Yara beterschap en wanneer verwacht je nieuws?
Yraatje - ik vind het ook wel knap om er zo nucter in te staan. Ik heb dat ook een tijd gedaan maar zonder resultaat (ook zo van we zien wel) en merk nu toch dat ik het wel echt wil. Maargoed ik ben eigenlijk al 2 jaar verder sinds die beslissing. Nu wil ik echt t liefst zo snel mogelijk. Heb jij dat helemaal niet?
Heb op 2 feb een afspraak in de kliniek. Ik wil gewoon weten wat de opties zijn. Wel meteen een hele intake met allemaal testen enzo, maargoed dan hebben we dat ook maar gehad.
Dajka - die kramp dus en iid ook de afscheiding en absoluut meer zin in seks
Marilyn wat een heftig verhaal. Je klinkt wel heel positief en dat vertrouwen zal wat tijd nodig hebben. Hugs.
Twingo ik heb oom altijd last van ontzettende zere borsten, soms wel 2 weken lang. Loop dan het liefst de hele dag in een sport bh - en ik heb gelukkig maar cup B, hoewel ze als DD aanvoelen soms. Ik heb het zelfs zo vaak dat ik nu meteen denk dat het dus niet raak is... want het is zo'n voorspellend teken voor menstruatie voor mij. Hoewel ik daar ook weer over heb gelezen en dat de symptomen gewoon hetzelfde kunnen zijn...
Yara beterschap en wanneer verwacht je nieuws?
Yraatje - ik vind het ook wel knap om er zo nucter in te staan. Ik heb dat ook een tijd gedaan maar zonder resultaat (ook zo van we zien wel) en merk nu toch dat ik het wel echt wil. Maargoed ik ben eigenlijk al 2 jaar verder sinds die beslissing. Nu wil ik echt t liefst zo snel mogelijk. Heb jij dat helemaal niet?
dinsdag 9 januari 2018 om 20:06
Dajka: idd riep ik ook hoor, knal jij de volgende eruit dan...?!
Yaradreams: hij zou er nog wel 3 willen, soms denk ik hadden we elkaar maar eerder tegen gekomen.. nu ben ik echt echt echt klaar na nr 4 hoor!
Heftig lijkt mij zon punctie, hoop op snel goed nieuws voor jou na de terugplaatsing
Syrah: balen al die symptomen die je gewoon keihard in de maling nemen! Ik heb nu al gevoelige borsten (verwacht aankomend weekend mijn ovu) maar probeer ook niet te er mee bezig te zijn.... gekke hormonen!
Poosje: balen van je staafje maar...hopenlijk wordt je geduld snel beloond
Klussen doe we hier genoeg dus mocht dat ei zich aan dienen, zit manlief er ‘bovenop’ haha! Soms best lastig met 3 kids maar je wordt steeds creatiever in het zoeken naar een momentje samen
Yaradreams: hij zou er nog wel 3 willen, soms denk ik hadden we elkaar maar eerder tegen gekomen.. nu ben ik echt echt echt klaar na nr 4 hoor!
Heftig lijkt mij zon punctie, hoop op snel goed nieuws voor jou na de terugplaatsing
Syrah: balen al die symptomen die je gewoon keihard in de maling nemen! Ik heb nu al gevoelige borsten (verwacht aankomend weekend mijn ovu) maar probeer ook niet te er mee bezig te zijn.... gekke hormonen!
Poosje: balen van je staafje maar...hopenlijk wordt je geduld snel beloond

Klussen doe we hier genoeg dus mocht dat ei zich aan dienen, zit manlief er ‘bovenop’ haha! Soms best lastig met 3 kids maar je wordt steeds creatiever in het zoeken naar een momentje samen

woensdag 10 januari 2018 om 16:04
@twingo als de mannen de bevalling moesten doen, zou de helft van de mannen het loodje leggen denk ik.
@syrah80 en seagull- wachtbankje, duuuurt laaaang! Ik zit er nog op tot zeker zondagavond.
@yaradreamz wauw met 43 nog een kindje, er is hoop
@yraatje roffaman heeft zo lang gedaan over wel of niet een kind, dat we ook maar gelijk hebben besloten dat we het hele traject gaan doen als het nodig is. Maar we zijn ook heel leuk met zijn 2-en, dus die snap ik heel goed!
@marilyn82 wat heftig zeg, jouw verhaal. Hopelijk komt jullie wens ook uit! Ik zal je in de tabel zetten en @annejill ook!
@syrah80 en seagull- wachtbankje, duuuurt laaaang! Ik zit er nog op tot zeker zondagavond.
@yaradreamz wauw met 43 nog een kindje, er is hoop

@yraatje roffaman heeft zo lang gedaan over wel of niet een kind, dat we ook maar gelijk hebben besloten dat we het hele traject gaan doen als het nodig is. Maar we zijn ook heel leuk met zijn 2-en, dus die snap ik heel goed!
@marilyn82 wat heftig zeg, jouw verhaal. Hopelijk komt jullie wens ook uit! Ik zal je in de tabel zetten en @annejill ook!

donderdag 11 januari 2018 om 11:22
Ongi duurde dag langer dan normaal (en dat is al lang...7 dagen) dus tot afgelopen maandag, vandaag toch een ovu test er tegenaan gegooid... witter dan wit. Heb het idee dat ik toch dit weekend mij ei zou kunnen hebben, blijf maar ff door testen denk, dat is dat t ‘voordeel’ van die action testen (2,49 dacht ik) dan is het nog te doen