De vagina vertelt...

09-01-2018 20:15 44 berichten
Ach wat leuk. Achter de lees-smeer knop bevinden zich stukjes die niemand leest. Maar ik wel en ik las vandaag het relaas van een geslachtsorgaan. Niet naar zoeken want het is behoorlijk saai. Dat kan het forum een stuk beter. Verplaats je dus eens in je papaya en beantwoord de volgende vragen:

Hoe sta je er bij vandaag?
Wat was je leukste ervaring?
Waar heb je een hekel aan?
Lactacyd? Of niet?
Jezus wat een kuttopic.
wat een kuttopic. Ik heb er net even mee gesproken onder de douche maar ze gaf geen antwoord terug.
Het is letterlijk een oude zeurdoos. :popcorn:
Dat het altijd fruit is, vind ik ook mal. Waarom niet van die raar gedrapeerde slappe plakjes rosbief op een opgemaakte schaal huzarensalade?
Ze wordt graag yoni genoemd :P
Ze is een beetje bang voor de bevalling.
Geen ruwe washandjes.
Gewoon alleen helder fris water.
Ik had het kunnen weten. Jullie snappen het niet.

Je moet praten vanuit je vagina.

Dus:
Ik word liever Yoni genoemd
Ik ben bang voor de bevalling
Ik ben blij dat mijn baasje vindt dat schaamhaar mag.
To trapt af
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht, even aangepast:

Ik ben blij dat ik af en toe met de fairy magic wand mag spelen :lol:
anoniem_333165 wijzigde dit bericht op 09-01-2018 20:32
79.84% gewijzigd
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
vrouwjagersma schreef:
09-01-2018 20:20
Dat het altijd fruit is, vind ik ook mal. Waarom niet van die raar gedrapeerde slappe plakjes rosbief op een opgemaakte schaal huzarensalade?
Wel potverdikkie.
Zou jouw yoni even in de hoek willen gaan staan met de muts 'domme doos' op?!

Breng ze NIET op 'creatieve' ideeën. NIET.
Of dacht jij écht dat hihhihahafruitzitvoldirtyvitamientjes zelf bedacht was?

En om je vraag te beantwoorden Meds:

Kan niet beter!
Uitgerust, fris en schoon.
Topdag!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
ik voel me zelden uitgerust en schoon maar dat komt door de media
Benedryl-Cabbagepatch schreef:
09-01-2018 20:28
Oh wacht, even aangepast:

Ik ben blij dat ik af en toe met de fairy magic wand mag spelen :lol:
Mijn kutreactie:

"HO! Ik heb je oorspronkelijke bericht gelezen. Dat ging over waxen. Waxen!
Fairy magic wand? Waxen? Waxen!
Dat is niet magic, niet fairy, dat is gewoon kut!"
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrouwjagersma schreef:
09-01-2018 20:20
Het was laatst een rits die open was. Dus.
Maar goed ik denk dat de mijne maar drie dingen denkt:

- doe die string uit IK STIK
- FEED ME
- pleur op met dat scheermes
Ik vind het forum moeilijk leesbaar. Jullie ook? mijn baasje heeft vaak een broek of maillot aan
feow schreef:
09-01-2018 20:38
Mijn kutreactie:

"HO! Ik heb je oorspronkelijke bericht gelezen. Dat ging over waxen. Waxen!
Fairy magic wand? Waxen? Waxen!
Dat is niet magic, niet fairy, dat is gewoon kut!"
:HA:
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Nou Meds, ik kom net onder de douche vandaan. Ik ben weer heerlijk fris, gewoon lekker gewassen met water.
Ik ben ook weer bijgekomen van mijn ontmoeting met mijn beste vriend. Die is best grappig trouwens, hij heeft zo op het eerste gezicht maar één oog en als ie rust kan ik er niks mee, maar eenmaal fier opgeheven, nou, dolle pret dan hoor.

Ik heb een jasje aan, dat af en toe door mijn personeel geknipt wordt. Ik houd er niet zo van om geschoren te worden, dus dan reageer ik gewoon met wat flinke puisten. Dat laat ze dus nu wel uit haar hoofd ;-D . Mijn jas was vroeger blond, maar tegenwoordig is het eerder donkerblond met grijs. Heel hip is dat tegenwoordig, dat grijs, dus daar ben ik wel blij mee. Alleen zo jammer dat mijn personeel dat niet zomaar aan iedereen laat zien, ze verstopt me graag achter wat kant en dan moet daar nog weer een spijkerbroek overheen ook. Doodzonde van mijn keurige kapsel.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
ceylon, waarom zeg jij personeel en ik baasje?
word ik slechter behandeld?
of heb ik geen eigenwaarde

mijn beste vriend is kapot trouwens, zit geen leven meer in. geen lol meer aan
ik wil een nieuwe maar dat vindt zijn baasje niet goed
:shout: Zure visgleuf!

Spreek tot Meds edele delen!
Graag iets over de onaantrekkelijkheid van onderdanigheid.
S-Meds schreef:
09-01-2018 20:49
ceylon, waarom zeg jij personeel en ik baasje?
word ik slechter behandeld?
of heb ik geen eigenwaarde

mijn beste vriend is kapot trouwens, zit geen leven meer in. geen lol meer aan
ik wil een nieuwe maar dat vindt zijn baasje niet goed
Ha, ze is wel degelijk mijn personeel hoor. Als ik mijn vriend wil zien, ga ik jeuken. Als ze me slecht behandelt reageer ik lekker met een fijne schimmelinfectie. Doe ik ook als ze met lactacyd of andere rommel aankomt. Aan mijn lijf geen polonaise, tenzij ik daar zelf zin in heb. En dan ben ik niet te negeren.

Jammer van je vriend. Wat is er met hem aan de hand?
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Oké, goed verhaal. Ik lever dan maar een bijdrage. Ik ben heel blij met het bestaan van een womanizer.
Don't waste your time or time will waste you.
S-Meds schreef:
09-01-2018 20:15
Ach wat leuk. Achter de lees-smeer knop bevinden zich stukjes die niemand leest. Maar ik wel en ik las vandaag het relaas van een geslachtsorgaan. Niet naar zoeken want het is behoorlijk saai. Dat kan het forum een stuk beter. Verplaats je dus eens in je papaya en beantwoord de volgende vragen:

Hoe sta je er bij vandaag?
Wat was je leukste ervaring?
Waar heb je een hekel aan?
Lactacyd? Of niet?
Ik zit.
Bevallen.
Zand.
Niet.
FiddlyDiddlyDoo schreef:
09-01-2018 21:02
Oké, goed verhaal. Ik lever dan maar een bijdrage. Ik ben heel blij met het bestaan van een womanizer.
is dat van libresse?
feow schreef:
09-01-2018 20:49
:shout: Zure visgleuf!

Spreek tot Meds edele delen!
Graag iets over de onaantrekkelijkheid van onderdanigheid.
hai genotsgrot van feow
Ceylon schreef:
09-01-2018 20:54
Ha, ze is wel degelijk mijn personeel hoor. Als ik mijn vriend wil zien, ga ik jeuken. Als ze me slecht behandelt reageer ik lekker met een fijne schimmelinfectie. Doe ik ook als ze met lactacyd of andere rommel aankomt. Aan mijn lijf geen polonaise, tenzij ik daar zelf zin in heb. En dan ben ik niet te negeren.

Jammer van je vriend. Wat is er met hem aan de hand?
sinds er geen bloed meer vloeit is hij de interesse verloren
nou ja is natuurlijk zelf ook de jongste niet meer en na die vergrote prostaat door een infectie is het helemaal mis

misschien moet ik ook eens wat meer in opstand komen tegen de baas. Maar als ik dat doe gaat ze uit wraak de hele dag paardrijden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven