UPS drama!!!!

10-01-2018 17:37 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds Kiala niet meer bestaat heb ik 6 keer iets verzonden met UPS.
Ik ben niet helemaal dom, maar ik kan zonder overdrijven stellen dat het aanmaken van een label bijna niet te doen is. Binnen een kwartier lukt je dat niet!
En ze willen nog net je haarkleur niet weten...
Voordat je je label kan printen, moet je betalen, anders krijg je simpelweg geen label.
Toch hebben ze het gepresteerd om me vandaag voor de vierde keer een factuur te sturen. en ook een herinnering van een eerder niet voldane factuur (!!) Voor de labels die ik al betaald heb dus!
Ik heb nu drie keer gebeld (kost je minimaal 20 minuten) , maar ik stop ermee. Ze zijn te stom daar bij UPS, of hun systemen deugen niet. Maar ik ben er klaar mee.
Laat de aanmaningen maar komen....
Advies en waarschuwing: maak geen gebruik van UPS!
Ik vergeet nog even te vertellen dat van de zes verstuurde pakketten er ook eentje is zoekgeraakt.
En laat ik nou net van dat pakket vandaag de aanmaning krijgen!....
anoniem_362338 wijzigde dit bericht op 10-01-2018 17:40
0.05% gewijzigd
En dan verstuur je na die eerste keer nog 5x wat.
Ook niet echt scherp van je.
Vriend's bedrijf werkt ook met ups maar daar nooit last.
De eerste twee keer ging het goed en ik dacht: het went wel...
Bovendien had ik een code en kon ik voor € 3,04 versturen.
Janja1 schreef:
10-01-2018 17:41
De eerste twee keer ging het goed en ik dacht: het went wel...
Bovendien had ik een code en kon ik voor € 3,04 versturen.
Ah, gewoon skeer.
Ik heb begrepen dat het voor bedrijven veel simpeler is dan voor particulieren. Bij 'mijn' UPS punt (voorheen Kialapunt) hoorde ik dat de klanten massaal wegblijven! Ben ik dus toch niet de enige!
En wat wil je hier?
En daar maak je speciaal een account voor aan?
Hier dezelfde ervaring, kreeg vorige week ook ineens een factuur. Toen ik belde hoorde ik dat de factuur al was weggeboekt. Zal wel met de overgang van Kiala naar UPS te maken hebben.
Klopt! Ik heb het 1 keer gedaan sinds de omzetting (daarvoor heel vaak via Kiala), maar idd zoveel gedoe dat ik er niet meer aan begin!
Moiren’ schreef:
10-01-2018 17:42
Ah, gewoon skeer.
:HA:
Bezorg je het pakketje zelf.
Bedankt voor de waarschuwing. :)
Niet versturen via UPS dus.

Maar sowieso verstuur ik nooit wat tussen Sinterklaas en Nieuwjaar.Te vaak gehad dat het niet goed ging namelijk.
De pakketjes zijn bezorgd tussen augustus en november.
En ja, als na zoveel slechte ervaringen en zoveel beltijd (per misplaatste factuur som drie keer moeten bellen voor hij werd afgeboekt, gemiddeld 20 tot 30 minuten per gesprek...) en ook nog een pakket zoek geraakt, dan denk ik dat sommige mensen graag willen weten dat UPS een slechte keus is.
DHL doet het voor 95 cent meer net zo snel al PostNL heb ik net ontdekt.
Deze week twee pakketjes verstuurd en binnen 24 uur bezorgd!
UPS neemt er 4 werkdagen voor.
Maar voor wie geen interesse heeft: gewoon niet lezen...
Janja1 schreef:
11-01-2018 16:37
De pakketjes zijn bezorgd tussen augustus en november.
En ja, als na zoveel slechte ervaringen en zoveel beltijd (per misplaatste factuur som drie keer moeten bellen voor hij werd afgeboekt, gemiddeld 20 tot 30 minuten per gesprek...) en ook nog een pakket zoek geraakt, dan denk ik dat sommige mensen graag willen weten dat UPS een slechte keus is.
DHL doet het voor 95 cent meer net zo snel al PostNL heb ik net ontdekt.
Deze week twee pakketjes verstuurd en binnen 24 uur bezorgd!
UPS neemt er 4 werkdagen voor.
Maar voor wie geen interesse heeft: gewoon niet lezen...
UPS doe ik liever ook niet meer. Ik verstuur nu het liefst via DPD, kost 4 euro (dus net zo duur als UPS) en makkelijker. Scheelt wel dat er ook een DPD-punt in mijn dorp zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven