Kat dood?

11-01-2018 23:32 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat is net overleden een uur ervoor ging hij liggen in de keuken en mauwde heel zielig en ademde moeilijk ik probeerde haar op te tillen maar toen begon ze hard te mauwen. Ze liep steeds naar andere plekken om daar rustig te liggen. Uitendelijk begon ze druk te worden ze maakten een soort van koprol en botste overal tegen aan. toen ging ze liggen en was ze dood. Kan iemand me vertellen waarom ze dood is gegaan? Of was het toch ouderdom?
Ach wat naar voor je, was de kat al oud dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hersenbloeding?
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Hoe oud was je kat geworden?
Ben je er alleen mee? Of is er iemand bij je in huis? Hoe gaat het met jou?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Aaah klinkt echt super zielig, naar om te zien sterkte:(. Breng je hem naar de dierenarts? Lijkt mij niet fijn als je morgen opstaat en je kat zo in je huis ligt. :hug:
Ze is alweer anoniem 😞
Heb je de dierenarts niet gebeld?
Lucifermiauww schreef:
11-01-2018 23:39
Heb je de dierenarts niet gebeld?
Het is een uur geleden gebeurd... een dierenarts kan ook niks meer doen als het beestje overleden is.
Kan van alles zijn To, hartstilstand, hersenbloeding als het zo snel gaat kom je daar niet achter. En waarom zou je autopsie laten verrichten, je krijgt je kat er niet mee terug.
Sterkte, ik zou hem wel in een doos doen en z.s.m. naar een dierencrematorium brengen of op laten halen.
Ik hoop dat hij al erg oud was en jij niet alleen zit maar niet reageert omdat je iemand gebeld hebt om bij uit te huilen. Het is erg naar om mee te maken en zo plotseling afscheid te moeten nemen.... :hug:
Lenn12345 schreef:
11-01-2018 23:49
Het is een uur geleden gebeurd... een dierenarts kan ook niks meer doen als het beestje overleden is.
Kan van alles zijn To, hartstilstand, hersenbloeding als het zo snel gaat kom je daar niet achter. En waarom zou je autopsie laten verrichten, je krijgt je kat er niet mee terug.
Sterkte, ik zou hem wel in een doos doen en z.s.m. naar een dierencrematorium brengen of op laten halen.
Ik hoop dat hij al erg oud was en jij niet alleen zit maar niet reageert omdat je iemand gebeld hebt om bij uit te huilen. Het is erg naar om mee te maken en zo plotseling afscheid te moeten nemen.... :hug:
Ik heb had over toen de kat nog leefde. En autopsie lijkt me ook beetje overdreven inderdaad.

En anders kan het uitsluitsel geven of de kat dood is, aangezien de titel op een vraag is.

En misschien een doos voor haar kat hebben. Of een koeling als ze de kat niet dood in huis wil laten liggen.
Lucifermiauww schreef:
11-01-2018 23:51
Ik heb had over toen de kat nog leefde. En autopsie lijkt me ook beetje overdreven inderdaad.

En anders kan het uitsluitsel geven of de kat dood is, aangezien de titel op een vraag is.

En misschien een doos voor haar kat hebben. Of een koeling als ze de kat niet dood in huis wil laten liggen.
Ja inderdaad, de OP is een vraag dat valt me nu pas op want in de OP staat duidelijk dat hij al overleden is.
Kan me wel voorstellen dat je niet meteen de dierenarts belt als je kat of hond zich niet lekker voelt. Tenminste, zoals ze het beschrijft zou ik denken: als het morgen nog steeds zo is bel ik de dierenarts.
Zoals ik het lees was hij niet lekker en toen opeens een aanval en het was meteen gedaan.
Dat is me ook een keer gebeurt, ik dacht mijn kat heeft iets gegeten wat hij uit probeert te spugen en vlak daarna was het al over...
Triest maar wel blij dat hij niet geleden heeft. Of maar heel kort, de dierenarts hadden we niet meer gehaald, het beestje was ruim 20 jaar en altijd gezond geweest en spuugde wel vaker. Meestal haren of gras.

DAt was overdag, ik heb het dierencrematorium gevraagd hem op te komen halen geen idee of ze dat 's nachts ook doen. Mss een dierenarts wel, of dat je hem kan brengen geen idee! Akelig om mee te maken dat sowieso :(
Katten zoeken vaak een rustige en veilige plek om te sterven, als ze de mogelijkheid hebben in eenzaamheid en afzondering. Ik denk dat het ouderdom was of iets waar je niks aan kon doen, 'gewoon natuur'. Hoe oud was ze? En hoe is het nu met jou? Ik voel met je mee en wens je veel sterkte en knuffels.
Ze was 10 jaar dus nog vrijwel jong. We hadden de dierenarts meteen gebeld alleen de dierenarts was te laat. Met mij gaat het wel goed wel verdrietig maar
Heb wel een soort van afscheid kunnen nemen. Ik voelde gewoon dat het niet lang meer ging duren. Bedankt voor de lieve reacties ;-)
We hebben haar in een doos gelegd met een doek erop. Ik denk dat we haar naar de dierenarts brengen.
Sterkte.

Je hebt alles geprobeerd meer kon je niet doen. Het beestje heeft waarschijnlijk 10 hele fijne jaren gehad en dat is het belangrijkste!
:hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven