35+ en zwanger worden in 2018

dinsdag 21 november 2017 om 20:39
Bezig met zwanger worden:
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger

Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
of 
Miss37 bevallen
12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
Miss37 bevallen

Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
donderdag 11 januari 2018 om 15:10
Oh ik zie hier meer damed met ovulatietesten! Ik ben ook nu voor het eerst ermee aan het zoeken naar mijn eisprong. Mijn menstruatie verloopt al 2 x zo vreemd dat ik niet zo goed weet wat mijn eerste cyclusdag is. Ben gewoon benieuwd of ik het nou goed in mijn hoofd heb. Vroeger voelde ik het maar nu dus helemaal niet meer.

vrijdag 12 januari 2018 om 09:48
Wat een hoop geschreven weer.. Moet even bijlezen.
Dajka zeker gezellig
Spannend Yaradreams zo'n tp.
Sarah
dank je.
Bedankt voor het in de tabel plaatsen Roffa.
Dat kost je toch een vermogen Meral?
Ik heb nog nooit testen gebruikt. Merk niet mn eisprong maar wel veel meer zin en draderig slijm. Dus dat helpt.
Hier ongesteldheid bijna voorbij.
Dus dan kunnen we weer gezellig klussen.
Dajka zeker gezellig

Spannend Yaradreams zo'n tp.
Sarah

Bedankt voor het in de tabel plaatsen Roffa.
Dat kost je toch een vermogen Meral?
Ik heb nog nooit testen gebruikt. Merk niet mn eisprong maar wel veel meer zin en draderig slijm. Dus dat helpt.
Hier ongesteldheid bijna voorbij.
Dus dan kunnen we weer gezellig klussen.
vrijdag 12 januari 2018 om 09:50
Hoi Roffa, nou hier is deze “oude” taart ook
. Ik ben 35 en mijn man 38. Onze kleine meid is bijna 21 mnd. Ik werd 2,5 jaar geleden heel makkelijk zwanger (meteen eerste keer) ondanks mijn flinke overgewicht. Fijne zwangerschap gehad en met 36,3 weken bevallen. Deze zomer gestopt met de pil en eigenlijk weer direct zwanger, alleen hele vroege miskraam. Nu na een paar maanden rustig aan doen weer iets meer er mee bezig en heb 17-1 mijn nod. Spannend dus!!!!
vrijdag 12 januari 2018 om 15:18
Mwa...ik heb nu voor ongeveer 10 euro (incl verzenden) 15 testen. Het kost geld, maar het is het me wel waard. Ik wil weten wanneer in de cyclus mijn eisprong is. We willen nu al een half jaar een tweede en ik zou het fijn vinden als we er niet nog een jaar over doen, omdat het leeftijdverschil tussen de eerste en een tweede dan zo groot word.
Ik weet dat het niet maakbaar is. Maar ik heb wel behoefte aanzicht zodat we de kansen kunnen vergroten.
Welkom cvhorssen!
Ik weet dat het niet maakbaar is. Maar ik heb wel behoefte aanzicht zodat we de kansen kunnen vergroten.
Welkom cvhorssen!

vrijdag 12 januari 2018 om 17:43
Mijn NOD kruipt dichterbij....het zou ook zomaar eens zondag kunnen zijn. Maar ik ga denk ik pas dinsdag testen als er dan nog geen rood leger aanklopt. Ik heb voor de zekerheid bij het Kruidvat testen gehaald 
@meral dat valt best mee qua kosten hoor! Ik vind het ook fijn om zeker te weten wanneer ik een ei heb, maar denk dat ik het nu wel met minder testen af kan gezien de regelmaat in mijn cyclus.
@cvhorssen leuk je hier ook te zien! Onze NODs zitten lekker dicht bij elkaar!
@marilyn dat wordt gezellig!

@meral dat valt best mee qua kosten hoor! Ik vind het ook fijn om zeker te weten wanneer ik een ei heb, maar denk dat ik het nu wel met minder testen af kan gezien de regelmaat in mijn cyclus.
@cvhorssen leuk je hier ook te zien! Onze NODs zitten lekker dicht bij elkaar!
@marilyn dat wordt gezellig!

vrijdag 12 januari 2018 om 19:06
zaterdag 13 januari 2018 om 12:51

zaterdag 13 januari 2018 om 23:51
Oh Roffa komt wat een spanning ....
Ik vind het echt niet leuk die wachtbank. (tja wie wel ...) Ik moet nog een tijd wachten ...
Twingo - goedzo al dat oefenen zal toch eens baat hebben
Jammer CV - inderdaad op naar de volgende ronde. 5 dagen is idd vroeg, maarja kan je wel weer sneller door naar de volgende ronde!
Meral ik betaal 35 euro voor 10 testen - dus je hebt een goeie deal hoor! Ik ga als het deze ronde niet raak is inderdaad ook online bestellen.
Yara hoe is het met jou - griepje weer weg? Al nieuws?
Ik vind het echt niet leuk die wachtbank. (tja wie wel ...) Ik moet nog een tijd wachten ...
Twingo - goedzo al dat oefenen zal toch eens baat hebben

Jammer CV - inderdaad op naar de volgende ronde. 5 dagen is idd vroeg, maarja kan je wel weer sneller door naar de volgende ronde!
Meral ik betaal 35 euro voor 10 testen - dus je hebt een goeie deal hoor! Ik ga als het deze ronde niet raak is inderdaad ook online bestellen.
Yara hoe is het met jou - griepje weer weg? Al nieuws?
zondag 14 januari 2018 om 10:24
Hoi allemaal, ik zie dat dit topic al even loopt, maar ik hoop dat ik toch nog mag aanhaken.
Normaal schrijf ik met een andere nick mee op het forum, maar voor deze pijler heb ik een andere nick aangemaakt zodat niet iedereen die mij kent direct kan zien dat ik probeer zwanger te raken of al zwanger ben.
Overigens ben ik 36 en mijn vriend is 40. Het wordt ons eerste kindje, zijn elkaar pas op latere leeftijd tegen gekomen.
En waarschijnlijk ben ik op dit moment al zwanger. Gisteravond een test gedaan en zag 1 donker controlestreepje en een licht roze streepje wat zou aanduiden dat ik zwanger ben. Durf nog niet rond te stuiteren van blijdschap. Het zo bizar snel zijn. Dit is namelijk onze eerste serieuze poging (met ovulatietesten). Morgen of dinsdag nog nog maar een keer een test doen. Vind het zo spannend. Wil dit heel graag, maar de zenuwen beginnen ineens wel toe te slaan.
Normaal schrijf ik met een andere nick mee op het forum, maar voor deze pijler heb ik een andere nick aangemaakt zodat niet iedereen die mij kent direct kan zien dat ik probeer zwanger te raken of al zwanger ben.
Overigens ben ik 36 en mijn vriend is 40. Het wordt ons eerste kindje, zijn elkaar pas op latere leeftijd tegen gekomen.
En waarschijnlijk ben ik op dit moment al zwanger. Gisteravond een test gedaan en zag 1 donker controlestreepje en een licht roze streepje wat zou aanduiden dat ik zwanger ben. Durf nog niet rond te stuiteren van blijdschap. Het zo bizar snel zijn. Dit is namelijk onze eerste serieuze poging (met ovulatietesten). Morgen of dinsdag nog nog maar een keer een test doen. Vind het zo spannend. Wil dit heel graag, maar de zenuwen beginnen ineens wel toe te slaan.