Tomcat - eerste drie mensen

13-01-2018 12:12 21 berichten
Hoi allemaal, voor de eerste drie mensen leg ik kaarten, feedback is verplicht.
Stel je vraag, en leg uit wat de situatie is.
Alle reacties Link kopieren
Familie

Komt relatie goed?
Liefde.
Moet ik hier mee door blijven gaan?
werkgerelateerd

Ik heb geen baan, hoe gaat zich dat ontwikkelen?
Baan. Doorgaaa of iets anders
Mijn leven staat 100% op zijn kop. Dus algemene vraag: hoe ziet het er de eerste tijd voor mij uit?
Oeps, te laat....
Aneso schreef:
13-01-2018 12:13
Familie

Komt relatie goed?
niet duidelijk
Hoi Tomcat. Mijn liefdesleven is alles behalve succesvol, enig idee of hier binnenkort of in de toekomst verandering in komt? De mannen die ik date zijn ontzettend enthousiast na een eerste date, maar na een paar dates hoor ik plotseling niets meer. Niet heel fijn voor m’n zelfvertrouwen

Dankje!
Werk

Zit het er in 2018 eindlijk aan te komen?
anoniem_354755 wijzigde dit bericht op 13-01-2018 12:17
Reden: Aanvulling
84.31% gewijzigd
tomcat schreef:
13-01-2018 12:14
niet duidelijk
Welke info heb je nog meer nodig?
rachelzane schreef:
Liefde.
Moet ik hier mee door blijven gaan?
In het verleden heb je je of de relatie ontwikkeld door er bewust mee bezig te zijn, te leren, te begrijpen, in het heden lijkt dat helemaal niet zo, het is meer een beetje luieren, genieten, geen energie erin stoppen maar juist relaxen en achterover hangen.
Verbirgen licht er een invloed van inspiriatie en creativiteit.
Er is een wens die als obstakel fungeert, een niet vervulde wens die ook niet vervuld lijkt te kunnen worden in de huidige situatie.
De omgeving brengt een invloed van geduld..je bent er klaar voor maar het is je tijd nog even niet, de tijd komt er wel aan..even volhouden en geduld hebben nog.
Wat je zelf kan doen is iets loslaten, je ergens overheen zetten, iets negatiefs waar je niet in moet blijven hangen maar wat je snel achter je kan laten, het is van zeer tijdelijke aard.
De toekomst is je goed gezind, je zal in de juiste positie komen en mensen zullen je er voor bewonderen.

veel geluk!
Aneso schreef:
13-01-2018 12:15
Welke info heb je nog meer nodig?
is het nou familile of relatie? en welke relatie dan? relatie met je familie? liefdesrelatie? noem je het familie omdat je een gezin hebt?
Nee, familie. Dus de relatie met m’n familie (ouders, broers/zussen(
JaneJane38 schreef:
werkgerelateerd

Ik heb geen baan, hoe gaat zich dat ontwikkelen?
Veel onrust bij je op het moment, onverwachte dingen, gebeurtenissen, met snel handelen kan je hier en daar je voordeel doen maar erg onrustig, veel dynamiek.
Verborgen ligt dat het ook een tijd is van energie om dingen te doen, uit te breiden, te bouwen, te organiseren..misschien best handig dat je even genoeg tijd hebt hiervoor op hetmoment.
Als obstakel ligt er een gulheid, dan wel ben je zelf te royaal in je uitgaven dan wel wordt iets je niet gegund..iets rondom gunnen en gulheid werkt als obstakel op het moment.
Je omgeving brengt je invloeden die je aan het verleden doen denken, misschien nostalgisch, misschien een oude wens die je nu op kunt pakken?
Als actie wordt wel aangeraden om niet te goed van vertrouwen te zijn, onderzoek mensen of zaken even goed voordat je de deur ervoor open zet.
Als waarschijnlijke uitkomst een materieel welvarend huis, dus die baan of in ieder geval de financieen dat komt wel in orde.

Succes!
Bedankt. Weet nog niet zo heel goed hoe ik dit in mijn situatie moet plaatsen, maar hopelijk komt dat nog.
Geduld opbrengen en proberen los te laten maar eens proberen mee te beginnen!
Aneso schreef:
13-01-2018 12:22
Nee, familie. Dus de relatie met m’n familie (ouders, broers/zussen(
Je lijkt een ontwikkeling in gang te hebben gezet, of ben bezig dit te doen, in het verleden is kennis, eravring, wijsheid met je gedeeld en die zet je nu waarschijnlijk in voor dat traject. Verborgen ligt een gulheid, het is je gegund en je zal een beetje extra ontvangen van mensen die het je gunnen.
Als obstakel ligt er wel een kwestie die duidelijk met familie en financieën te maken heeft, je familie helpen of geholpen worden door familie op financieel/materieel gebied dat werkt tegen, dat moet je even voorkomen.
Emotioneel/romantisch ligt er veel kracht voor je, je hebt energie, behoefte en waarschijnlijk krijg je ook de mogelijkheid om positieve emoties te delen en te voelen met anderen.
Wat je als advies krijgt is een flinke transformatie doorgaan, die transformatie leidt tot een toekomst die eng en onzeker is, je zult daarbij ook echt momenten van onzekerheid en angst hebben maar die angsten en onzekerheden zijn grotendeels onterecht, je maakt je meer zorgen dan nodig is, onthoudt dat.

Veel sterkte!
GenieInABottle schreef:
13-01-2018 12:14
Oeps, te laat....
Ik ook, jammer :-[
(Al was de vorige legging weer zo goed dat ik daar nog wel op kan teren.
Thnx Tomcat! (Was trouwens onder mn vorige naam, Alice)
Violettavalerie82 schreef:
13-01-2018 13:18
Ik ook, jammer :-[
(Al was de vorige legging weer zo goed dat ik daar nog wel op kan teren.
Thnx Tomcat! (Was trouwens onder mn vorige naam, ...)
Well done voor Tomcat dus ;-)
Nu herken ik plots je stijl! Mooie ava!
GenieInABottle schreef:
13-01-2018 13:22
Well done voor Tomcat dus ;-)
Nu herken ik plots je stijl! Mooie ava!
Ja!!! Het klopt echt exact wat hij toen zei, en mijn persoonlijke ontwikkeling ook en ik heb ook echt iets gehad aan zijn adviezen.

Dank je :$
anoniem_361676 wijzigde dit bericht op 13-01-2018 15:57
17.53% gewijzigd
Die onrust is zeker waar. Die zit hem denk ik in het feit dat ik door het kwijtraken van mijn baan in een depressie ben geraakt,hierdoor komen ook onverwerkte zaken uit het verleden naar boven. Baanverlies werd veroorzaakt door eerdere burn-out, waardoor ik de deadline om mijn diploma te halen niet gehaald heb. Ik heb mijn studie nu tijdelijk stopgezet.

Ik ben nu bezig met wat wil ik en wat kan ik en daar ben ik nog niet uit. Eerst maar eens aan mezelf werken met therapie en EMDR. Ik heb zelf wel het gevoel dat het goed gaat komen, fijn dat de kaarten dat bevestigen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven