35+ en zwanger worden in 2018

21-11-2017 20:39 1499 berichten
Bezig met zwanger worden:

Yaradreamz
Poosje81

Zwanger 😁❤️😁
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03 💙
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01 💙
Syrah80. UD 04-02 💙 of 💖
Miss37 bevallen :flirting: 12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02 💙
Boardbabe82. UD 05-02 💖 bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11 💖
twingo1981 bevallen !26-09-2018 😍
Roffa38. Bevallen 20-02 💙
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar 💖
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zie hier meer damed met ovulatietesten! Ik ben ook nu voor het eerst ermee aan het zoeken naar mijn eisprong. Mijn menstruatie verloopt al 2 x zo vreemd dat ik niet zo goed weet wat mijn eerste cyclusdag is. Ben gewoon benieuwd of ik het nou goed in mijn hoofd heb. Vroeger voelde ik het maar nu dus helemaal niet meer.
@meral
Met sensitest schijn je een hele cyclus te kunnen testen, dan plak je de testen op een kalender en zie
Je ze oplopen. Ik heb een regelmatige cyclus dus niet nodig, maar ziet er handig uit!
Ik heb testen van zwanger en kids nu. Ik ga er idd een datum opschrijven en onder elkaar leggen. De eerste was negatief dus die heb ik weggegooid. Ik heb echt geen idee dus ik ga gewoon braaf elke dag testen.
Wat een hoop geschreven weer.. Moet even bijlezen.

Dajka zeker gezellig :hyper:

Spannend Yaradreams zo'n tp.

Sarah :hug: dank je.

Bedankt voor het in de tabel plaatsen Roffa.

Dat kost je toch een vermogen Meral?
Ik heb nog nooit testen gebruikt. Merk niet mn eisprong maar wel veel meer zin en draderig slijm. Dus dat helpt.

Hier ongesteldheid bijna voorbij.
Dus dan kunnen we weer gezellig klussen.
Hoi Roffa, nou hier is deze “oude” taart ook ☺️. Ik ben 35 en mijn man 38. Onze kleine meid is bijna 21 mnd. Ik werd 2,5 jaar geleden heel makkelijk zwanger (meteen eerste keer) ondanks mijn flinke overgewicht. Fijne zwangerschap gehad en met 36,3 weken bevallen. Deze zomer gestopt met de pil en eigenlijk weer direct zwanger, alleen hele vroege miskraam. Nu na een paar maanden rustig aan doen weer iets meer er mee bezig en heb 17-1 mijn nod. Spannend dus!!!! 🤞🏻
Mwa...ik heb nu voor ongeveer 10 euro (incl verzenden) 15 testen. Het kost geld, maar het is het me wel waard. Ik wil weten wanneer in de cyclus mijn eisprong is. We willen nu al een half jaar een tweede en ik zou het fijn vinden als we er niet nog een jaar over doen, omdat het leeftijdverschil tussen de eerste en een tweede dan zo groot word.

Ik weet dat het niet maakbaar is. Maar ik heb wel behoefte aanzicht zodat we de kansen kunnen vergroten.

Welkom cvhorssen!
Mijn NOD kruipt dichterbij....het zou ook zomaar eens zondag kunnen zijn. Maar ik ga denk ik pas dinsdag testen als er dan nog geen rood leger aanklopt. Ik heb voor de zekerheid bij het Kruidvat testen gehaald ;)
@meral dat valt best mee qua kosten hoor! Ik vind het ook fijn om zeker te weten wanneer ik een ei heb, maar denk dat ik het nu wel met minder testen af kan gezien de regelmaat in mijn cyclus.
@cvhorssen leuk je hier ook te zien! Onze NODs zitten lekker dicht bij elkaar!
@marilyn dat wordt gezellig! :hello:
Hi CV welkom!

Ik heb ze ook goedkoop die ovu testen en het is het mij waard op zoek naar t ei :)

Vanmorgen lichte streep op de test dus wellicht gebeurd er wat daar binnen, vanmiddag duidelijk kramp maar denk ook wel darmen ‘zucht’ dat lichaam ook....

Spannend Roffa!!
Ja ja wie zal de tweede worden in onze tabel? 😁
Spannend spannend dames!

Hier geen ovulatietesten, eerst dat ding er maar eens uit.
Kennis van mijn cyclus heb ik echt niet, vorige 2 kids was het in 1x raak.
Helaas vanmorgen (5 dagen te vroeg) ongesteld geworden. Dus op naar de volgende ronde... Fijn weekend allemaal!!!
Jammer CV maar idd op naar de volgende ronde!
Hier nog steeds een lichte streep op de ovu maar, we blijven oefenen :)
Spannend Roffa...nog 1 dag

Succes met oefenen twingo ;)

Poosje, hopelijk gaat het nu weer zo snel als je staafje eruit is!!

Cvhorssen, 5 dagen te vroeg is wel heel veel zeg, tenminste als je een regelmatige cyclus hebt.

Hier op het wachtenbankje :zzz:
Ik vind het mega spannend. Manlief is even weg, dus wil eigenlijk niet testen zonder hem. Maar ja, als dat rode leger niet aanklopt, wil ik vast ook niet wachten!
@dajka saai he op dat bankje!
Spannend roffa! Fingers crossed..hoe zit het met je voornemen om pas dinsdag te testen?? Haha
Ja saai, het bankje lijkt altijd weer eeuwen te duren
Ah wat jammer cvhorssen 😕
@dajka nog steeds dinsdag hoor :)
Oh Roffa komt wat een spanning ....

Ik vind het echt niet leuk die wachtbank. (tja wie wel ...) Ik moet nog een tijd wachten ...

Twingo - goedzo al dat oefenen zal toch eens baat hebben ;)

Jammer CV - inderdaad op naar de volgende ronde. 5 dagen is idd vroeg, maarja kan je wel weer sneller door naar de volgende ronde!

Meral ik betaal 35 euro voor 10 testen - dus je hebt een goeie deal hoor! Ik ga als het deze ronde niet raak is inderdaad ook online bestellen.

Yara hoe is het met jou - griepje weer weg? Al nieuws?
@syrah dat is dan clearblue zeker?
Hoi allemaal, ik zie dat dit topic al even loopt, maar ik hoop dat ik toch nog mag aanhaken.

Normaal schrijf ik met een andere nick mee op het forum, maar voor deze pijler heb ik een andere nick aangemaakt zodat niet iedereen die mij kent direct kan zien dat ik probeer zwanger te raken of al zwanger ben.

Overigens ben ik 36 en mijn vriend is 40. Het wordt ons eerste kindje, zijn elkaar pas op latere leeftijd tegen gekomen.

En waarschijnlijk ben ik op dit moment al zwanger. Gisteravond een test gedaan en zag 1 donker controlestreepje en een licht roze streepje wat zou aanduiden dat ik zwanger ben. Durf nog niet rond te stuiteren van blijdschap. Het zo bizar snel zijn. Dit is namelijk onze eerste serieuze poging (met ovulatietesten). Morgen of dinsdag nog nog maar een keer een test doen. Vind het zo spannend. Wil dit heel graag, maar de zenuwen beginnen ineens wel toe te slaan.
Welkom muppet! En een streep is een streep! Gefeliciteerd :hyper:
Muppet gefeliciteerd!!! Mijn teststreepje was ook vrij licht en inmiddels ben ik nu 14 weken verder.
Joepieee nu ben ik niet meer alleen in de zwanger tabel
hoiii,

Willen jullie nog n 35 jarige bij jullie groep??
Dankjewel Miss en Dajka! Het is echt nog een beetje onwerkelijk. Mijn vriend zei ook al: een streep is een streep. Had gisteren mijn NOD, dus nog niet heel veel overtijd.
muppet gefeliciteerd!! streep is streep!!

ik zal, voor het geval ik mag aanhaken :), wat meer vertellen...

Ik ben 35 en manlief ook 35. We gaan voor ons 3e kindje. Op dit moment ben ik ongesteld dus we gaan nu ronde 4 in.

Wij hebben al 2 jongens van 5 en 3 jaar :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven