Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
maandag 23 februari 2009 om 23:50
quote:AgentL schreef op 23 februari 2009 @ 23:44:
Ah, lijkt me heerlijk Drift. Ben daar volgens mij wel goed in: psychoanalyseren en over mezelf praten
Wanneer beginnen we?
Laten we dat morgen maar doen...
En Age, ik vind je heel lief dat je je zorgen maakt om je zusje. Snap het goed. Zo lastig dat ze het eigenlijk niet wil horen
Ah, lijkt me heerlijk Drift. Ben daar volgens mij wel goed in: psychoanalyseren en over mezelf praten
Wanneer beginnen we?
Laten we dat morgen maar doen...
En Age, ik vind je heel lief dat je je zorgen maakt om je zusje. Snap het goed. Zo lastig dat ze het eigenlijk niet wil horen
maandag 23 februari 2009 om 23:52
quote:Tientje79 schreef op 23 februari 2009 @ 23:46:
[...]
Jij verdient je geld best makkelijk zeg! Alhoewel.. een uur mijn mond houden, niet zeggen wat ik denk... dat gaat mij niet lukken. Ik ben meer van het beppen. Maar dan moet ik zeker geld meebrengen?
En ik ben ieder niet gezegd woord waard!
Nou ben ik alleen geen psychoanalyticus, is dat erg?
[...]
Jij verdient je geld best makkelijk zeg! Alhoewel.. een uur mijn mond houden, niet zeggen wat ik denk... dat gaat mij niet lukken. Ik ben meer van het beppen. Maar dan moet ik zeker geld meebrengen?
En ik ben ieder niet gezegd woord waard!
Nou ben ik alleen geen psychoanalyticus, is dat erg?
maandag 23 februari 2009 om 23:55
Age voor mijn zusje was het volgens mij zelfstandigheid (heeft een half jaar in het buitenland gewerkt) die haar deed beseffen dat ze zelf haar leven in de hand had. Toen mijn moeder op dat moment een suggestie aan de hand deed stond ze daar open voor en is ze dat gaan doen.
Daarvoor heeft overigens elke mogelijke vorm van hulp/ suggesties/ zachte dwang niet geholpen.
Daarvoor heeft overigens elke mogelijke vorm van hulp/ suggesties/ zachte dwang niet geholpen.
maandag 23 februari 2009 om 23:55
maandag 23 februari 2009 om 23:58
quote:Tientje79 schreef op 23 februari 2009 @ 23:52:
Doe je ook NLP Drift?
Nee.
Ik ken eigenlijk vooral veel psychologen die niet zo'n groot voorstander zijn van NLP. Het is meer iets voor buiten de psychologie. Vind het zelf lastig er echt een mening over te hebben omdat ik er simpelweg te weinig verstand van heb.
Ik heb (in basis, want nog niet zo lang bezig met dit soort postdoc opleidingen) vooral een cognitief gedragstherapeutische basis. Dat is eigenlijk ook dat wat het meest geleerd wordt op dit moment omdat het bewezen effectief is.
Daarnaast wat verstand van clientgericht werken, kortdurend psychoanalytisch en therapeutische technieken voor bij persoonlijkheidstoestanden.
Maar misschien moeten we het een keer over NLP hebben als het niet 00.00 uur is?
Doe je ook NLP Drift?
Nee.
Ik ken eigenlijk vooral veel psychologen die niet zo'n groot voorstander zijn van NLP. Het is meer iets voor buiten de psychologie. Vind het zelf lastig er echt een mening over te hebben omdat ik er simpelweg te weinig verstand van heb.
Ik heb (in basis, want nog niet zo lang bezig met dit soort postdoc opleidingen) vooral een cognitief gedragstherapeutische basis. Dat is eigenlijk ook dat wat het meest geleerd wordt op dit moment omdat het bewezen effectief is.
Daarnaast wat verstand van clientgericht werken, kortdurend psychoanalytisch en therapeutische technieken voor bij persoonlijkheidstoestanden.
Maar misschien moeten we het een keer over NLP hebben als het niet 00.00 uur is?
dinsdag 24 februari 2009 om 10:01
dinsdag 24 februari 2009 om 10:05
Jeetje Moos, jij maakt wel heeeeel lange dagen! Maar je wekt niet de indruk er enorm onder te lijden, good for you!
Hoe is het verder met eenieder? PodE, heb je de lokroep van de chocolaatjes kunnen weerstaan? Waren het echt M&M's? In dat geval zou ik het heeeeel knap vinden, zoveel zelfbeheersing heb ik ook niet..
Hoe is het verder met eenieder? PodE, heb je de lokroep van de chocolaatjes kunnen weerstaan? Waren het echt M&M's? In dat geval zou ik het heeeeel knap vinden, zoveel zelfbeheersing heb ik ook niet..
dinsdag 24 februari 2009 om 10:54
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 24 februari 2009 @ 10:19:
Ik lees/reageer later even bij, maar voor nu: ik heb kiespijn en nu moet ik om 14.10 uur bij de tandarts zijn... ik heb nu al een enórme baksteen in m'n maag, want ik ben echt een watje
Arm Erwtje! Het zit je niet mee de laatste tijd
En ik ben zelf ook zo'n schijterd bij de tandarts dus ik snap je helemaal.
Ben aan het werk maar heb geeeeeeeen zin meer. En het is pas 11 uur. Zucht...
Ik lees/reageer later even bij, maar voor nu: ik heb kiespijn en nu moet ik om 14.10 uur bij de tandarts zijn... ik heb nu al een enórme baksteen in m'n maag, want ik ben echt een watje
Arm Erwtje! Het zit je niet mee de laatste tijd
En ik ben zelf ook zo'n schijterd bij de tandarts dus ik snap je helemaal.
Ben aan het werk maar heb geeeeeeeen zin meer. En het is pas 11 uur. Zucht...
dinsdag 24 februari 2009 om 13:38
Drift, nog een paar uurtjes en de werkdag is weer voorbij...!
Ik werd net gebeld door de ARBO.
- Wat ik mankeer.
Nou, ben ziek he...
- Ja, maar wát dan.
Nou, bronchitis en keelontsteking (gelukkig niet te horen ;-P).
- Oh. Of ik ook koorts heb.
Geen idee.
- Hoe ik dat bedoel, geen idee.
Nou, dat ik dat niet weet. Of ik koorts heb. Heb namelijk geen temperatuur-opmeet-ding.
- Of ik wel rode wangen heb.
*hobbel naar de spiegel*
Ja, ik heb wél rode wangen.
- Dan heb ik waarschijnlijk koorts.
Oh?
- Ja.
Nou, als u het zegt.
- Wanneer ik weer aan het werk denk te gaan.
Nou, morgen is mijn vrije dag, how 'bout donderdag.
- Da's te vroeg.
Huh?
- Ja, ik moet wel pas weer aan de slag gaan als ik weer beter ben.
Goh, wat is d'r gebeurd met de gedachte dat mensen snél weer aan de arbeid moeten?
- Dat werkte niet. Of ik me dan maandag weer beter wil melden.
Nee-hee. Ik ga voor donderdag.
- Vrijdag dan, één dagje voor het weekend en dan fijn twee dagen uitrusten.
Zucht. Moet dat?
- Dat is écht beter. Ik moet die enge ziektes niet onderschatten!
Nou, als u het zegt...
- Nou, vrijdag dan maar?
Prima, vrijdag it is.
- Of ze me nog heeel veel beterschap mag wensen?
Tuurlijk. Daaaahag, mevrouw.
Waarom heb ik nu het idee dat ik mezelf nóg een dag huisarrest heb aan laten praten? Ze heeft waarschijnlijk wel gelijk hoor, die aardige mevrouw, maar ik word helemaal iebelig van dat binnen zitten!
Verder geen frustraties hoor..
PodE, gaat het nog een beetje met je zenuwen in bedwang houden? Bedenk dat die witgejaste meneer (of mevrouw) er is om jou te hel-pen he?! Niet om je te martelen, maar juist om je van de pijn af te hel-pen. Adem in, adem uit. Over twee uur is het allemaal voorbij...
Ik werd net gebeld door de ARBO.
- Wat ik mankeer.
Nou, ben ziek he...
- Ja, maar wát dan.
Nou, bronchitis en keelontsteking (gelukkig niet te horen ;-P).
- Oh. Of ik ook koorts heb.
Geen idee.
- Hoe ik dat bedoel, geen idee.
Nou, dat ik dat niet weet. Of ik koorts heb. Heb namelijk geen temperatuur-opmeet-ding.
- Of ik wel rode wangen heb.
*hobbel naar de spiegel*
Ja, ik heb wél rode wangen.
- Dan heb ik waarschijnlijk koorts.
Oh?
- Ja.
Nou, als u het zegt.
- Wanneer ik weer aan het werk denk te gaan.
Nou, morgen is mijn vrije dag, how 'bout donderdag.
- Da's te vroeg.
Huh?
- Ja, ik moet wel pas weer aan de slag gaan als ik weer beter ben.
Goh, wat is d'r gebeurd met de gedachte dat mensen snél weer aan de arbeid moeten?
- Dat werkte niet. Of ik me dan maandag weer beter wil melden.
Nee-hee. Ik ga voor donderdag.
- Vrijdag dan, één dagje voor het weekend en dan fijn twee dagen uitrusten.
Zucht. Moet dat?
- Dat is écht beter. Ik moet die enge ziektes niet onderschatten!
Nou, als u het zegt...
- Nou, vrijdag dan maar?
Prima, vrijdag it is.
- Of ze me nog heeel veel beterschap mag wensen?
Tuurlijk. Daaaahag, mevrouw.
Waarom heb ik nu het idee dat ik mezelf nóg een dag huisarrest heb aan laten praten? Ze heeft waarschijnlijk wel gelijk hoor, die aardige mevrouw, maar ik word helemaal iebelig van dat binnen zitten!
Verder geen frustraties hoor..
PodE, gaat het nog een beetje met je zenuwen in bedwang houden? Bedenk dat die witgejaste meneer (of mevrouw) er is om jou te hel-pen he?! Niet om je te martelen, maar juist om je van de pijn af te hel-pen. Adem in, adem uit. Over twee uur is het allemaal voorbij...
dinsdag 24 februari 2009 om 13:52
Over twintig minuutjes moet ik in die stoel liggen. Ik heb daarstraks een broodje met salami gegeten, dus hoop dat de tandarts uit nijdigheid me geen extra pijn gaat doen
Heb de meest enge scenario's (wortelkanaalbehandelingen, kronen, kiezen trekken) al bedacht...
Tien, stoere actie van die arbomevrouw
Heb de meest enge scenario's (wortelkanaalbehandelingen, kronen, kiezen trekken) al bedacht...
Tien, stoere actie van die arbomevrouw
Peas on earth!
dinsdag 24 februari 2009 om 15:12
quote:Drift schreef op 24 februari 2009 @ 15:06:
Tien
Had je niet kunnen vragen om wat extra salaris zodat je donderdag kunt gaan shoppen? Winkelen werkt helend voor sommige vrouwen dus dat past mooi in het reintegratieplan van de arbomevrouw
Kom je nu mee! Doe voortaan dat soort suggesties vóórdat zo'n mevrouw belt... Ik zou natuurlijk ook online kunnen gaan shoppen en de rekening naar de ARBO laten sturen.
Goed idee wel, ik voel me instant beter
Tien
Had je niet kunnen vragen om wat extra salaris zodat je donderdag kunt gaan shoppen? Winkelen werkt helend voor sommige vrouwen dus dat past mooi in het reintegratieplan van de arbomevrouw
Kom je nu mee! Doe voortaan dat soort suggesties vóórdat zo'n mevrouw belt... Ik zou natuurlijk ook online kunnen gaan shoppen en de rekening naar de ARBO laten sturen.
Goed idee wel, ik voel me instant beter