Vriendin nooit zin

16-01-2018 14:14 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey men vriendin en ik zijn ondertussen al 6 jaar samen,zij is in die tijd nooit uit haarzelf eens komen zeggen dat ze zin heeft of nooit laten merken,tijdens de sex doet ze eig ook niet veel buiten liggen op het bed.ik heb al vaal gevraagd wat ik kan doen voor haar zin te doen krijgen,ook vaak gevraagd.of het niet goed was en of er iets beter kon,daar antwoorden ze altijd op dat het goed was.kan iemand mij helpen aub ik zie het eig niet meer zitten,ik zie haar graag maar vind max 1 keer in de maand toch wat weinig.
Dan zoek je een ander
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Op naar de volgende, blijkbaar passen jullie seksschema's niet bij elkaar
mocht ze aan de pil zijn, dan kan dat de boosdoener zijn
zo niet?, next!
Op naar een andere :-)
Het boeit haar niet. Zoek een ander, dit gaat t m niet meer worden.
Hier eens serieus over gaan praten met je vriendin..en dan vooral vragen, waarom heeft ze niet meer zin? vind ze je nog wel aantrekkelijk? is ze nog wel verliefd? mastubeert ze wel? heeft ze emotionele blokkades? zit ze inderdaad aan de pil? doet het pijn?

Raak je haar ook weleens aan zonder dat je gelijk "iets wil/ verwacht" van haar?

Het klinkt alsof jullie totaal niet communiceren in ieder geval, uitmaken is makkelijk..leren communiceren = beter.
Zoals ik opmaak uit je bericht is dat het altijd al zo geweest is? Of sprongen de vonken er in het begin van jullie relatie wel af? Vervelend! Ik zou toch een poging doen erover te praten en aangeven dat het voor jou op dit moment niet genoeg is. Dat je dus geen genoegen neemt met dat ze het zo goed vind.

Voor mij zou dit een reden kunnen zijn om er een punt achter te zetten. Ik vind seks toch wel heel belangrijk in je relatie en 1 keer in de maand MAX!! vind ik persoonlijk echt veel te weinig. Maar als het al zes jaar zo is, is het moeilijk te doorbreken ben ik bang.
Misschien moet je in het gesprek niet alleen vragen wat zij wel en niet wil en fijn vindt, maar ook eens aangeven wat jij niet fijn vindt. Als zij het idee heeft dat het wat jou betreft ook prima is, zal zij weinig veranderen. Laat je haar weten dat jij het eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt op deze manier, zou ze daar iets aan kunnen doen. Doet ze dat dan nog niet, dan is het aan jou om te beslissen of je daarmee kunt leven.
Bedankt voor de tips ga er zeker een paar proberen!
De meeste tips zijn in de trant van : Wegwezen
en jij gaat er een paar uitproberen? :facepalm: :applause:
Doe je wel genoeg in het huishouden?
Billenkoek wel nog weleens helpen.
DEATH schreef:
16-01-2018 15:00
Billenkoek wel nog weleens helpen.
Klopt, dus even aan je vriendin vragen of ze een portie wil uitdelen.
spraakwaterval schreef:
16-01-2018 14:56
Doe je wel genoeg in het huishouden?
dat is een goed verzonnen smoes van vrouwen om hun man aan het huishouden te krijgen
krijg je niet echt meer seks van
lilalinda schreef:
16-01-2018 15:05
dat is een goed verzonnen smoes van vrouwen om hun man aan het huishouden te krijgen
Jawel.
En andersom. Als hij seks heeft gehad, is hij enorm gemotiveerd om van alles en nog wat te doen.
Het kan zo maar zijn dat ze na 6 jaar is uitgekeken op je. Maar wellicht durft ze het niet uit te maken, want jullie zijn al zo lang bij elkaar, de families zijn verweven, etc. Praat idd eens op een constructieve manier en kijk waar het pijnpunt zit. Ik snap jou ook, als je jong bent wil je vaker dan 1x per maand een ‘moetje’.
Find people who will make you better (M. Obama)
lilalinda schreef:
Als hij niet stofzuigt krijgt hij ook geen seks :whip:
Joostisandersgeaard2 schreef:
16-01-2018 15:08
Als hij seks heeft gehad, is hij enorm gemotiveerd om van alles en nog wat te doen.
dat laatste is waar (voor veel mannen, de mijne zeker), van veel seks krijgen ze een goede bui en doen van alles
Maar het is echt niet waar, dat als je als man meer in het huishouden gaat doen, dat je dan meer seks krijgt, zeker niet (trap er niet in)
Ik doe genoeg in het huishouden de taken zijn eerlijk verdeelt ik poets in mijn weekend zei in haar weekend
lilalinda schreef:
16-01-2018 15:11
dat laatste is waar (voor veel mannen, de mijne zeker), van veel seks krijgen ze een goede bui en doen van alles
Maar het is echt niet waar, dat als je als man meer in het huishouden gaat doen, dat je dan meer seks krijgt, zeker niet (trap er niet in)
Dit bericht is van Joostisandersgeaard
wellicht werkt het in zijn relatie we zo
Jongeman24 schreef:
16-01-2018 15:12
Ik doe genoeg in het huishouden de taken zijn eerlijk verdeelt ik poets in mijn weekend zei in haar weekend
https://www.nytimes.com/2014/02/09/maga ... .html?_r=0
https://www.nrc.nl/nieuws/2013/02/13/ma ... 25-a995942
ouwewijsneus schreef:
16-01-2018 15:13
Dit bericht is van Joostisandersgeaard
wellicht werkt het in zijn haar relatie we zo
Hoe is de intimiteit tussen jullie? Zeg je dagelijks lieve dingen tegen haar? En andersom? Kunnen jullie overal over praten? Knuffel en zoen je haar dagelijks? Ook zonder seks als doel?

Heeft je vriendin zelfvertrouwen? Geef je haar ook het gevoel dat jíj haar mooi/sexy/aantrekkelijk vindt? Doen jullie nog leuke dingen samen? Geef je haar weleens lingerie? Of een bos bloemen?

En doen jullie genoeg aan voorspel? Zoenen (in haar nek), strelen, eventueel masseren, vrijen, orale seks, etc?
lilalinda schreef:
minder zelfs
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven