Vriendin nooit zin

16-01-2018 14:14 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey men vriendin en ik zijn ondertussen al 6 jaar samen,zij is in die tijd nooit uit haarzelf eens komen zeggen dat ze zin heeft of nooit laten merken,tijdens de sex doet ze eig ook niet veel buiten liggen op het bed.ik heb al vaal gevraagd wat ik kan doen voor haar zin te doen krijgen,ook vaak gevraagd.of het niet goed was en of er iets beter kon,daar antwoorden ze altijd op dat het goed was.kan iemand mij helpen aub ik zie het eig niet meer zitten,ik zie haar graag maar vind max 1 keer in de maand toch wat weinig.
lilalinda schreef:
16-01-2018 15:05
dat is een goed verzonnen smoes van vrouwen om hun man aan het huishouden te krijgen
krijg je niet echt meer seks van
Anders ga je het huishouden bij de buurvrouw doen, wellicht.....
Jongeman24 schreef:
16-01-2018 15:12
Ik doe genoeg in het huishouden de taken zijn eerlijk verdeelt ik poets in mijn weekend zei in haar weekend
Ze wordt echt niet geil van poetsen, knul.
BeerVanEenVent schreef:
16-01-2018 15:50
Ze wordt echt niet geil van poetsen, knul.
Ze moet gewoon een keer goed genomen worden.

Ofzo.
spraakwaterval schreef:
16-01-2018 16:05
Ze moet gewoon een keer goed genomen worden.

Ofzo.
Terwijl ze zelf staat te dweilen dan!
BeerVanEenVent schreef:
16-01-2018 16:07
Terwijl ze zelf staat te dweilen dan!
Te soppen.
GenieInABottle schreef:
16-01-2018 15:15
:proud:

Het zit m meer in het samen doen/ moeite voor mij doen. En dus ook in stofzuigen en pampers verschonen.
DEATH schreef:
16-01-2018 15:00
Billenkoek wel nog weleens helpen.
:whip: en nu? :-D
Bjort schreef:
16-01-2018 16:37
Op de blaren (striemen) zitten?
Bjort schreef:
16-01-2018 16:37
Eerst gewoon met je handen die billen er van langs geven.
Lotus90 schreef:
16-01-2018 15:21
Hoe is de intimiteit tussen jullie? Zeg je dagelijks lieve dingen tegen haar? En andersom? Kunnen jullie overal over praten? Knuffel en zoen je haar dagelijks? Ook zonder seks als doel?

Heeft je vriendin zelfvertrouwen? Geef je haar ook het gevoel dat jíj haar mooi/sexy/aantrekkelijk vindt? Doen jullie nog leuke dingen samen? Geef je haar weleens lingerie? Of een bos bloemen?

En doen jullie genoeg aan voorspel? Zoenen (in haar nek), strelen, eventueel masseren, vrijen, orale seks, etc?
Dit vroeg ik mij ook af inderdaad.
Dobbel123 schreef:
16-01-2018 14:30
Hier eens serieus over gaan praten met je vriendin..en dan vooral vragen, waarom heeft ze niet meer zin? vind ze je nog wel aantrekkelijk? is ze nog wel verliefd? mastubeert ze wel? heeft ze emotionele blokkades? zit ze inderdaad aan de pil? doet het pijn?

Raak je haar ook weleens aan zonder dat je gelijk "iets wil/ verwacht" van haar?

Het klinkt alsof jullie totaal niet communiceren in ieder geval, uitmaken is makkelijk..leren communiceren = beter.

Dit dit en dit. Ergste geval hoor je iets wat je niet wilt horen of waar jullie niet samen uit kunnen komen... Maar... Je hebt niets te verliezen. Maak het bespreekbaar.
Wij hebben jaren geleden goed over gesproken. Ik ben dol op seks maar moet wel even in de mood komen. Voordat ik geil ben, aan sex denk of hem uitdaag tot.. is hij al begonnen. Vriend had er moeite mee dat hij steeds moest beginnen. Na ons gesprek werd duidelijk dat het eigenlijk wel meeviel rekening houdend met dat hij er veel meer mee bezig is dan ik. Erover praten is het allerbelangrijkste dat bleek wel want sindsdien is het alleen nog maar beter geworden!

Wat mijn knapperd altijd goed begrepen heeft is dat hij rustig moet opbouwen.. niet meteen grijpen als een puber. Rustig strelen, zachte liefdevolle aanrakingen een paar kusjes is mn nek.. Misschien wat lieve woordjes in mn oor fluisteren.... ik ben dan zo in de stemming. Zo niet.. niet gaan drammen dat werkt voor volgende keren alleen maar averechts. Ze blokkeert het moment dat je haar aanraakt omdat ze geen nee wilt zeggen maar ook geen JA.

Succes!
Wat meestal goed helpt is een keer een trio doen met een andere vrouw erbij. De dynamiek van drie mensen geeft zo een kick en energie dat de meest duffe relatie er nog van opleeft. :-D

Als ze daar nu geen zin in heeft, dan zeg je gewoon: "prima, dan doe jij vanavond niet mee, ga je beneden stofzuigen ofzo."

Jij hebt er toch gewoon recht op om aan je trekken te komen. Daar heb je tenslotte een relatie voor!

Op deze manier heb ik al veel relaties uit t slop getrokken (letterlijk en figuurlijk ;) )

Succes ermee!
Possa schreef:
25-01-2018 02:24

Op deze manier heb ik al veel relaties uit t slop getrokken (letterlijk en figuurlijk ;) )

tuurlijk
negnojejsiem schreef:
24-01-2018 18:05
Wij hebben jaren geleden goed over gesproken. Ik ben dol op seks maar moet wel even in de mood komen. Voordat ik geil ben, aan sex denk of hem uitdaag tot.. is hij al begonnen. Vriend had er moeite mee dat hij steeds moest beginnen. Na ons gesprek werd duidelijk dat het eigenlijk wel meeviel rekening houdend met dat hij er veel meer mee bezig is dan ik. Erover praten is het allerbelangrijkste dat bleek wel want sindsdien is het alleen nog maar beter geworden!

Wat mijn knapperd altijd goed begrepen heeft is dat hij rustig moet opbouwen.. niet meteen grijpen als een puber. Rustig strelen, zachte liefdevolle aanrakingen een paar kusjes is mn nek.. Misschien wat lieve woordjes in mn oor fluisteren.... ik ben dan zo in de stemming. Zo niet.. niet gaan drammen dat werkt voor volgende keren alleen maar averechts. Ze blokkeert het moment dat je haar aanraakt omdat ze geen nee wilt zeggen maar ook geen JA.

Succes!
Dit inderdaad.

Mijn vriend greep me meteen bij mijn pussy...dus even duidelijk uitgelegd, dat dit zooo niet sexy is voor een vrouw!

Ook komt het altijd van hem uit en ook uitgelegd, dat mijn vuurtje pas aan gaat als ik opgegeilt wordt. Ik word helaas gewoon niet heet van de een op andere moment..
Possa schreef:
25-01-2018 02:24
Wat meestal goed helpt is een keer een trio doen met een andere vrouw erbij. De dynamiek van drie mensen geeft zo een kick en energie dat de meest duffe relatie er nog van opleeft. :-D

Als ze daar nu geen zin in heeft, dan zeg je gewoon: "prima, dan doe jij vanavond niet mee, ga je beneden stofzuigen ofzo."
Meestal vragen ze dan een beer van een kerel, dan krijgt ze ineens wel interesse.
BeerVanEenVent schreef:
25-01-2018 09:46
Meestal vragen ze dan een beer van een kerel, dan krijgt ze ineens wel interesse.
Tuurlijk :sarcastic:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven