Vieze gewoonte
vrijdag 19 januari 2018 om 08:01
Eén van mijn collega's hangt altijd het gebruikte vaatdoekje op de kraan.
Ik vind dat zó vies, dan drupt dat doekje op je handen als je die wilt wassen.
Zo zijn er vast veel meer vieze gewoontes die mensen hebben.
Hebben jullie nog voorbeelden die je niet begrijpt van een ander?
Ik vind dat zó vies, dan drupt dat doekje op je handen als je die wilt wassen.
Zo zijn er vast veel meer vieze gewoontes die mensen hebben.
Hebben jullie nog voorbeelden die je niet begrijpt van een ander?
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
zaterdag 20 januari 2018 om 10:09
Dat is wat ik al eerder aanhaalde.
Bv de greep van een winkelwagentje. Die pakt iedereen vast, terwijl dat ding echt veeeeeel meer bacteriën bevat dan een wc bril.
zaterdag 20 januari 2018 om 10:14
Zorgwekkend eigenlijk dat zoveel mensen smetvrees hebben. Een irrationele angst die een dermate grote invloed heeft dat men bepaalde dingen niet kan doen zonder nutteloze of zelfs schadelijke rituelen.
zaterdag 20 januari 2018 om 10:15
zaterdag 20 januari 2018 om 10:18
Zolang de hoop stront niet boven de bril uitsteekt kun je er nog steeds prima op zitten.HasseSimonsdochter schreef: ↑20-01-2018 09:53Een dixie op een festival wordt doorlopend gedesinfecteerdweet je hoe goor die dingen zijn???
zaterdag 20 januari 2018 om 10:23
En als dat wel is zit je nog extra zacht misschien.Felix_Urbexicus schreef: ↑20-01-2018 10:18Zolang de hoop stront niet boven de bril uitsteekt kun je er nog steeds prima op zitten.
zaterdag 20 januari 2018 om 10:38
Volgens mij ben ik sowieso een goor wijf ofzo. Als er een druppeltje plas op de bril zit pak ik gewoon wc papier en veeg het weg. Kan mij echt niets boeien.
Een tijdje in een verzorgingshuis gewerkt en ik ga graag naar festivals en andere muziekevenementen. Dixis.. :’)
Een bebloede tampon op de grond gaat mij wel te ver. Ewww
Een tijdje in een verzorgingshuis gewerkt en ik ga graag naar festivals en andere muziekevenementen. Dixis.. :’)
Een bebloede tampon op de grond gaat mij wel te ver. Ewww
Wie wat wil die moet wat.
zaterdag 20 januari 2018 om 10:40
Maar het is dus niet goor om je vaat te doen in die bak met etensresten van een dag en waarin handen na toiletbezoek zijn gewassen? Ik snap niet helemaal waarom de schuurspons wel goor is nadat hij in aanraking komt met de spoelbak, maar de vaat zelf niet.RosesAreRed schreef: ↑19-01-2018 10:23En wat ik goor vind is met een schuurspons de afwas doen en daarna met datzelfde sponsje de spoelbak (waar etensrestjes al een dag in hangen, handen na toiletbezoek of een klus worden gewassen, etc.).
zaterdag 20 januari 2018 om 10:40
En dan lekker wat te drinken voor je inschenken.francieneke schreef: ↑20-01-2018 10:28Een vriend van mij eet uit zijn neus en uit zijn ogen.
Ik heb er al heel vaak wat van gezegd (ik word echt misselijk als ik het zie), maar dat helpt niks. Dus als hij het weer doet kijk ik gewoon niet...
Dit vind ik dus wel echt goor.
zaterdag 20 januari 2018 om 10:43
doemijdiemaardan schreef: ↑20-01-2018 10:40En dan lekker wat te drinken voor je inschenken.
Dit vind ik dus wel echt goor.
Ja, heel erg!
Het is dat hij verder zo'n lieverd is, maar dit is idd wel viessss...
zaterdag 20 januari 2018 om 10:55
Bijna alles gaat in de vaatwasser, op af en toe een los item na. Daar vul ik geen gootsteen met sop voor.
zaterdag 20 januari 2018 om 10:57
zaterdag 20 januari 2018 om 11:14
Wat een grappig topic.
Ik vind vaatdoekjes ook vies. Niet om de bacteriën, maar omdat ik ze vind stinken. Nat doekje dat net niet lekker opdroogt, stinkt, vind ik. Daarom heb ik dus geen vaatdoekje, zou oprecht niet weten waarvoor. Ik gebruik de enkele keer een vochtig doekje (uit zo’n pakje, glorix ofzo) of een keukenpapiertje. Kruimels kan gewoon met je hand, droge kruimels van een droog aanrecht heb je geen nat doekje voor nodig. Ik heb een vaatwasser waar werkelijk alles in gaat, de gootsteen spoel ik af met water (kraan ronddraaien) en eens in de week als ik de keuken schoon maak met een doek, neem ik die mee. Waar ik dus ook de keukenkastjes en dergelijke mee doen(gootsteen het laatst)
Toiletten doe ik doekje overheen halen voor het natte en dan zitten. Dixies zijn geen favoriet maar tijdens een festival (zeker einde van de dag) zijn mijn benen moe!!! Moet er niet aan denken om dan nog een soort squath houding te gaan hangen, ben blij als ik even zit
Wat ik dus vies vind is mensen die hun toilet alleen met de borstel schoonmaken. Ik heb van huis uit geleerd dat je die regelmatig (eens in de week bijv) echt schoonmaakt. Dus met een schuurspons. Borstel bereikt lang niet tot onder de rand. Ik doe dan wel handschoentjes aan, boen alles, en gooi handschoentjes en spons weg.
Ik vind vaatdoekjes ook vies. Niet om de bacteriën, maar omdat ik ze vind stinken. Nat doekje dat net niet lekker opdroogt, stinkt, vind ik. Daarom heb ik dus geen vaatdoekje, zou oprecht niet weten waarvoor. Ik gebruik de enkele keer een vochtig doekje (uit zo’n pakje, glorix ofzo) of een keukenpapiertje. Kruimels kan gewoon met je hand, droge kruimels van een droog aanrecht heb je geen nat doekje voor nodig. Ik heb een vaatwasser waar werkelijk alles in gaat, de gootsteen spoel ik af met water (kraan ronddraaien) en eens in de week als ik de keuken schoon maak met een doek, neem ik die mee. Waar ik dus ook de keukenkastjes en dergelijke mee doen(gootsteen het laatst)
Toiletten doe ik doekje overheen halen voor het natte en dan zitten. Dixies zijn geen favoriet maar tijdens een festival (zeker einde van de dag) zijn mijn benen moe!!! Moet er niet aan denken om dan nog een soort squath houding te gaan hangen, ben blij als ik even zit
Wat ik dus vies vind is mensen die hun toilet alleen met de borstel schoonmaken. Ik heb van huis uit geleerd dat je die regelmatig (eens in de week bijv) echt schoonmaakt. Dus met een schuurspons. Borstel bereikt lang niet tot onder de rand. Ik doe dan wel handschoentjes aan, boen alles, en gooi handschoentjes en spons weg.
zaterdag 20 januari 2018 om 11:25