Leuke en betaalbare jongenskleding

20-01-2018 13:37 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie favoriete merken voor jongenskleding?

Ik kocht altijd hema, noppies, name it, h en m en tumble and dry.

Hema vind ik de laatste tijd wat minder. H en m heeft voor mijn zoontje geen goede pasvorm. Tumble and dry vind ik leuk maar ook prijzig, zeker als ze er zo snel uitgroeien. Daar vind ik de sale wel heel fijn voor.

Waar kopen jullie graag? Ik houd persoonlijk zelf niet van heel kleurrijke kleding en opdrukken met disney/batman/cars etc.
Hier ook niet altijd leuke dingen bij de Wibra maar af en toe zitten er echt leuke dingen tussen vind ik. En de kwaliteit is inderdaad niet geweldig, maar daar is de prijs dan ook naar.
Name it heeft ook leuke dingen
2 jongens (2,5 en 7 maanden):
Chaos en order, Tumble&Dry, Z8, Vingino: allemaal in de sale

Verder Hema, H&M, Next, Noppies en Name it (de standaardmerken toch wel ).
Ik shop veel online
Hier voornamelijk merk als Noppies, Tumble and Dry, B.Nosy en Feetje. Ik heb ook veel in de sale gekocht en met Black Friday.

De skinnybroeken van de Hema zijn inderdaad top.

Mijn zoontje heeft ook maat 80.
Sunny-91 schreef:
20-01-2018 17:45
Mijn zoontje van 10 maanden zit in maat 80. Ik vind z8 een heel leuk merk (ik koop het vaak tweedehands via marktplaats). Voor de rest koop ik vaak bij wibra, zeeman, hema en primark.
Z8 heeft vanaf maandag 50% sale. Ik vind dat ze er tweedehands nog best wat voor vragen
Voor mijn zoontje koop ik veel van Z8, Lucky no.7 en bij webshops zoals Mini's Only, Hippe Beebjes en Mi-toetie. Ik hou zelf ook niet van allemaal kleurtjes en Disney printjes en deze shops en merken verkopen hippe en stoere kleding.
If you can dream it you can do it
Iek en Jet vind ik ook leuk. Niet heel goedkoop.
EngeLiene schreef:
20-01-2018 19:30
Z8 heeft vanaf maandag 50% sale. Ik vind dat ze er tweedehands nog best wat voor vragen
Goed om te weten! :cheer:
Ik slaag bij Mango, Jola, Gap en Esprit zowel voor jongens als voor meisjes. Vingino, Gaastra en af en toe Benetton. Nu ze wat groter komt er Superdry bij. Wel alles zoveel mogelijk in de uitverkoop of in de outlet. Dan is het nog leuk om aan te schaffen.
Next direct. Bij uitstek leverancier hier.
De WE heeft soms ook nog wel leuke dingen voor jongens
Mijn favoriete merken zijn Quapi, Vingino, Retour Denim, Sevenoneseven. Ook bij de WE kan ik meestal wel goed slagen.
Broeken voor jongens bij de primark. Leuk geprijsd, goede fit voor mijn magere jongens en onverwoestbaar. Ik doe namelijk niet aan buitenspeelbroeken, binnenbreken etc. H&m zijn ze zo doorheen. Shirts en truien H&m, mexx, WE.
Ik vind WE leuk.
De rest vul ik aan met Hema, wibra en c&a
Voor babies vond ik primark ook wel eens leuke dingen hebben (en voor mama heerlijke retro pyjama’s met my little pony en Harry Potter haha! Kreeg ik vroeger niet van Mn moeder :cry: :proud: ).
Voor grotere jongens kan ik bij primark niet meer slagen. Vind de kleuren vaak zo grauw. En merkkleding in de sale online is dan soms maar een paar euro duurder. Dan kies ik zelf liever voor wat minder kleding maar wel betere kwaliteit/mooiere kleuren. Gaat ook langer mee dus uiteindelijk ben je dan niet eens echt veel duurder uit.
Mijn zoons van 13&10 dragen
We
Coolcat
Hm
Name iT
Dure merken in de sale
Retour
Cars
Petrol
Vingino

Ik koop 2x per jaar heeeel veel in de sale maatje groter, dat bewaar ik in dozen op zolder.

Tot jaar of 5 kocht ik veel Hema en zeeman
Kik kid, zara, primark, gap, lego wear.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven