Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
Jaaa, was ik weer! Ik had vanavond even een sociaal leven te onderhouden. En aangezien tikken en bellen niet zo lekker samen gaat.. Maar inderdaad wel stil hier!

Age, ik heb geen dvd-speler, maar nog wel een stapel boeken die schreeuwen om een leesbeurt. Dus daar geef ik maar aan toe, buiten de powernaps om
ik ben er hoor Age ben alleen ff niet zo spraakzaam. Voel me dan altijd toch een beetje verplicht op de hele santekraam te antwoorden en daar heb ik ff geen puf voor.
Ik heb trouwens wel heel lekker gegeten; salade Nicoise in elkaar geflanst (alleen geen olijven want die vind ik niet zo vreselijk lekker) Aanrader! Ook voor singles want ook makkelijk in 1persoonsportie te maken.
Haha! Is prima hoor Mdk

Oeh, geen dvd-speler Tien?! Dat zou ik niet kunnen overleven

Jeetje... ik moet toch nog even wat eten, rammel nog wat

Maar wat moet ik eten? Een cracker??
Appel met een beetje feta?
quote:Mevrouwdekees schreef op 24 februari 2009 @ 22:28:

Ik heb trouwens wel heel lekker gegeten; salade Nicoise in elkaar geflanst (alleen geen olijven want die vind ik niet zo vreselijk lekker) Aanrader! Ook voor singles want ook makkelijk in 1persoonsportie te maken.

Ook met ansjovis en kappertjes?

Daar ben ik dan niet weer zo van

(ook niet van olijven trouwens...)
Ik neig naar een cracker met hagelslag puur.

Heb nog maar 1 appel en die moet morgen mee naar het werk. Damn, moet echt even boodschappen doen donderdag... Morgen eet ik weer bij een vriendin dus dan komt het er ook niet van
Neuh dat ook niet (kappertjes ook 'verplicht'? Had ik gemist)

Blikje tonijn, kort gekookte krieltjes, kort gekookte specieboontjes (standaard in de vriezer), tomaatjes, gekookte eitjes, sla, fijngesnippert uitje en een heel klein beetje parmezaan, dressing van milde olijfolie, azijn, beetje grove mosterd, peper en zout.
Waar hebben jullie trouwens je verzekeringen lopen?

Ik moet een inboedelverzekering voor m'n huis (omdat m'n andere was afgelopen toen ik afstudeerde een half jaar geleden ) en ik moet nog een aansprakelijkheidsverzekering en misschien arbeidsongeschiktheidsverzekering voor m'n bedrijf.

Wil het bij Interpolis afsluiten omdat m'n moeder daar goede ervaringen heeft.

Oh! A.s. donderdag ben ik precies een half jaar afgestudeerd!!
Kwark Age, dat vult en heeft bijna geen calorieen...
Klinkt lekker, behalve dan de tonijn... Maar vast ook goed te vervangen door gerookte kip?

En ik ben trouwens zo stom gastvrij geweest om volgende week donderdag na een lange werkdag 6 mensen voor het eten uit te nodigen
Ik heb ook Interpolis. Niet zo duur, heb gelukkig nog nooit wat hoeve claimen, dus inhoudelijk zou ik er niks over durven zeggen...
Heb geen kwark in huis

Ook geen yoghurt meer...

Eigenlijk alleen brood, crackers, liga, kaas, halvajam, appelstroop en hagelslag.
in dat geval... cracker met appelstroop...
Heb ook nog melk en Flakes, maar als ik nu wat flakes ga eten dan heb ik niet meer genoeg voor de komende 2 dagen.

Damn, ik heb do pas tijd om boodschappen te doen

Even m'n keuken induiken hoor...
quote:AgentL schreef op 24 februari 2009 @ 22:48:

Klinkt lekker, behalve dan de tonijn... Maar vast ook goed te vervangen door gerookte kip?

En ik ben trouwens zo stom gastvrij geweest om volgende week donderdag na een lange werkdag 6 mensen voor het eten uit te nodigen

Vast wel, ik probeer juist een beetje te varieeren, zat zo vaak aan de kip of gehakt dat dit wel een lekkere afwisseling was. (tja regelmatig biefstuk zit niet in het budget)

Voor volk na werkdag(nood breekt wet makkelijke variant); haal soep in zak/ blik (eventueel zakje soepgroente extra inmikken) en stokbrood+ smeersel. Kook pasta, gooi er gerookte kip, een paar lepels pesto rosso, sla, gesneden tomaat, komkommer en pijnboompitten door. Klaar is Age.
Of een ovenschotel met salade. Ook makkelijk! Stokbroodje erbij, desnoods vers soepje (kun je de dag ervoor al maken), klaaaarr...
Mama heeft 3 jr geleden een lekkage in de vloer gehad: leiding van de verwarming was gesprongen en al het water lekte weg in de kruipruimte.

Gedoe gedoe want het duurde even voordat ze wisten wat er aan de hand was.

Vloer moest open gebroken worden en leiding dus gerepareerd. Daarna vloer weer dicht, parket opnieuw gelegd en vervolgens de rest van het parket afgeschuurd en opnieuw gelakt.

Alles is netjes en keurig op tijd vergoed door Interpolis, zelfs het extra bedrag op de waterrekening omdat het al weken aan het wegsijpelen was.

Dat vind ik heel keurig
quote:AgentL schreef op 24 februari 2009 @ 22:59:

Dat vind ik heel keurig

Ik zeg, gauw afsluiten die hap!

Ik ga nu even mijn bed opzoeken trouwens. Slaap lekker meisjes!
De dag ervoor ga ik met LC uit eten

En als het goed is krijg ik hulp bij koken. Is een soort werk-gezellig etentje

Jullie ideeën klinken goed! I soep uit zak!

Ik zat zelf te denken aan brood+smeersel, salade en parmezaanse kip. Of gevulde tomaten voor de vegetariërs... Maar dat is weer zoveel werk
Zeker wel. Ik weet het eigenlijk niet zo goed, hebben de hele zeut geregeld toen we het huis kochten. Maar toen gebeurde er zoveel tegelijk, bovendien Kees al in Roffa ik in Grun, is een beetje langs me heengegaan. (en is Kees z'n pakkie an )

Even Jeeeeee! tussendoor trouwens. Kees heeft hier eindelijk boxen/ versterker/ computer/tv allemaal op elkaar aangesloten en nu hebben we eindelijk weer mooie muziekjes (ipv via stomme pc boxjes)
Whoehoe!! Wat fijn!!

Ik heb hier idd ook de hele meute op elkaar aangesloten, lekker draadloos muziek afspelen op laptop maar geluid komt uit de stereo

60 kcal erbij voor vandaag: een cracker met appelstroop achter de kiezen
Helleau!

Ik heb gestudeerd en ben nu suf. Dus denk dat ik maar van dat gevoel ga profiteren en zo maar lekker in bed ga liggen

Age, ik heb mijn verzekeringen bij de ABN AMRO. Heb daar een Young Professionals Pakket waardoor er veel in een keer geregeld kan worden wat ik best makkelijk vind.

Maar ik heb nooit van de verzekering gebruik hoeven maken dus ik heb verder ook geen idee...

Autoverzerking heb ik bij Nationale Nederlanden omdat dat na wat gereken de goedkoopste bleek voor wat ik wilde hebben.
Oh studeren! Wat goed!

Ik duik er ook zo in, het is alweer half twaalf... Over 8 uur gaat de wekker weer
Ja, het is weer mooi geweest... Nog even ATWT afkijken en dan tanden poetsen!

Welterusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven