Vieze gewoonte

19-01-2018 08:01 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eén van mijn collega's hangt altijd het gebruikte vaatdoekje op de kraan.
Ik vind dat zó vies, dan drupt dat doekje op je handen als je die wilt wassen.

Zo zijn er vast veel meer vieze gewoontes die mensen hebben.
Hebben jullie nog voorbeelden die je niet begrijpt van een ander?
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Bloemetjefresia schreef:
21-01-2018 18:24
Ik was mijn handen na toiletbezoek maar droog ze bij een ander niet af. Bij openbare dingen met papieren handdoekjes wel maar een handdoek bij iemand thuis niet. Ik vind dat ook vies, ik weet zeker dat mensen die niet regelmatig verschonen.
Ik vervang hem 2 x per week als ik de wc poets. Waarschijnlijk onnodig want we gebruiken hem thuis niet, wassen handen altijd in de keuken.
Hoe weet je dat nou? Misschien hangen ze wel elke dag een schone handdoek op. En jouw 2x per week verschonen misschien niet genoeg vinden.
Corona67 schreef:
21-01-2018 19:13
Eet jij op een ranzige tablet?? Gadverdegadver!
Koop een bord!
Ik weet het, geen enkele hoop meer voor mij. Bacteriën, kom maar door & eat me alive!!!!!!
Ik kom er hier pas achter wat een ongelooflijk gore, morsige smeerlap ik ben.

Maar ik ga er niets aan veranderen! B)
Ik heb een w.c. matje :yes:
Kirikou schreef:
21-01-2018 19:20
Hoe weet je dat nou? Misschien hangen ze wel elke dag een schone handdoek op. En jouw 2x per week verschonen misschien niet genoeg vinden.

Dan heb je dus al met je ongewassen handen aan deurklinken en lichtknopjes gezeten voor je de keukenkraan bereikt hebt :proud:
Sorry, mijn reactie was bedoeld voor bloemetjesfresia
Mijn oma hing ook altijd, zelfs boven haar eigen wc. Op een goeie dag had iemand daar tijdens een verjaardag heel zorgzaam de klep naar beneden gedaan, wat oma dus niet op tijd in de gaten had want ze hing tenslotte. Wat een zooitje werd dat zeg.
herfstappeltaart schreef:
21-01-2018 19:44
Sorry, mijn reactie was bedoeld voor bloemetjesfresia
Snapte ik. En je hebt helemaal gelijk!
En smerig zeg, je poephanden wassen op de plek waar je ook je kopjes afwast.
;-D
Lady*Voldemort schreef:
Mijn oma hing ook altijd, zelfs boven haar eigen wc. Op een goeie dag had iemand daar tijdens een verjaardag heel zorgzaam de klep naar beneden gedaan, wat oma dus niet op tijd in de gaten had want ze hing tenslotte. Wat een zooitje werd dat zeg.
:rofl:
Lady*Voldemort schreef:

:HA:
francieneke schreef:
21-01-2018 19:27
Ik kom er hier pas achter wat een ongelooflijk gore, morsige smeerlap ik ben.

Maar ik ga er niets aan veranderen! B)
Hier heb je een vlaggetje: Join the club! :flag:
Lady*Voldemort schreef:
Ben jij gaan kijken dan? :proud:
anoniem_356686 wijzigde dit bericht op 21-01-2018 20:02
1.24% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
:HA:
Wat wel echt een vieze gewoonte is: opaatje die zo'n ouderwetse stoffen snotlap gebruikt en die de hele dag na gebruik terug in zijn broekzak stopt........
Ik had van van schoonvader dat soort wasgoed......gadverdegadver....hij was toen al heeeeeeel oud hoor en hulpbehoevend, maar ik kokhalsde gewoon als ik die dingen tegen kwam in de zak met was die ik voor hem deed.
21-01-2018 20:07
Wat wel echt een vieze gewoonte is: opaatje die zo'n ouderwetse stoffen snotlap gebruikt en die de hele dag na gebruik terug in zijn broekzak stopt........
Ik had van van schoonvader dat soort wasgoed......gadverdegadver....hij was toen al heeeeeeel oud hoor en hulpbehoevend, maar ik kokhalsde gewoon als ik die dingen tegen kwam in de zak met was die ik voor hem deed.
Ze maken dan ook een krakend geluid he? :biggrin:
Corona67 schreef:
21-01-2018 20:02
Ben jij gaan kijken dan? :proud:
Ja natuurlijk! Ik was zeven of zo, en toen al een echte ramptoerist.
Corona67 schreef:
21-01-2018 20:08
Ze maken dan ook een krakend geluid he? :biggrin:
En dat wassen helpt ook geen reet als die dingen in een kleverig propje de machine in gaan. Beroepshalve schuif ik wel eens een partijtje katoenen zakdoeken de mangel in, en dan hoor je de snotjes zo tinkelend in de bak vallen. Dat vind ik zo smerig he, veel smeriger dan poep of kots.
Vixxen schreef:
21-01-2018 20:01
Hier heb je een vlaggetje: Join the club! :flag:

ah, thanxx! :flag:
Dat van dat hangen boven een wc....dat wil er bij mij dus echt niet in. Ik begrijp het niet. Waarom zou je gaan hangen, en dan ook nog een oudje met slappe spieren...
Hangen is toch juist vies, want zo'n straal kleddert ook allerlei kanten op...
En aan de rest moet ik helemaal niet denken..
francieneke schreef:
21-01-2018 20:21
Dat van dat hangen boven een wc....dat wil er bij mij dus echt niet in. Ik begrijp het niet. Waarom zou je gaan hangen, en dan ook nog een oudje met slappe spieren...
Hangen is toch juist vies, want zo'n straal kleddert ook allerlei kanten op...
En aan de rest moet ik helemaal niet denken..
Je moet er toch niet aan denken dat jouw steriel-schone huidje van je achterwerk en bovenbenen op een bril zit waar het uiteraard niet steriel-schone huidje van een ander ook op gezeten heeft?
Ofzo.
Ik begrijp het ook niet.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Afbeelding

Ik kan me nog herinneren dat we vroeger ooit eens een uitwisseling hadden met een Duits jeugdvoetbalteam.
Ik bleef daar slapen bij een Duits gezin en toen realiseerde ik me het nog niet.. Maar moest er nu aan denken (geen idee waarom). Zij hadden zoiets...
Wel lekker zacht
21-01-2018 19:36
Ik heb een w.c. matje :yes:
Dat vind ik echt vieze dingen. Na een feest met veel mannen erbij zie ik wat voor spetters er naast de wc liggen. Dan de andere dag even dweilen en het is weer schoon. Zo'n mat moet je wel zo vaak wassen dat hij snel versleten is.
Corona67 schreef:
21-01-2018 21:08
Afbeelding

Ik kan me nog herinneren dat we vroeger ooit eens een uitwisseling hadden met een Duits jeugdvoetbalteam.
Ik bleef daar slapen bij een Duits gezin en toen realiseerde ik me het nog niet.. Maar moest er nu aan denken (geen idee waarom). Zij hadden zoiets...
Wel lekker zacht
Die mat was eerst wit. :pukey:
RikM schreef:
21-01-2018 21:16
Die mat was eerst wit. :pukey:
Zeikerd
Blondie456 schreef:
21-01-2018 21:11
Dat vind ik echt vieze dingen. Na een feest met veel mannen erbij zie ik wat voor spetters er naast de wc liggen. Dan de andere dag even dweilen en het is weer schoon. Zo'n mat moet je wel zo vaak wassen dat hij snel versleten is.
Moet je zo'n matje wassen? :O
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven