Zondagmorgen

21-01-2018 08:15 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen lieve medeforummers,

Wat zijn jullie plannen op deze mooie zondag? Met het gezin op pad? Met een dekentje op de bank? Tell me :shout:
Corona67 schreef:
21-01-2018 18:14
Een man (of vrouw), croissantjes, een eitje, jus d'orange, koffie, spaghetti en pompoensaus.
:HA: :thumbsup:
Tralalalala
taxi87 schreef:
21-01-2018 18:42
Is jouw was droog geworden??
Nee het was nog net zo nat als het was toen ik het ophing, hangt nu dus alsnog in het trappengat.
Nou dat was me het dagje wel. Zo dadelijk de laatste was ophangen en dan op een oor :zzz:
Lekker naar het bos geweest met vrienden en daarna aan de warme choc.
Corona67 schreef:
21-01-2018 18:14
Een man (of vrouw), croissantjes, een eitje, jus d'orange, koffie, spaghetti en pompoensaus.

hahahaha, het recept van de pompoensaus graag.. Ik heb een pompoen liggen en zoek een recept..
marjolein853 schreef:
21-01-2018 23:11
hahahaha, het recept van de pompoensaus graag.. Ik heb een pompoen liggen en zoek een recept..
Oh, dan moet je bij Yette zijn :proud:
OK, komt-ie :)

Ik heb een variant op dit recept:
http://www.smulweb.nl/recepten/1151666/ ... et-pompoen

De pompoen rooster ik altijd eerst in de oven, samen met een stuk of wat teentjes knoflook (gepeld met een drupje olie in folie). Verder volgens recept. Maar als de saus klaar is, zet ik de staafmixer erin en roer ik er ipv de chilivlokken heel dun gesneden rode peper door. Nog even doorkoken en klaar!

Serveren met de krokant gebakken salie, krullen parmezaan en geroosterde pompoenpitten.
Zul je altijd zien dat Marjolein hier niet meer komt lezen :proud:
Tsja, dan mist ze wat ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven