Slaapfeest
maandag 22 januari 2018 om 10:59
Dochter wordt 10 en wil een slaapfeest.
We denken dat we eerst iets fysieks willen doen, zwemmen of bowlen ofzo, of beter van niet?
Ik wil een hoekje maken waar ze met een photo prop set foto's kunnen maken. Eventueel afdrukken voor thuis.
Marshmallows roosteren in de tuin.
Nog leuke, handige tips?
We denken dat we eerst iets fysieks willen doen, zwemmen of bowlen ofzo, of beter van niet?
Ik wil een hoekje maken waar ze met een photo prop set foto's kunnen maken. Eventueel afdrukken voor thuis.
Marshmallows roosteren in de tuin.
Nog leuke, handige tips?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
maandag 22 januari 2018 om 16:24
Wij hebben het andersom gedaan : eerst slapen, ochtend erna gaan zwemmen.
Alle kids om 20.00 uur laten komen. Cadeautjes, taart en heel even rondje buiten rennen. Bij terugkomst alle kids op matjes in de woonkamer. Film met popcorn, chips en cola. Om 01.00 uur was het stil. Dag erna na het ontbijt naar het zwembad gegaan. Daar om 13.00 uur frietjes gegeten en toen alle kids thuisgebracht. Groot succes!
Alle kids om 20.00 uur laten komen. Cadeautjes, taart en heel even rondje buiten rennen. Bij terugkomst alle kids op matjes in de woonkamer. Film met popcorn, chips en cola. Om 01.00 uur was het stil. Dag erna na het ontbijt naar het zwembad gegaan. Daar om 13.00 uur frietjes gegeten en toen alle kids thuisgebracht. Groot succes!
maandag 22 januari 2018 om 16:32
Goudkevertje66 schreef: ↑22-01-2018 16:24Wij hebben het andersom gedaan : eerst slapen, ochtend erna gaan zwemmen.
Ik vind dit echt over de top. Dan heb je ze bijna 24 uur!! Een slaapfeestje is een slaapfeestje, waarom zou je daar nog van alles bij verzinnen? Als ze een zwemfeestje wil geef je een zwemfeestje.
Ik snap dat én én én nooit zo goed. Waarom??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 22 januari 2018 om 16:41
Hier kwamen ze rond zes uur, dan kregen ze frieten met wat erbij. (In de tussentijd cadeautjes uitpakken). Daarna spellen op tafel, voetballen in de voetbalkooi in de buurt of avondwandeling o.i.d..
Daarna allemaal slaapspullen neerleggen, omkleden en met chips en cola films kijken. Van slapen kwam natuurlijk weinig maar ja, dat vonden ze nou juist het leukst.
's Ochtends lekker ontbijtje met nogal vermoeide kinderen, en rond een uur of elf werden ze dan weer opgehaald.
Daarna allemaal slaapspullen neerleggen, omkleden en met chips en cola films kijken. Van slapen kwam natuurlijk weinig maar ja, dat vonden ze nou juist het leukst.
's Ochtends lekker ontbijtje met nogal vermoeide kinderen, en rond een uur of elf werden ze dan weer opgehaald.
maandag 22 januari 2018 om 16:41
2 jaar geleden een slaapfeestje bij mij gehad van mijn broertje.
8 jongens.
Ze zijn rond half 5 bij mij aangekomen. Spullen gedropt en gaan voetballen.
Rond 18u hebben we gegeten. (Tafel bedekt met aluminiumfolie, friet erop gedropt, snacks erop, sausjes erop). Daarna cadeautjes en spullen klaarleggen voor de nacht.
Nog even naar buiten gegaan en als het donker werd naar binnen (broertje is in april jarig, dus dat was fijn). Gegamed (ik had nogal wat elektronica toendertijd, nouja, m'n ex) tot ik het welletjes vond (uurtje of 00.00, 01.00 nog gewaarschuwd en lichten uit gedaan). Een aantal wilden de hele nacht wakker blijven, is ook gebeurd. Ondanks alle druk toch te gaan slapen.
Ouders gingen er al van uit (jongens hadden al plannen gemaakt en die gezegd), maar ik voelde me wel even heel slecht.
8 jongens.
Rond 18u hebben we gegeten. (Tafel bedekt met aluminiumfolie, friet erop gedropt, snacks erop, sausjes erop). Daarna cadeautjes en spullen klaarleggen voor de nacht.
Nog even naar buiten gegaan en als het donker werd naar binnen (broertje is in april jarig, dus dat was fijn). Gegamed (ik had nogal wat elektronica toendertijd, nouja, m'n ex) tot ik het welletjes vond (uurtje of 00.00, 01.00 nog gewaarschuwd en lichten uit gedaan). Een aantal wilden de hele nacht wakker blijven, is ook gebeurd. Ondanks alle druk toch te gaan slapen.
Ouders gingen er al van uit (jongens hadden al plannen gemaakt en die gezegd), maar ik voelde me wel even heel slecht.
maandag 22 januari 2018 om 16:43
Lijkt wel wat op hoe het hier ging. Ik heb me nergens slecht over gevoeld hoor!Azarole schreef: ↑22-01-2018 16:412 jaar geleden een slaapfeestje bij mij gehad van mijn broertje.
8 jongens.
Als de kinderen het naar hun zin hebben is het toch goed?
maandag 22 januari 2018 om 17:07
maandag 22 januari 2018 om 17:11
maandag 22 januari 2018 om 17:17
Niet IS, vindt jij!
Hier vinden de kinderen tafelfriet het hoogtepunt van het feest.
Kinderen vindt ik trouwens wél ranzig en ordinair.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 22 januari 2018 om 17:19
maandag 22 januari 2018 om 17:20
maandag 22 januari 2018 om 17:22
Geloof me, ik zou het nu ook niet meer doen.
Toen leek het me een strak plan enzo, maar achteraf gezien doe ik het echt niet meer