Slaapfeest

22-01-2018 10:59 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dochter wordt 10 en wil een slaapfeest.
We denken dat we eerst iets fysieks willen doen, zwemmen of bowlen ofzo, of beter van niet?
Ik wil een hoekje maken waar ze met een photo prop set foto's kunnen maken. Eventueel afdrukken voor thuis.
Marshmallows roosteren in de tuin.
Nog leuke, handige tips?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Troeteltje schreef:
22-01-2018 18:23
Ieder zijn meug he. Die tafelfriet ken ik van verhalen bij kleuterfeestjes. Ook voor 10-jarigen??

En een woonkamer die the day after eruit ziet als uitgekauwd....moet er niet aan denken.

Een slaapfeestjes met 10 kinderen? What a hell lijkt me dat.

Het moge duidelijk zijn......ik ga het nog zwaar krijgen.

Hier was het of een feestje zonder slapen met 10 kinderen of een feestje met slapen en 6 kinderen (inclusief de jarige zelf).
Daar kun je zelf grenzen aan stellen en het was een heel gezellig en relaxed feestje. Echt waar.
Goudkevertje66 schreef:
22-01-2018 18:10
Euhm... Waar lees jij 24 uur? 🤔Van 20.00 uur 's avonds tot 13.30 de volgende dag. 's Morgens waren we al voor tienen richting het zwembad.
En hiervoor wordt al paar keer zwemmen plus slapen genoemd en omdat ik het omgedraaid heb is dat over de top? Schiet mij maar lek😬.
In de kerstvakantie heeft onze 12 jarige dochter een slaapfeestje (totaal 7 meiden) gehouden. Om 17u ontvangst, eerst een escape room, daarna een patatbuffet bij een restaurant, naar huis, cadeautjes uitpakken . Grote zus was bij een vriendin en wij en grote broer zijn een uur of 22 naar boven gegaan. De meiden hebben film gekeken, chips en drinken gehad. Ze sliepen om een uur of 3.... de volgende ochtend om 10u uitgebreid ontbijt en tegen 12u naar huis.
Het was ontzettend gezellig, relaxt en ze hebben met zijn allen de woonkamer weer opgeruimd!
Patatbuffet, wat handig. Geloof niet dat dat hier ergens is.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Star² schreef:
22-01-2018 17:32
Omdat ik dat een aantal keer zo heb meegemaakt bij zo'n vloer-/tafelfriet vreetfestijn. Dat de moeder of de vader het gewoon vanaf een afstand op de grond smeet. Zoals je de varkens voert; vandaar mijn vergelijking ook.
Ah nee Star! Wat ongelofelijk smerig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Meidendingen zoals nagels lakken, maskertje, foto's maken.
Gatti schreef:
22-01-2018 18:37
Patatbuffet, wat handig. Geloof niet dat dat hier ergens is.
De escape room en het patatbuffet s een arrangement van Yankee Doodle, de meiden vonden het geweldig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven