Programma 's avonds trouwen
maandag 22 januari 2018 om 21:12
Dit jaar willen mijn vriend en ik gaan trouwen! Ons voorkeur gaat uit naar begin van de avond, lekker buiten in de zomer. Alleen... we komen er qua planning niet helemaal uit.
Ik zit namelijk een beetje met het volgende. We willen niet alle avondgasten bij ons bruiloft hebben. Wat zou dan een goede planning zijn? Hoeveel tijd neemt bijv. een diner in? (BBQ)
Het gaat dus om trouwen, diner, fotoshoot en feest.
Graag zie ik jullie suggesties en tips!
Ik zit namelijk een beetje met het volgende. We willen niet alle avondgasten bij ons bruiloft hebben. Wat zou dan een goede planning zijn? Hoeveel tijd neemt bijv. een diner in? (BBQ)
Het gaat dus om trouwen, diner, fotoshoot en feest.
Graag zie ik jullie suggesties en tips!
anoniem_363121 wijzigde dit bericht op 22-01-2018 21:24
2.18% gewijzigd
maandag 22 januari 2018 om 21:29
maandag 22 januari 2018 om 21:33
maandag 22 januari 2018 om 21:47
Lijkt mij veel relaxter om iedereen mee te laten eten en dan gelijk te feesten.
Of eten en feesten te combineren.
Prik gewoon een bepaald uur voor de ceremonie, gok een beetje hoe lang die gaat duren (de ene doet er een kwartier over, de andere 2 uur, is maar hoe lang of hoe kort je het zelf wil) en daarna is 't party-time.
Vergeet ook geen foto's te nemen tijdens 't feest.
Al die "statieportretten" zijn best leuk, maar daarnaast wat foto's hebben van 't feest is toch ook echt leuk.
Of eten en feesten te combineren.
Prik gewoon een bepaald uur voor de ceremonie, gok een beetje hoe lang die gaat duren (de ene doet er een kwartier over, de andere 2 uur, is maar hoe lang of hoe kort je het zelf wil) en daarna is 't party-time.
Vergeet ook geen foto's te nemen tijdens 't feest.
Al die "statieportretten" zijn best leuk, maar daarnaast wat foto's hebben van 't feest is toch ook echt leuk.
maandag 22 januari 2018 om 21:57
Diner klinkt heel chique en opgeprikt.
BBQ is ongedwongen en gezellig.
Onze BBQ was ná de borrel en trouwerij (15 uur) en begon rond 6 uur. Dat was half acht klaar. De eerste gasten mochten vanaf 20 uur binnen waaien. Dus ik zou je dan bijna zeggen: trouw om half vijf. Duurt ongeveer een uur. Dan feliciteren, toasten en bbq doen. En aansluitend het feest. Foto's dan rond een uur of half 3. Wat doe je dan met aankleden, make up en de lunch?
En zo ben je toch gewoon de hele dag onder de pannen
maandag 22 januari 2018 om 23:02
1. Trouwen
2. Fotoshoot (Mensen die niet op de foto gaan, nemen dan een drankje)
3. Diner
4. Feest
Bij 1,2,3,4 zijn je daggasten aanwezig, overige feestgangers alleen tijdens 4.
Persoonlijk zou ik het raar vinden dat je bbq doorloopt in het feest. Als je op tijd bent heb je nog eten, maar te laat heb je niks. Waarom dan niet alle feestgangers uitnodigen voor de bbq?
Ik zou na de ceremonie pas foto's maken. In eerste plaats omdat je dan nog geen mogelijke grasvlekken ed op je jurk hebt en omdat dat toch bijdraagt aan het 'ik ben getrouwd' gevoel op de foto's.
2. Fotoshoot (Mensen die niet op de foto gaan, nemen dan een drankje)
3. Diner
4. Feest
Bij 1,2,3,4 zijn je daggasten aanwezig, overige feestgangers alleen tijdens 4.
Persoonlijk zou ik het raar vinden dat je bbq doorloopt in het feest. Als je op tijd bent heb je nog eten, maar te laat heb je niks. Waarom dan niet alle feestgangers uitnodigen voor de bbq?
Ik zou na de ceremonie pas foto's maken. In eerste plaats omdat je dan nog geen mogelijke grasvlekken ed op je jurk hebt en omdat dat toch bijdraagt aan het 'ik ben getrouwd' gevoel op de foto's.
dinsdag 23 januari 2018 om 06:23
Wij zijn juist voor de ceremonie op de foto gegaan. Ik vind je gasten zo lang alleen laten asociaal. Daarnaast zat nu mijn make-up nog goed en na de ceremonie niet meer. De foto's zijn echt niet minder speciaal omdat we nog geen ja hadden gezegd.