Welke creative cursus

23-01-2018 15:02 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan via vrouwencentrum goedkope creatieve cursus doen.
De keuze is aquarel, keramiek of mozaiek.
Met geen van de drie heb ik ervaring..
Welke zouden jullie doen?
Mozaiek vond ik bij creatieve therapie heel leuk, lekker precies werkje maar ook ''gewelddadig'' doordat ik zelf de tegels moest breken/kapot slaan. :)
Keramiek!
Is alledrie heel erg leuk! Ik zou gewoon kijken welke het beste uitkomt qua tijd/dag.
Ik zou ze allemaal doen, omste beurten :idee:
ik vond mozaiek erg leuk en je kunt er veel dingen in en om het huis mee opleuken...
anoniem_67d31913d4817 wijzigde dit bericht op 23-01-2018 15:51
Reden: x
0.60% gewijzigd
pokkewijf schreef:
23-01-2018 15:50
ik vond mozaiek erg leuk en je kunt er veel dingen in en om het huis mee opleuken...

Oh, dat lijkt me vreselijk, een "opgeleukt" huis, want moeders had een hobby. :proud:
Datgene waarvan je de producten het makkelijkste ergens kwijtkunt. Hoeveel potten en vazen willen jij en je omgeving hebben? :P
karin12345 schreef:
23-01-2018 16:08
Oh, dat lijkt me vreselijk, een "opgeleukt" huis, want moeders had een hobby. :proud:
Komt het dan even goed uit dat jij niet in het huis van pokkewijf woont!
kun je geen proefles doen?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik vond mozaïek heel leuk. Die andere twee geen ervaring mee.
Ben je meer "tactiel", dwz gericht op tastzin (keramiek), of juist visueel (aquarel) ingesteld?
Hou je van kleur (aquarel en mozaïek) of maakt je dat niet zoveel uit (keramiek)?
Als je erg perfectionistisch bent is keramiek handiger, aangezien er bij mozaïek en aquarel en element van toeval in zit (hoe de scherven breken en hoe de druppels opdrogen heb je niet volledig in de hand). Bij aquarel kun je foutjes niet meer herstellen, daar moet je tegen kunnen.
Ik had geen geduld voor keramiek.... en al helemaal niet op een draaischijf. Dat kneden en centreren alleen al!

Mozaïek lijkt me leuk.
Ik zou voor keramiek gaan. Ik heb ze alle drie gedaan en dit vond ik het leukste. Wij hebben het trouwens zonder draaischijf gedaan.
nlies schreef:
23-01-2018 17:20
kun je geen proefles doen?
helaas niet.
Ik heb wel eens een workshop mozaïek gedaan, dat vond ik echt heel erg leuk! Ik mocht toen een fruitschaal mozaïeken. Zeker een aanrader wat mij betreft.
Blog: writtenbyelaine.wordpress.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven