Indoor skydive
donderdag 25 januari 2018 om 15:22
donderdag 25 januari 2018 om 15:27
No way dat ik van 4 km naar beneden spring, en mijn minderjarige kind mag dat ook niet. Dat kan namelijk echt mis gaan. Dus dan maar het slappe alternatief.
donderdag 25 januari 2018 om 15:43
Dat dus, ze maakte zich niet ´breed´genoeg en kwam in het net terechtMinkeDeWit schreef: ↑25-01-2018 15:22Jawel! De filmpjes zien er heel tam uit, maar volgens mij kun je wel neerstorten als je niet horizontaal genoeg blijft liggen. Wat ging er mis bij haar?
donderdag 25 januari 2018 om 15:50
donderdag 25 januari 2018 om 15:51
tja maar ja, ze fietst ook naar school (oid), ook best engMinkeDeWit schreef: ↑25-01-2018 15:49Ik vind dat dus wel eng. Een klein foutje en je stort meters naar beneden. Of als de stroom uitvalt.
en de begeleiding is goed hoor, vriendin was zenuwachtig en lette niet op
donderdag 25 januari 2018 om 15:52
Ik ben in Rozendaal geweest.
Qua kick zit het ergens tussen de draaimolen en de rups in.
De grootste attractie is dat je tijdens de sprong zit vastgebonden aan een Lekker Jong Ding, Je mag niet alleen en het lekkere ding kan het goed en wil ook niet te pletter storten, dus het gevaar lijkt me te overzien.
Verder flapperen je wangen en spuug heel onflatteus alle kanten op, maar je mag wel een stoere overall aan.
90% van de tijd gaat op aan instructies, wachten en bitterballen, en je bent in totaal maar een paar minuten in de lucht.
Met name door die bitterballen vond ik het een heel geslaagde middag.
De grootste attractie is dat je tijdens de sprong zit vastgebonden aan een Lekker Jong Ding, Je mag niet alleen en het lekkere ding kan het goed en wil ook niet te pletter storten, dus het gevaar lijkt me te overzien.
Verder flapperen je wangen en spuug heel onflatteus alle kanten op, maar je mag wel een stoere overall aan.
90% van de tijd gaat op aan instructies, wachten en bitterballen, en je bent in totaal maar een paar minuten in de lucht.
donderdag 25 januari 2018 om 15:54
Superleuk! Laatst voor het eerst geweest, in Utrecht.
Er staat continu een instructeur bij je in de tunnel, je krijgt vooraf uitgebreide instructies, en je hebt een dikke helm op. Kan me niet voorstellen dat er veel mis kan gaan, ook omdat je niet meteen een kilometer de hoogte in gaat - hooguit een metertje of twee van de grond.
Maar als je je zorgen maakt, waarom ga je daar niet op een middag eerst heen? Je kan er prima een kopje koffie drinken en meekijken, info vragen, etc. De tunnels zijn van glas dus je ziet alles
Zeker doen, superervaring!
Er staat continu een instructeur bij je in de tunnel, je krijgt vooraf uitgebreide instructies, en je hebt een dikke helm op. Kan me niet voorstellen dat er veel mis kan gaan, ook omdat je niet meteen een kilometer de hoogte in gaat - hooguit een metertje of twee van de grond.
Maar als je je zorgen maakt, waarom ga je daar niet op een middag eerst heen? Je kan er prima een kopje koffie drinken en meekijken, info vragen, etc. De tunnels zijn van glas dus je ziet alles
Zeker doen, superervaring!
anoniem_346626 wijzigde dit bericht op 25-01-2018 15:55
4.10% gewijzigd
donderdag 25 januari 2018 om 15:57
Jup, pas als je een volle cursus ofzo hebt gedaan laten ze je alleen.
Kijk anders hier eens naar: https://www.youtube.com/watch?v=7jJq13TIJJA
Kijk anders hier eens naar: https://www.youtube.com/watch?v=7jJq13TIJJA
donderdag 25 januari 2018 om 15:58
Wij mochten alleen duosprongen met een medewerker, maar dat lag misschien aan ons.MinkeDeWit schreef: ↑25-01-2018 15:54Die instructeur blijft er de hele tijd bij? Dat vind ik dan wel een prettig idee, zeker ook voor mezelf![]()
donderdag 25 januari 2018 om 16:14
ik ben in Roosendaal geweest. ik vond het heel leuk. maar als je je armen en benen niet goed houdt kun je wel degelijk vallen.
En ik weet niet wat voor haar je hebt maar mocht het lang zijn maak dan een goede stevige vlecht want ik had alleen een staart gemaakt en ik had een onuitkambare suikerspin achteraf...
En ik weet niet wat voor haar je hebt maar mocht het lang zijn maak dan een goede stevige vlecht want ik had alleen een staart gemaakt en ik had een onuitkambare suikerspin achteraf...
Don't cry, buy a bag and move on.
donderdag 25 januari 2018 om 16:15
bij ons welMinkeDeWit schreef: ↑25-01-2018 15:54Die instructeur blijft er de hele tijd bij? Dat vind ik dan wel een prettig idee, zeker ook voor mezelf![]()
Don't cry, buy a bag and move on.
donderdag 25 januari 2018 om 16:26
Alleen Roosendaal, was prima. Alleen wel erg kort (en prijzig) voor 6 uur rijden (heen en terug), maar dat wisten we vooraf natuurlijk. Was verjaardagskado voor mijn man. Hij vond het geweldig en wil nog eens!MinkeDeWit schreef: ↑25-01-2018 15:07Zijn hier mensen met ervaring met indoor skydive in zowel Utrecht als Roosendaal? Waar vond je het beter geregeld, en zou je anderen aanraden om heen te gaan?
Mijn dochter wil dit heel graag doen. Ik twijfel nog een beetje en zou het liever eerst in het echt zien![]()
donderdag 25 januari 2018 om 16:29
Wat raar, mijn man mocht wel alleen (wel in het bijzijn van een insteucteur, maar niet vast aan iemand).Snarky schreef: ↑25-01-2018 15:52Ik ben in Rozendaal geweest.
donderdag 25 januari 2018 om 17:07
Krijg je geen helm op dan?daenerys79 schreef: ↑25-01-2018 16:14ik ben in Roosendaal geweest. ik vond het heel leuk. maar als je je armen en benen niet goed houdt kun je wel degelijk vallen.
donderdag 25 januari 2018 om 18:19
Wij waren net een aflevering van abfab, dus ik snap wel dat wij als risicogroep werden weggezet, maar ik hoop/vermoed dat ze minderjarigen ook wel aan iemand vastbinden.
donderdag 25 januari 2018 om 18:37
Indoor skydiven heeft echt niets te maken met skydiven hoor.redbulletje schreef: ↑25-01-2018 15:50Ik zou naar Roosendaal gaan (simpelweg omdat dat van mij uit maar 'n half uur rijden is) Als je dicht bij Utrecht woont zou ik die doen. Misschien wel een leuke test om te checken of je echt skydiven ook zou durven. Dan kun je als het lekker weer wordt 'n keer naar Texel voor 'n duosprong.
Je kunt trouwens op elk paracenter een tandemsprong maken. Daar financiert elke club namelijk een deel van hun kosten mee, zodat voor de springers de sprongprijs een beetje lager kan
donderdag 25 januari 2018 om 19:15
Ik weet dat je overal tandem kan springen, maar Texel heeft wel 'n mooiste uitzicht vanuit de lucht als het om Nederland gaat.