Zwart balkje scrolt mee

25-01-2018 14:59 13 berichten
Ik heb een nieuwe computer, en als ik nu op het forum zit en naar beneden scrol, gaat de zwarte viva balk mee naar beneden. Hoe kan dit en hoe kan ik het verhelpen?
Hoe lang heb je al niet geforumd? :proud:
Dit ligt niet aan je computer hoor.
Misschien aan je browser.
Heb je dezelfde browser al eerst?
En zat je voorheen ook altijd aan een desktop (laptop), of vergelijk je het met je mobiel of tablet?
Ik zit veel te vaak op het forum. :proud: Ik zat voorheen ook op de laptop, en geen idee of ik dezelfde browser als eerst heb, ik heb er geen verstand van. Had gehoopt dat iemand me op Jip en Janneke niveau kon vertellen wat ik moet doen. :idee:
Joni_de_tweede schreef:
25-01-2018 15:14
Ik zit veel te vaak op het forum. :proud: Ik zat voorheen ook op de laptop, en geen idee of ik dezelfde browser als eerst heb, ik heb er geen verstand van. Had gehoopt dat iemand me op Jip en Janneke niveau kon vertellen wat ik moet doen. :idee:
Jip en Janneke is wat lastig als je niet weet welke browser.
Het zou kunnen dat het in de ene browser wél gebeurt en in de andere niet.

In elk geval dit: dat de zwarte balk bovenin meescrollt is het ontwerp van de site. Misschien is het je eerder niet opgevallen?
Heb je de andere laptop nog om te kijken?

Nog meer Jip en Janneke: wen eraan. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik forum op IE en heb dit ook. Zal zo eens kijken of dat op chrome ook is.
Op chrome heb ik dit niet
Azarole schreef:
25-01-2018 15:34
Op chrome heb ik dit niet
Ik heb het op chrome wel (zowel als ik ingelogd als uitgelogd ben).

Kwestie van uitproberen dus. Of wennen.
Normaal is ie vastgezet, maar nu komt ie bibberend mee dus flikkerend in beeld, misschien heb ik het niet goed uitgelegd. :huh:
Joni_de_tweede schreef:
25-01-2018 15:45
Normaal is ie vastgezet, maar nu komt ie bibberend mee dus flikkerend in beeld, misschien heb ik het niet goed uitgelegd. :huh:
Ow...
Hoe snel is je internetverbinding? Kan dat veranderd zijn?
Het klinkt eerder alsof de pagina wat traag laadt.
Allemaal vragen die ik aan mijn man moet stellen straks, haha. Maar ik heb inderdaad het idee dat de laptop niet heel snel is.
KyloRen schreef:
25-01-2018 16:06
Het is een nieuwe laptop, zei je. Windows? Dan vermoed ik namelijk dat je nu Microsoft Edge als browser gebruikt, en dat is een rotbrowser :proud: Daar gaat mijn balk ook niet soepel (even getest).
De mijne ook niet inderdaad xD
KyloRen schreef:
25-01-2018 16:06
Het is een nieuwe laptop, zei je. Windows? Dan vermoed ik namelijk dat je nu Microsoft Edge als browser gebruikt, en dat is een rotbrowser :proud: Daar gaat mijn balk ook niet soepel (even getest).
Inmiddels is man thuis, chrome staat erop en het euvel is verholpen. Bedankt allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven