Efteling

26-01-2018 14:13 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel dagen is geschikt voor de Efteling om alles een beetje rustig te zien? Is 2 voldoende of beter 3?
Alvast bedankt 🌸!
Ik zou zeggen dat 2 dagen wel voldoende is !
Op rustige dagen is 1 dag voldoende... 2 dagen is sowieso zat. :)
Hawelry schreef:
26-01-2018 14:17
Precies mijn idee.
Ok. Dus bijv. zaterdag aankomen en dan 1 nachtje blijven.
1 dag is méér dan genoeg ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
mammavanmeisje schreef:
26-01-2018 14:25
Ik zou, als het mogelijk is, bezoek doordeweeks (buiten schoolvakanties) inplannen. :)
tip:
- download de Efteling app; daarin staat hoeveel wachtrij er staat bij elke attractie en welke dicht zijn en welke parkshows er zijn en hoe laat.
- er is vroegboekkorting; op dit moment 25% ipv de 15% (ook geldig in vakanties) (voor huisjes en hotel)
anoniem_357581 wijzigde dit bericht op 26-01-2018 14:28
11.96% gewijzigd
Hawelry schreef:
26-01-2018 14:17
Dit. Al ligt het ook aan de leeftijd van de kinderen en op welke dag je gaat. Hier willen ze en nog naar het Sprookjesbos, de Droomvlucht enz maar ze willen ook in de achtbanen. Dat red je alleen alleen als het heel rustig is in het park. Op een studiedag bijvoorbeeld.
Hoef je niet in de achtbanen of niet naar het Sprookjesbos dan red je het vaak wel in een dag.
mammavanmeisje schreef:
Of gewoon op een doordeweekse dag, buiten de vakanties om, gaan.
Hawelry schreef:
26-01-2018 14:26
Ik zou, als het mogelijk is, bezoek doordeweeks (buiten schoolvakanties) inplannen. :)
tip:
- download de Efteling app; daarin staat hoeveel wachtrij er staat bij elke attractie en welke dicht zijn en welke parkshows er zijn en hoe laat.
- er is vroegboekkorting; op dit moment 25% ipv de 15% (ook geldig in vakanties)

Dat wordt lastig met 2 schoolgaande kinderen 😬
watdachtjehiervan schreef:
26-01-2018 14:27
Dit. Al ligt het ook aan de leeftijd van de kinderen en op welke dag je gaat. Hier willen ze en nog naar het Sprookjesbos, de Droomvlucht enz maar ze willen ook in de achtbanen. Dat red je alleen alleen als het heel rustig is in het park. Op een studiedag bijvoorbeeld.
Hoef je niet in de achtbanen of niet naar het Sprookjesbos dan red je het vaak wel in een dag.
Ik nader inmiddels de 30 maar wil nog altijd naar het sprookjesbos... heerlijk dat jeugdsentiment :)

1 dag is echt wel genoeg, hooguit 2 als het druk is, maar dat werd al gezegd hierboven.
mammavanmeisje schreef:
26-01-2018 14:28
Ik zei ook als het mogelijk is.
Enne; tot maart is de Python dicht en waterattracties hebben nog onderhoud. :proud:
mammavanmeisje schreef:
Studiedag.
mammavanmeisje schreef:
Ik zou door de week gaan buiten de schoolvakanties uiteraard, dan heb je aan 1 dag ruim voldoende. In 't weekend ben je alleen maar bezig met langdurig in wachtrijen staan.
mammavanmeisje schreef:
De eventuele boete bij 'n dagje 'ziekmelden' is vast lager dan 'n hotelovernachting.
Wi gaan in het voorjaar 2 dagen park en 1 nachtje slapen.
redbulletje schreef:
26-01-2018 14:47
De eventuele boete bij 'n dagje 'ziekmelden' is vast lager dan 'n hotelovernachting.
100 euro per kind per dag.
Ik ga bijna elk jaar drie dagen naar de Efteling. Maar ik begrijp zelf ook wel dat dat uitzonderlijk is. Ik kan het niet helpen, we zijn er allemaal gewoon heel erg graag.
Dit om even een afwijkend geluid te laten horen.
vrouwjagersma schreef:
26-01-2018 15:53
Ik ga bijna elk jaar drie dagen naar de Efteling. Maar ik begrijp zelf ook wel dat dat uitzonderlijk is. Ik kan het niet helpen, we zijn er allemaal gewoon heel erg graag.
O, ik ga zo'n 5x per jaar en altijd 1x met 2 overnachtingen (dit jaar vieren we onze trouwdag in de Efteling en Efteling hotel). Word heel blij van de Efteling. :D
Je bent niet de enige; dat bedoel ik te zeggen he. :D

maar je kan het park makkelijk in 1 dag doen :)
Afgelopen week geweest en het was heel rustig. Dan is een dag genoeg. Heb je een iets drukkere dag dan zijn twee dagen wel heel fijn. Lijkt mij ook een leuke totaal beleving om daar te overnachten.
redbulletje schreef:
Je wil toch niet dat ze je kind vrije dagen inpikken :-D
redbulletje schreef:
Je wil toch niet dat ze je kind vrije dagen inpikken :-D
vrouwjagersma schreef:
26-01-2018 15:53
We zijn afgelopen jaar drie keer naar de Efteling geweest waaronder een keer drie dagen. Ik :heart: Efteling.
Er komt nieuwe attractie in 2019/2020, ben echt zo nieuwsgierig :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven