100+ kilo dames wie doet er mee gaan verder...
woensdag 16 april 2008 om 10:36
woensdag 25 februari 2009 om 11:27
Heb net echt iets super aparts gegeten... Niet goed voor de lijn maar goed.... Een collega had een koekje meegenomen dat van de stad Modica komt hier op Sicilie. Het smaakte echt onwijs lekker met chocola binnenin en kaneel.. Maar verder bleek het dus gevuld te zijn met vlees.... Nou dat proef je dus echt niet! Stond hem gewoon super verbaasd aan te kijken... Maar was wel lekker. Maar 1 was ook wel weer genoeg zeg maar. Tja, weer iets op wat van Sicilie af komt... Apart.... Zo maak je nog eens wat mee in cultuurverschillen op zich natuurlijk....
woensdag 25 februari 2009 om 11:36
bij het stukje over koek en chocolace en kaneel liep het water me in de mond..
gelukkig begon toen het vleesgedeelte (ben vegetarisch) bah!
maar goed dat je over vlees begon want het klonk me allemaal veel te lekker!
Ik ga vanmiddag even naar de stad om nieuwe schoenen te kopen voor de sportschool. Is voor mij heel moeilijk omdat ik zeker maat 44 nodig heb.. dus geen leuke zwarte lichte dames schoenen.. maar lompe mannen exemplaren! bah bah!
gelukkig begon toen het vleesgedeelte (ben vegetarisch) bah!
maar goed dat je over vlees begon want het klonk me allemaal veel te lekker!
Ik ga vanmiddag even naar de stad om nieuwe schoenen te kopen voor de sportschool. Is voor mij heel moeilijk omdat ik zeker maat 44 nodig heb.. dus geen leuke zwarte lichte dames schoenen.. maar lompe mannen exemplaren! bah bah!
woensdag 25 februari 2009 om 11:46
oh ja? ik ken ze helaas niet.. De meeste schoenenwinkels gaan tot 42. (in beperkte mate) en sommige (zoals fred de la brett) tot 41
ik haal mijn schoenen bij een speciale winkel in rotterdam (calland) (in amsterdam is er ook de bigshoe maar dat zijn rare schoenen)
Ik hou ook zo erg van laarzen.. das het ergste.. ik hou ervan! en 250 euro voor een paar is met mijn maat niets geks.. dus heb er maar 3 paar ofzo.. en dan ook een paar ballerina's, pumps en enkellaarsjes en birkenstocks (teen) en dan nog sneakers (die koop ik dan in de mannenuitvoering)..
Als ik een normale maat had zou ik wel 50 paar schoenen hebben
moet je voor de lol trouwens even mijn schoenmaat voorstellen in Ugg's Whaaaaa dat zou pas erg zijn!
ik haal mijn schoenen bij een speciale winkel in rotterdam (calland) (in amsterdam is er ook de bigshoe maar dat zijn rare schoenen)
Ik hou ook zo erg van laarzen.. das het ergste.. ik hou ervan! en 250 euro voor een paar is met mijn maat niets geks.. dus heb er maar 3 paar ofzo.. en dan ook een paar ballerina's, pumps en enkellaarsjes en birkenstocks (teen) en dan nog sneakers (die koop ik dan in de mannenuitvoering)..
Als ik een normale maat had zou ik wel 50 paar schoenen hebben
moet je voor de lol trouwens even mijn schoenmaat voorstellen in Ugg's Whaaaaa dat zou pas erg zijn!
woensdag 25 februari 2009 om 11:47
Haaai dames!
Gister heel de dag in Elysium( sauna) gehangen heerlijk!!!
Vandaag pas gewogen en aangekomen whaaah 96.6 = 0.3. Nou moet ik zeggen dat t nu een beetje mn eigen schuld is.. Ik doe dat dieet en zoek alles wat ik wel mag eten.
Mijn sessie koste ¤90.00 en daar wordt een groot deel van vergoed.
Deze man is een van de duurste maar wel alleen maar goede verhalen.
Ik moet nu nog 3 weken dit dieet volgen en laat dan weten of t bij mij geholpen heeft!!
Gister heel de dag in Elysium( sauna) gehangen heerlijk!!!
Vandaag pas gewogen en aangekomen whaaah 96.6 = 0.3. Nou moet ik zeggen dat t nu een beetje mn eigen schuld is.. Ik doe dat dieet en zoek alles wat ik wel mag eten.
Mijn sessie koste ¤90.00 en daar wordt een groot deel van vergoed.
Deze man is een van de duurste maar wel alleen maar goede verhalen.
Ik moet nu nog 3 weken dit dieet volgen en laat dan weten of t bij mij geholpen heeft!!
woensdag 25 februari 2009 om 12:15
Nee hoor. Hier hebben ze gewone schoenen. Ook pumps enzo.
Ik ben de naam even kwijt maar hij zit in Denekamp, volgens mij heet hij Benerink. Maar weet het niet zeker.
En hier in de plaats waar ik woon waar ik schoenen haal gaan ze ook tot maat 44. Nu is het aanbod wel kleiner. Maar goed, over smaak valt niet te twisten.
Ik ben de naam even kwijt maar hij zit in Denekamp, volgens mij heet hij Benerink. Maar weet het niet zeker.
En hier in de plaats waar ik woon waar ik schoenen haal gaan ze ook tot maat 44. Nu is het aanbod wel kleiner. Maar goed, over smaak valt niet te twisten.
woensdag 25 februari 2009 om 12:18
Gelukkig dat het koekje ook met vlees was, want bij de woorden chocola en kaneel begon ik ook al te watertanden. Maar vlees met chocola? Iehhhwwww!
Ik ben vandaag wel gevoelig voor het woord chocola want ik ben ongesteld geworden. Ik geef er echter niet aan toe. Mijn pilstrip eindigt overigens altijd op zondag dus dan word ik op woensdag ongesteld. Hierdoor dus geen vervelende schommelingen op maandag bij het wegen. Overigens vallen mijn schommelingen bij 'n ongesteldheid tijdens het lijnen altijd nogal mee, alleen af en toe 'n dagje zo'n opgeblazen gevoel in m'n buik, maar daar valt mee te leven.
Na nu alweer bijna 2 maanden te powerwalken wil ik weer 'ns wat nieuwe muziek op mijn ipod gaan zetten. Heeft iemand toevallig leuke tips voor wat stimulerende nummers? Waar sporten jullie 't lekkerst op?
Ik houd van trance/dance, maar ook van 80's muziek waar 'n lekkere beat achter is gezet. En ik houd beslist niet van hiphop en R&B.
Ik ben vandaag wel gevoelig voor het woord chocola want ik ben ongesteld geworden. Ik geef er echter niet aan toe. Mijn pilstrip eindigt overigens altijd op zondag dus dan word ik op woensdag ongesteld. Hierdoor dus geen vervelende schommelingen op maandag bij het wegen. Overigens vallen mijn schommelingen bij 'n ongesteldheid tijdens het lijnen altijd nogal mee, alleen af en toe 'n dagje zo'n opgeblazen gevoel in m'n buik, maar daar valt mee te leven.
Na nu alweer bijna 2 maanden te powerwalken wil ik weer 'ns wat nieuwe muziek op mijn ipod gaan zetten. Heeft iemand toevallig leuke tips voor wat stimulerende nummers? Waar sporten jullie 't lekkerst op?
Ik houd van trance/dance, maar ook van 80's muziek waar 'n lekkere beat achter is gezet. En ik houd beslist niet van hiphop en R&B.
woensdag 25 februari 2009 om 12:25
Calland ken ik, daar gaat ze vaak naartoe. En hier in het centrum zit een zaak waar zij goed kan slagen.
Die hebben ook veel van die lompe schoenen maar ook toch wel mooie hoor.
Misschien dat het net die ene maat is die het verschil maakt.
Ik loop nooit met muziek, vind ik irri. Die klote dopjes blijven niet goed zitten en je bent zo afgesloten vind ik.
Die hebben ook veel van die lompe schoenen maar ook toch wel mooie hoor.
Misschien dat het net die ene maat is die het verschil maakt.
Ik loop nooit met muziek, vind ik irri. Die klote dopjes blijven niet goed zitten en je bent zo afgesloten vind ik.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 25 februari 2009 om 12:56
Je hebt echt totaal niet in de gaten dat er vlees zit in die koekjes hoor. Ik dacht dat het gewoon deeg was en je proeft het ook totaal niet. Je proeft alleen de chocola en de kaneel... Erg apart.
Ik heb ook altijd problemen met schoenen kopen maar dan juist omdat ik een erg kleine maat heb. 36/37...... Meestal koop ik Ecco's maar ja de diversiteit daarvan is ook erg laag. Heb ook wel super verwende voeten en kan gewone gympen ofzo dus niet verdragen aan mijn voeten. Beetje vreemd. Mijn ouders hebben me vroeger altijd verwend met goede kwaliteit schoenen... En mijn voeten zijn er nu dus aan gewend. Irritant.Ach ja.
Jojo, geen tips voor muziek aangezien jou muziekstlij niet aansluit bij die van mij. Rock ed... DUs tja... Sorry geen tips.
Ik heb ook altijd problemen met schoenen kopen maar dan juist omdat ik een erg kleine maat heb. 36/37...... Meestal koop ik Ecco's maar ja de diversiteit daarvan is ook erg laag. Heb ook wel super verwende voeten en kan gewone gympen ofzo dus niet verdragen aan mijn voeten. Beetje vreemd. Mijn ouders hebben me vroeger altijd verwend met goede kwaliteit schoenen... En mijn voeten zijn er nu dus aan gewend. Irritant.Ach ja.
Jojo, geen tips voor muziek aangezien jou muziekstlij niet aansluit bij die van mij. Rock ed... DUs tja... Sorry geen tips.
woensdag 25 februari 2009 om 17:40
even lekker opscheppen over mijn aankopen van vandaag hoor!!!
ik ging even sportschoenen kopen (heb ik dus ook gekocht) en liep even de esprit binnen.. en heb dus nu een hele mooie broek gekocht (esprit collection maat 44) en een topje (collection, maat 42!!!) en een supermooi lang vest erover, heel fijn gebreid zooooo mooi.. en ook maat 42 (ook van collection!!!!
hoe goed is dat!!!!
en het leuke is.. er waren nog veeeeeel meer leuke dingen die ook allemaal goed stonden,., maar moet nog veel afvallen dus is zonde om allemaal te kopen, heb alleen begin maart wat gelegenheden en ik begin te klein voor mn kleren nu te worden (kan op mn werk ook niet in een juten zak komen natuurlijk!)
ik ging even sportschoenen kopen (heb ik dus ook gekocht) en liep even de esprit binnen.. en heb dus nu een hele mooie broek gekocht (esprit collection maat 44) en een topje (collection, maat 42!!!) en een supermooi lang vest erover, heel fijn gebreid zooooo mooi.. en ook maat 42 (ook van collection!!!!
hoe goed is dat!!!!
en het leuke is.. er waren nog veeeeeel meer leuke dingen die ook allemaal goed stonden,., maar moet nog veel afvallen dus is zonde om allemaal te kopen, heb alleen begin maart wat gelegenheden en ik begin te klein voor mn kleren nu te worden (kan op mn werk ook niet in een juten zak komen natuurlijk!)
woensdag 25 februari 2009 om 19:07
Ik was vanmiddag even bij 'n vriendin langs en heb me redelijk staande gehouden ondanks de verleidingen. Ik heb geen chocolaatje genomen en ook geen cake ondanks dat die op tafel voor mijn neus stonden. Ondanks dat ze veel meer naar meer smaakte dan walnoten, heb ik maar één handje gezouten cashews op en ik heb maar 'n halve haring gepakt ipv een hele. Oef! Ik kreeg wel vreselijk veel trek om mij compleet te buiten te gaan eerlijk gezegd, maar heb me gelukkig ingehouden.
Ontbijt:
1 boterham, gebakken ei, tomaat, ui, half plakje cheddar
Lunch:
2 boterhammen, plakje kaas, veldsla, ui, tomaat, lightsaus
Tussendoor:
halve haring
handje cashews
Diner:
geroerbakte tijgergarnalen met kokosmelk, pikante saus, tauge en peultjes
Ontbijt:
1 boterham, gebakken ei, tomaat, ui, half plakje cheddar
Lunch:
2 boterhammen, plakje kaas, veldsla, ui, tomaat, lightsaus
Tussendoor:
halve haring
handje cashews
Diner:
geroerbakte tijgergarnalen met kokosmelk, pikante saus, tauge en peultjes
woensdag 25 februari 2009 om 20:58
Jos, bumba wil graag verhuizen. Waar mag hij heen? Mail me ff op z.wieber@hotmail.com
woensdag 25 februari 2009 om 21:12
quote:josephine69 schreef op 25 februari 2009 @ 21:10:
He zwieber, had al op de Hyves gereageerd over het in levende lijven overdragen van de Bumba Wil je daar even kijken?Heb vanochtend nog gekeken maar had het niet zien staan. (ik ging namelijk vandaag). Nou ja, over twee weken moet ik weer de boeken terug brengen dus dat komt goed. Ik ga even spieken.
He zwieber, had al op de Hyves gereageerd over het in levende lijven overdragen van de Bumba Wil je daar even kijken?Heb vanochtend nog gekeken maar had het niet zien staan. (ik ging namelijk vandaag). Nou ja, over twee weken moet ik weer de boeken terug brengen dus dat komt goed. Ik ga even spieken.