Perfecte penis

zaterdag 27 januari 2018 om 08:17
Ik heb wel een voorkeur, maar ik heb nog nooit tegen een man gezegd dat ik wilde meten.
Geen idee van de centimeters dus.
Iets bovengemiddeld lang (alle mannen vinden blijkbaar van zichzelf dat ze een grote hebben, eh nee!), breedte iets meer dan 2 vingers, geen rare curves, strakke balzak, niet teveel pigmentatie of aders, geschoren, heel schoon en het allerbelangrijkste : functionerend.

Iets bovengemiddeld lang (alle mannen vinden blijkbaar van zichzelf dat ze een grote hebben, eh nee!), breedte iets meer dan 2 vingers, geen rare curves, strakke balzak, niet teveel pigmentatie of aders, geschoren, heel schoon en het allerbelangrijkste : functionerend.
zaterdag 27 januari 2018 om 09:04
Nee hoor. En nu had ik een citaatje van een Amerikaanse comedian willen invoegen, maar ik kan het niet vinden. Het was grappig, maar de niet grappige samenvatting is zoiets als “ja, nou weet ik wel dat je ex een grote had. Draai maar om, die van mij is zo klein, die kan wel anaal”fluttershy schreef: ↑27-01-2018 08:17alle mannen vinden blijkbaar van zichzelf dat ze een grote hebben
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

zaterdag 27 januari 2018 om 10:11
dát als eerste
en als ik dan een modelletje mag kiezen...
lengte gemiddeld, dikte ietsje meer dan gemiddeld en een prominent aanwezige eikel

zaterdag 27 januari 2018 om 11:28
Misschien ligt het dan wel aan jouw..RaveMeisje schreef: ↑27-01-2018 10:15Alssie maar goed stijf wordt. Totaal niet opwinend zon vent die zn half slappe lul in je wil doen.

Ja en?
zaterdag 27 januari 2018 om 11:31
Toch niet helemaal. Oudebazin is ervaringsdeskundige. Zij kwam makkelijk klaar door penetratie met mij. Vanwege kanker moest er echter een stuk af. Sindsdien komt ze niet meer klaar door penetratie met mijn penis. De kwaliteit van de man is niet veranderd, het gereedschap wel.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)
zaterdag 27 januari 2018 om 11:32
Van zo’n taalgebruik zou ik hem ook niet stijf krijgen.RaveMeisje schreef: ↑27-01-2018 10:15Alssie maar goed stijf wordt. Totaal niet opwinend zon vent die zn half slappe lul in je wil doen.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)
zaterdag 27 januari 2018 om 11:40
Dit. Te lang doet gewoon pijn. Te dun voel ik niet.
Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 27 januari 2018 om 13:08
26x31 is 806!! Verschillende maten.
Heeft 1 persoon die allemaal geprobeerd?