Tomcat - Eerste drie mensen
zondag 28 januari 2018 om 09:33
Hoi allemaal, voor de eerste drie mensen leg ik kaarten, feedback is verplicht.
Stel je vraag, en leg uit wat de situatie is.
Kloppen de kaarten van Tomcat
Stel je vraag, en leg uit wat de situatie is.
Kloppen de kaarten van Tomcat
zondag 28 januari 2018 om 09:35
Ik graag! Ik wil graag mijn gezondheid, werk en liefdesleven weten
Ik heb een hele zware periode achter de rug met psychische problemen, uitgevallen op werk en relatie uit gegaan.
Ik wil graag weten wat de toekomst mij biedt.
Ik heb een hele zware periode achter de rug met psychische problemen, uitgevallen op werk en relatie uit gegaan.
Ik wil graag weten wat de toekomst mij biedt.
anoniem_248825 wijzigde dit bericht op 28-01-2018 09:53
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
92.37% gewijzigd
zondag 28 januari 2018 om 09:37
zondag 28 januari 2018 om 09:44
Ik krijg dat je door kun gaan zoals je nu gaat, dus niet lichamelijk, verborgen liggen angsten, zorgen, die vaak groter zijn in je hoofd dan nodig is, het zijn kleine zaken of angsten van "wat als" terwijl als waarschijnlijk nooit gebeirt.Tinkeltje34 schreef: ↑28-01-2018 09:37Komen mijn buikjlachten door psychische oorzaak of lichamelijk? Ik maak me gek door er steeds aan te denken.
Je lijkt wat voorzichtig met mensen binnen laten in je leven of omgeving, misschien vind je het moeilijk om hulp te aanvaarden, dat werkt tegen je.
Je omgeving geeft aan dat je bezig bent om een cyclus af te sluiten en een nieuwe cyclus te beginnen, wat je zelf kan doen is letten op balans, harmonie, eet of drink gerust eens te veel of ongezond maar balanceer dat weer, hetzelfde voor spanningen, zenuwen, zorgen..piekern mag maar zoek ook je ontspanning, laadt weer op
Je gaat binnenkort steeds meer beseffen dat je een verandering moet maken, een ander pad moet gaan kiezen..het sluimert waarschijnlijk al maar je gaat steeds meer merken dat het huidige niet meer voldoet..
zondag 28 januari 2018 om 09:51
Ja, komt goed, jullie zitten nu op het einde van je fase, verborgen ligt wel dat jullie ook nog even genieten van wat je nu hebt in de huidige situatie..boswandeling schreef: ↑28-01-2018 09:37Graag! Ik ben benieuwd of ik in huizentocht met mijn vriend, wij beiden vinden wat we graag willen.
Iets van status en aanzien lijkt te blokkeren, misschien net teveel op zoek naar een huis als status of prestige?
Iemand uit de omgeving lijkt jullie goed te kunnen adviseren, niet over financieen maar over een huis waar jullie je echt thuis zouden voelen.
Dat is ook wat je zelf actief kan doen, denk na en richt je op hoe je wilt leven in je nieuwe huis, en ga vanuit daar een huis zoeken, bv voorzieningen in de buurt, buitenruimte, indeling, ligging..maak een wensen en eisenlijstje wat echt perfect zou zijn qua leven, en ga dan kijken of je huizen kunt vinden die voldoen. Maakt niet uit of het groot of status of duur is..als je er maar gelukkig in kunt wonen samen.
De waarschijnlijke uitkomst is een gelukkig huis, komt goed dus.
zondag 28 januari 2018 om 09:51
Dank je wel Tomcat! Echt de spijker op z’n kop! Ik word er emotioneel van als ik het lees want het klopt helemaal.
Het is heel herkenbaar allemaal en als ik het zo lees ben ik bezig om de juiste omslag te vinden. Ik heb een hoop zorgen, maar probeer meer hulp te zoeken en ook om meer rust en balans te vinden.
Het is heel herkenbaar allemaal en als ik het zo lees ben ik bezig om de juiste omslag te vinden. Ik heb een hoop zorgen, maar probeer meer hulp te zoeken en ook om meer rust en balans te vinden.
zondag 28 januari 2018 om 09:57
Op dit moment, rust, gebruik die, geniet daarvan, herstel. Waardering is een obstakel zoek dat niet en verwacht dat niet, het blokkeert je.
De omgeving geeft aan dat dit een investering is, het gaat meer dan de moeite waard zijn deze periode, wat je zelf actief kunt doen is gebruik maken van de mogelijkheden die je nu hebt in de breedste zin.. nieuwe interesses, verdieping, bezig met hobbies, dingen in gang zetten, je hebt op dit moment een energie waarin je veel nieuwe dingen succesvol kunt doen en veel waar je nu aan begint zal vruchtbaar zijn.
De toekomst geeft aan dat je rechtmatige beloning mag verwachten, je gaat krijgen wat je verdiend.
zondag 28 januari 2018 om 10:06
Bedankt Tomcat. Het klopt dat ik nu nog even geniet van het plekje waar we nu wonen en ik hoop dat we weer zo’n fijne plek gaan krijgen. We hebben op dit moment een huis op het oog met status/prestige. Een huis met geschiedenis in ieder geval. Waarvan ik nog niet zeker weet of dat het ‘wauw’ gevoel geeft.tomcat schreef: ↑28-01-2018 09:51Ja, komt goed, jullie zitten nu op het einde van je fase, verborgen ligt wel dat jullie ook nog even genieten van wat je nu hebt in de huidige situatie..
Iets van status en aanzien lijkt te blokkeren, misschien net teveel op zoek naar een huis als status of prestige?
Iemand uit de omgeving lijkt jullie goed te kunnen adviseren, niet over financieen maar over een huis waar jullie je echt thuis zouden voelen.
Dat is ook wat je zelf actief kan doen, denk na en richt je op hoe je wilt leven in je nieuwe huis, en ga vanuit daar een huis zoeken, bv voorzieningen in de buurt, buitenruimte, indeling, ligging..maak een wensen en eisenlijstje wat echt perfect zou zijn qua leven, en ga dan kijken of je huizen kunt vinden die voldoen. Maakt niet uit of het groot of status of duur is..als je er maar gelukkig in kunt wonen samen.
De waarschijnlijke uitkomst is een gelukkig huis, komt goed dus.
De uitkomst van jou geeft moed!
zondag 28 januari 2018 om 11:09
Kan je wat zeggen over mijn toekomst? Man heeft me verlaten na 27 jaar, nu rolstoel (ik heb multiple sclerose), 3 kinderen die om en om bij mij of bij ex zijn en ik zit momenteel een beetje vast met hoe ik mijn leven moet invullen. Denk erover om een studie bij de Open Universiteit te gaan doen voor de leuk. Geeft me weer een doel.. Wel of niet een kat nemen? Woon in een appartement.