Perfecte penis

dinsdag 30 januari 2018 om 08:37

dinsdag 30 januari 2018 om 08:47
Ach, trek het je niet aan. Er zijn vast veel gekkere dingen op de wereld te zien dan jouw penis.KefXL schreef: ↑30-01-2018 08:37Ja mensen in sauna of zwembad of met hardlopen allemaal staren of ik raar ben ik kan niks aan doen dat ik dit ding gekregen heb ok hij is lastig verstoppen maar mensen lachen erom giechelen praten als ik voorbij loop,ren echt niet leuk soms maar ja is niet anders helaas

dinsdag 30 januari 2018 om 08:48
Je moet je natuurlijk niet vergeten aan te kleden voordat je de deur uit gaat.KefXL schreef: ↑30-01-2018 08:37Ja mensen in sauna of zwembad of met hardlopen allemaal staren of ik raar ben ik kan niks aan doen dat ik dit ding gekregen heb ok hij is lastig verstoppen maar mensen lachen erom giechelen praten als ik voorbij loop,ren echt niet leuk soms maar ja is niet anders helaas
dinsdag 30 januari 2018 om 08:54
Hahaha ja in hardloop kleding is alles nogal zichtbaar toch!
Dan serieus staren ze allemaal ongeloofelijk soms weet ik me geen houding dat ding is gewoon lastig verstoppen ook op werk hoor ik vaak wat heb jij in je broek gestopt enzo schaam me vaak voor sauna zelfde ook altijd mensen die iets zeggen laten merken horen haha ja zoiezo met kleding de deur uit haha
Dan serieus staren ze allemaal ongeloofelijk soms weet ik me geen houding dat ding is gewoon lastig verstoppen ook op werk hoor ik vaak wat heb jij in je broek gestopt enzo schaam me vaak voor sauna zelfde ook altijd mensen die iets zeggen laten merken horen haha ja zoiezo met kleding de deur uit haha