Tomcat - Eerste drie mensen

31-01-2018 13:12 19 berichten
Hoi allemaal, voor de eerste drie mensen leg ik kaarten, feedback is verplicht.
Stel je vraag, en leg uit wat de situatie is.

Kloppen de kaarten van Tomcat
Alle reacties Link kopieren
Mijn vraag is: Is het haalbaar om mijn studie te halen?

Ik doe momenteel een studie en ik loop tegen veel prestatiedruk aan. Dus ik wil graag weten of ik het aan ga kunnen!
Krijg ik een relatie met de jongen die ik leuk vind?
Hij is een stuk jonger dan ik, we hebben gevoelens nooit naar elkaar uitgesproken, maar er hangt duidelijk 'iets' in de lucht.
vashappenin wijzigde dit bericht op 31-01-2018 13:16
55.84% gewijzigd
Nieuwe baan in 2018, gaat het wat worden? Ben een onzeker en introvert persoon.
Mijn vraag is: maak ik de juiste keuze betreffende mijn carriereswitch

Ik wil gaan doen waar ik voor opgeleid ben maar twijfel enorm of ik hier wel goed aan ga doen.
Ja! Ik heb vragen omtrent mijn werk. Zit een beetje vast en weet niet wat te doen.
Afwachten of nu iets ondernemen.
Of juist tevreden zijn met wat ik heb.
Te laat
Mepi schreef:
31-01-2018 13:14
Mijn vraag is: Is het haalbaar om mijn studie te halen?

Ik doe momenteel een studie en ik loop tegen veel prestatiedruk aan. Dus ik wil graag weten of ik het aan ga kunnen!
De studie lijkt gerelateerd aan een flinke verandering in je leven, is dit een nieuwe start die je probeert te maken in je leven?
Op dit moment lijk je onderweg naar het nieuwe pad, nog niet zeker maar vol verwachting en hoop van wat het gaat brengen.
Verborgen ligt het feit dat je het eigenlijk allemaal wel prima aankan..het maakt indruk omdat het nieuw is voor je maar je kan het uitstekend aan.
Als obstakel ligt er wel dat het misschien niet gaat zoals je zelf zou willen, je moet je leven aanpassen op manieren die je niet helemaal aanstaan. Doe je dat niet, blijf je jouw ding doen, dan werkt dat tegen je waar het de studie betreft.
Er is of komt iemand in je omgeving waar je een hoop steun en advies van mag verwachten, een soort mentor, adviseur, gezellig type.
Wat je zelf kan doen is jezelf voorbereiden, iets achter de hand houden voor als de nood echt hoog is. Vrij vertaald, ga niet op deadlines wachten maar zorg dat je speling hebt, ga niet leren vlak voor een tentamen, houdt ruimte voor als het nog eens anders loopt.. ga niet te krap in je tijd of energie zitten.
Er wacht je een tijd met wat onverwachte gebeurtenissen, veel daarvan zullen ook in je voordeel uitpakken maar onrustig is het wel..

Succes!
Vashappenin schreef:
31-01-2018 13:15
Krijg ik een relatie met de jongen die ik leuk vind?
Hij is een stuk jonger dan ik, we hebben gevoelens nooit naar elkaar uitgesproken, maar er hangt duidelijk 'iets' in de lucht.
Er lijkt iets te zijn wat jouw persoonlijke welzijn aantast in het contact met deze jongen, je hebt de boel best op orde op het moment qua huis, leven, financieen, er is tevredenheid. Verborgen ligt iets van vermenging van werelden, alsof je in een compleet andere levensfase zit en puzzelt of het te vermengen is met zijn levensfase of leven of omgeving. Ook bij het obstakel ligt jouw opbrengts als probleem..alsof jij gesetteld bent en de boel op orde terwijl deze jongen direct afhankelijk van jou zou zijn financieel of emotioneel..die jongen knaagt aan zaken die jou op dit moment geluk brengen qua inkomsten, bezit, tevredenheid, welvaart.

De omgeving ziet gulheid in jullie relatie, ik kan mis zitten maar denk echt dat jij materieel of financieel ver boven deze jongen staat. (of andersom natuurlijk)

Wat je zelf kan doen, moet doen, dat komt goed..je hebt kracht op het gebeid van emoties en liefde, je wilt daardoor graag liefde maar je voorvoelt ook wel wat wel en niet echt is of mogelijk is.
De toekomst geeft aan dat er iets of iemand aankomt die je uit deze situatie gaat halen, er komt een einde aan de periode die jou onvrede bezorgt.

Hoop dat je er iets aan hebt.
Morose schreef:
31-01-2018 13:15
Nieuwe baan in 2018, gaat het wat worden? Ben een onzeker en introvert persoon.
Het ziet er uit als een mooie frisse start van een nieuwe fase, misschien dat je ook wat nieuwe paden vind die je niet had verwacht maar die wel welkom zijn.
Als obstakel, de beloning blijft misschien wat achter, let op of je wel krijgt waar je rect op hebt of accepteer tijdelijk wat minder.
De omgeving is dusdanig dat even kat uit de boom kijken wel handig is, laat niet het achterste van je tong direct zien, kijk even wie wel en wie niet te vertrouwen.
Verder voor jezelf geen zorgen, je komt in een vrij harmonieuze balans met je omgeving waar ieder op elkaar aansluit zoals verwacht mag worden, prettig.
De toekomst bied je mogelijkheden tot ontwikkeling samen met anderen, van die anderen kan je ook competitie verwachten terwijl jullie samen leren.
Hallo,
Ik werk als leidinggevende in de gezondheidszorg.
Hoe gaat mijn toekomst eruit zien op het gebied van carrière.

En heb je nog tips voor mij als persoon? Ik weet niet goed hoe ik mij op moet stellen in deze functie. Als persoon...
Alle 3 nog geen feedback,..ik kan daar weinig anders aan doen dan jullie op negeer zetten zodat jullie niet nog een keer kunnen vragen.. zal jullie nog even de tijd geven. en daarna gaan jullie op negeer.
tomcat schreef:
02-02-2018 11:13
Alle 3 nog geen feedback,..ik kan daar weinig anders aan doen dan jullie op negeer zetten zodat jullie niet nog een keer kunnen vragen.. zal jullie nog even de tijd geven. en daarna gaan jullie op negeer.
Oeps, sorry! Ik wou eigenlijk even wachten tot er iets meer tijd tussen zat! Mijn vraag was redelijk gericht in de toekomst dus ik kan er niet gelijk iets over zeggen! Maar ik heb feedback voor je achter gelaten! Ik zal het natuurlijk updaten in de loop van de tijd :-D
tomcat schreef:
Hoe kunnen mensen dan feedback geven over iets wat in de toekomst speelt?
tomcat schreef:
:rofl:

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mepi schreef:
02-02-2018 18:07
Oeps, sorry! Ik wou eigenlijk even wachten tot er iets meer tijd tussen zat! Mijn vraag was redelijk gericht in de toekomst dus ik kan er niet gelijk iets over zeggen! Maar ik heb feedback voor je achter gelaten! Ik zal het natuurlijk updaten in de loop van de tijd :-D
Dank je
Ojee, sorry, maar ik kan er ook nog niet veel van zeggen. Heb sollicitaties lopen maar wil natuurlijk ook updaten als ik verder ben.
Ook helemaal vergeten te reageren. Ik denk je dat je bericht wel aansluit bij wat ik voel/denk. We hebben elkaar nu door vakantie al een tijdje niet gezien, maar zal updaten als het verder ontwikkelt is!
tomcat schreef:
31-01-2018 13:36
Het ziet er uit als een mooie frisse start van een nieuwe fase, misschien dat je ook wat nieuwe paden vind die je niet had verwacht maar die wel welkom zijn.
Als obstakel, de beloning blijft misschien wat achter, let op of je wel krijgt waar je rect op hebt of accepteer tijdelijk wat minder.
De omgeving is dusdanig dat even kat uit de boom kijken wel handig is, laat niet het achterste van je tong direct zien, kijk even wie wel en wie niet te vertrouwen.
Verder voor jezelf geen zorgen, je komt in een vrij harmonieuze balans met je omgeving waar ieder op elkaar aansluit zoals verwacht mag worden, prettig.
De toekomst bied je mogelijkheden tot ontwikkeling samen met anderen, van die anderen kan je ook competitie verwachten terwijl jullie samen leren.
Nu 2 maanden verder.
Over de achterblijvende beloning; ben er niet op vooruit gegaan (wat ik wel had verwacht/gehoopt), maar ook niet achteruit.
Kat uit de boom kijken; er komen inderdaad wel issues naar boven over wie wel en niet te vertrouwen is. Niet zozeer persoonlijk maar wel karakters en manieren van doen waar ik bedenkingen bij heb, die mij niet liggen.
Vooralsnog een prettige werkomgeving.
Dus je vooruitziende blik klopt in mijn 'geval' best goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven