IUI eb clomid
vrijdag 2 februari 2018 om 09:46
Heey Iedereen,
Mijn vriend en ik zijn al 1,5 jaar bezig om kinderen te krijgen.
Helaas tot op heden geen resultaat, we zijn beide ook onderzocht en daar is gelukkig niets gevonden.
Al vraag je je dan wel af, waaromt lukt het dan niet, we weten beide kan van alles zijn.
Ik werd lange tijd niet ongesteld en dus hebben we het opgewekt met provera en kreeg clomid 50mg (dag 3 tm dag 7) om
de eisprong te stimuleren, beide deden ze hun werk.
Helaas heeft dit nog niet geleid tot een zwangerschap, we hebben besloten deze maand te starten met IUI.
Ik ben op zoek naar mensen die ook IUI hebben gehad en ook eventueel in combi met clomid.
We willen nog wachten met spuiten omdat ik zo goed reageer op de clomid en een hele regelmatige cyclus heb.
Ik ben zo enorm nerveus...
Mijn vriend en ik zijn al 1,5 jaar bezig om kinderen te krijgen.
Helaas tot op heden geen resultaat, we zijn beide ook onderzocht en daar is gelukkig niets gevonden.
Al vraag je je dan wel af, waaromt lukt het dan niet, we weten beide kan van alles zijn.
Ik werd lange tijd niet ongesteld en dus hebben we het opgewekt met provera en kreeg clomid 50mg (dag 3 tm dag 7) om
de eisprong te stimuleren, beide deden ze hun werk.
Helaas heeft dit nog niet geleid tot een zwangerschap, we hebben besloten deze maand te starten met IUI.
Ik ben op zoek naar mensen die ook IUI hebben gehad en ook eventueel in combi met clomid.
We willen nog wachten met spuiten omdat ik zo goed reageer op de clomid en een hele regelmatige cyclus heb.
Ik ben zo enorm nerveus...
vrijdag 2 februari 2018 om 09:55
Ik heb 2x IUI gedaan met enkel Clomid maar mijn man zat onder de miljoen zaadcellen dus voor ons was het vrij kansloos. Uiteindelijk was ICSI voor ons succesvol.
Mijn collega was bij de eerste poging IUI zwanger geraakt.
De behandeling is in principe een fluitje van een cent. Het enige wat ongemakkelijk is, is de eendenbek. De rest voelt je niet.
Mijn collega was bij de eerste poging IUI zwanger geraakt.
De behandeling is in principe een fluitje van een cent. Het enige wat ongemakkelijk is, is de eendenbek. De rest voelt je niet.
vrijdag 2 februari 2018 om 09:57
Ik heb geen ervaring, maar wil alleen even met je delen dat er op de zwanger-pijler ook wat topics zijn waar je misschien aansluiting of herkenning kan vinden:
zwanger/zwanger-met-behulp-van-iui-ki/l ... ges/395977
zwanger/starters-mm/list_messages/401198
zwanger/zwanger-worden-met-clomid/list_messages/401294
Ik hoop dat je snel zwanger bent!
zwanger/zwanger-met-behulp-van-iui-ki/l ... ges/395977
zwanger/starters-mm/list_messages/401198
zwanger/zwanger-worden-met-clomid/list_messages/401294
Ik hoop dat je snel zwanger bent!
vrijdag 2 februari 2018 om 10:35
Dank je wel iedereen, wij hopen het ook.
Alleen ze gaf aan dat ik op clommid goed reageerde en dat klopt cyxlus tussen 31/33 dgn en dus het spuiten niet hoefde.
En dat als we starten aankomende maand dat ze kan zien of clomid voldoende is?
En ik moet na de behandeling terug aantal dagen er na, kunnen hun sneller zien of je zwanger bent of niet?
Alleen stel ik heb de echo gehad wat dan wat als op dat moment me eitjes niet voldoende zouden zijn moet ik dan nog een keer terug?
Ik heb laatst een behandeling gehad voor me eierstokken en contrast vloeistof en inderdaad geen fan vd eendenbek.
Alleen ze gaf aan dat ik op clommid goed reageerde en dat klopt cyxlus tussen 31/33 dgn en dus het spuiten niet hoefde.
En dat als we starten aankomende maand dat ze kan zien of clomid voldoende is?
En ik moet na de behandeling terug aantal dagen er na, kunnen hun sneller zien of je zwanger bent of niet?
Alleen stel ik heb de echo gehad wat dan wat als op dat moment me eitjes niet voldoende zouden zijn moet ik dan nog een keer terug?
Ik heb laatst een behandeling gehad voor me eierstokken en contrast vloeistof en inderdaad geen fan vd eendenbek.