Ervaring met NMLK?
vrijdag 2 februari 2018 om 17:49
Hebben mensen hier ervaring met NMLK? (Nieuwe Mensen Leren Kennen)
Omdat het lidmaatschap geld kost, voel ik toch wel even een drempel
En je zit er langere tijd aan vast... ik vraag me vooral af wat voor slag mensen op de activiteiten af komt. Ik merk zelf dat vrienden weinig tijd hebben om af te spreken vanwege relaties, maar wel zelf wel graag dingen blijven ondernemen. Vandaar dat ik overweeg me aan te melden. Dus ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Omdat het lidmaatschap geld kost, voel ik toch wel even een drempel
En je zit er langere tijd aan vast... ik vraag me vooral af wat voor slag mensen op de activiteiten af komt. Ik merk zelf dat vrienden weinig tijd hebben om af te spreken vanwege relaties, maar wel zelf wel graag dingen blijven ondernemen. Vandaar dat ik overweeg me aan te melden. Dus ben benieuwd naar jullie ervaringen.
vrijdag 2 februari 2018 om 18:37
Ik heb er weleens rondgekeken om dezelfde reden als jij maar er was niet echt een activiteit waarbij ik meteen iets had dat ga ik doen. Er bleef een drempel zeg maar.
Ik ben wel een singlereis gaan doen met O&N een weekend weg en daar heb ik 2 echt super leuke vrouwen leren kennen waar ik veel contact mee heb en binnenkort een weekend mee ga afspreken.
Op die manier is mijn kringetje ook wat groter geworden.
Ik heb van een goede vriend vernomen dat NMLK een beetje een ons kent ons gebeuren is velen kennen elkaar al, hij heeft het niet echt als erg leuk ervaren.
Ik ben wel een singlereis gaan doen met O&N een weekend weg en daar heb ik 2 echt super leuke vrouwen leren kennen waar ik veel contact mee heb en binnenkort een weekend mee ga afspreken.
Op die manier is mijn kringetje ook wat groter geworden.
Ik heb van een goede vriend vernomen dat NMLK een beetje een ons kent ons gebeuren is velen kennen elkaar al, hij heeft het niet echt als erg leuk ervaren.
zaterdag 3 februari 2018 om 06:51
zaterdag 3 februari 2018 om 08:16
Ik ben vorige maand lid geworden en heb me net voor 2 activiteiten opgegeven, Denk dat het ook afhangt met welk soort activiteiten je mee gaat doen, Ik heb mezelf opgegeven voor een kasteelbezoek en voor een wandeltocht, dat is toch weer anders en komt n ander slag mensen op af denk ik als bij borrelen met zijn achten of een sloep huren met drank op koningsdag,
Ben ook heel benieuwd ja,
Ben ook heel benieuwd ja,