Ervaring met NMLK?

02-02-2018 17:49 10 berichten
Hebben mensen hier ervaring met NMLK? (Nieuwe Mensen Leren Kennen)

Omdat het lidmaatschap geld kost, voel ik toch wel even een drempel ;)
En je zit er langere tijd aan vast... ik vraag me vooral af wat voor slag mensen op de activiteiten af komt. Ik merk zelf dat vrienden weinig tijd hebben om af te spreken vanwege relaties, maar wel zelf wel graag dingen blijven ondernemen. Vandaar dat ik overweeg me aan te melden. Dus ben benieuwd naar jullie ervaringen. :)
Dat klinkt positief top!!
Alle reacties Link kopieren
Iemand die ik ken is heel actief bij NMLK en die vindt de activiteiten leuk en de mensen soms wel, soms niet. (Net als in het 'echte leven'.)
Je kan gratis proeflild worden en dan kan je gratis naar een NMLK borrel. Ik ga zelf ook eens kijken binnenkort zijn die borrels weer.
Persoonlijk vond ik het een verkapte dating site. Maar dat kan ook komen omdat ik naar de verkeerde evenementen ben geweest. Maar dat was de reden voor mij om na een maand niet te verlengen.
Ik heb er weleens rondgekeken om dezelfde reden als jij maar er was niet echt een activiteit waarbij ik meteen iets had dat ga ik doen. Er bleef een drempel zeg maar.
Ik ben wel een singlereis gaan doen met O&N een weekend weg en daar heb ik 2 echt super leuke vrouwen leren kennen waar ik veel contact mee heb en binnenkort een weekend mee ga afspreken.
Op die manier is mijn kringetje ook wat groter geworden.

Ik heb van een goede vriend vernomen dat NMLK een beetje een ons kent ons gebeuren is velen kennen elkaar al, hij heeft het niet echt als erg leuk ervaren.
Zelf 2 jaar lid geweest van NMLK. Voornamelijk in de zomer vond ik de activiteiten leuk. Heb me eigenlijk altijd wel vermaakt.
Uiteindelijk ook wat een paar vriendinnen aan overgehouden.
Ja, leuke ervaring mee. Ik hou erg van bordspellen spelen en doe dit dus via nmlk.
Het kost € 5,- per maand.

Je kunt ook zelf organiseren wanneer de activiteiten niet aanspreken. Het leuke is dat je eigenlijk altijd wel iets gezelligs kunt doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik ben vorige maand lid geworden en heb me net voor 2 activiteiten opgegeven, Denk dat het ook afhangt met welk soort activiteiten je mee gaat doen, Ik heb mezelf opgegeven voor een kasteelbezoek en voor een wandeltocht, dat is toch weer anders en komt n ander slag mensen op af denk ik als bij borrelen met zijn achten of een sloep huren met drank op koningsdag,

Ben ook heel benieuwd ja,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven