Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
woensdag 25 februari 2009 om 21:49
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 februari 2009 @ 21:45:
Oh shit... die achterste bankjes op de waterfiets...
*schuift mercietjes nu definitief opzij!*
Wat was jij met die mercietjes aan het doen?
Bovendien moet ik fietsen hoor...ik ben volgens mij niets afgevallen de afgelopen tijd
Zie dat ik een reltopic gemist heb... Heb verder nog niets gedaan behalve lekker op de bank hangen en een vriendin gebeld. Morgen weer een dag om huishoudelijk verantwoord te doen...
Oh shit... die achterste bankjes op de waterfiets...
*schuift mercietjes nu definitief opzij!*
Wat was jij met die mercietjes aan het doen?
Bovendien moet ik fietsen hoor...ik ben volgens mij niets afgevallen de afgelopen tijd
Zie dat ik een reltopic gemist heb... Heb verder nog niets gedaan behalve lekker op de bank hangen en een vriendin gebeld. Morgen weer een dag om huishoudelijk verantwoord te doen...
woensdag 25 februari 2009 om 21:55
quote:AgentL schreef op 22 februari 2009 @ 18:18:
We zijn de Haarlemmer door gelopen, en ja... dan moet ik wel naar Mono natuurlijk (die heeft hippe tassen en shirtjes: www.teez.nl)Ik ben weer een bijlees poging aan het doen maar moet hier even op reageren, wat een leuke spullen! Ik had mezelf eigenlijk een shopverbod opgelegd, maar deze is echt heel leuk
Zo, even verder lezen
We zijn de Haarlemmer door gelopen, en ja... dan moet ik wel naar Mono natuurlijk (die heeft hippe tassen en shirtjes: www.teez.nl)Ik ben weer een bijlees poging aan het doen maar moet hier even op reageren, wat een leuke spullen! Ik had mezelf eigenlijk een shopverbod opgelegd, maar deze is echt heel leuk
Zo, even verder lezen
woensdag 25 februari 2009 om 21:57
woensdag 25 februari 2009 om 22:18
JA! Helemaal, compleet, volledig bij gelezen. Nou ja, sinds dit weekend dan he? Alleen met mijn duffe hoofd weer zo'n beetje alles vergeten, dus echt zinvol... neuh
Het gaat wel goed, eigenlijk. Inmiddels waggel ik weer een beetje in huis, en da's best wel erg fijn na een half jaar rolstoel/bed. Wel raar, ik voelde me ineens ontzettend lang. Tsja, 1.77 meter is toch een iets andere kijk hoogte dan rolstoel hoogte
Age, las ik nou dat je met LC uit eten gaat? Wanneer?!
Het gaat wel goed, eigenlijk. Inmiddels waggel ik weer een beetje in huis, en da's best wel erg fijn na een half jaar rolstoel/bed. Wel raar, ik voelde me ineens ontzettend lang. Tsja, 1.77 meter is toch een iets andere kijk hoogte dan rolstoel hoogte
Age, las ik nou dat je met LC uit eten gaat? Wanneer?!
woensdag 25 februari 2009 om 22:32
quote:Mevrouwdekees schreef op 25 februari 2009 @ 22:30:
en ook nog de nieuwe Viva-slogan, ik heb het er druk mee!
En dat terwijl ik nog ff zou studeren
Je moet prioriteiten stellen he?! Rellen gaat gewoon voor studeren
Heb even terug gekeken bij gisteravond en volgens mij is Age bij een vriendinnetje...
en ook nog de nieuwe Viva-slogan, ik heb het er druk mee!
En dat terwijl ik nog ff zou studeren
Je moet prioriteiten stellen he?! Rellen gaat gewoon voor studeren
Heb even terug gekeken bij gisteravond en volgens mij is Age bij een vriendinnetje...