Verkeerstuin Utrecht
vrijdag 9 februari 2018 om 21:04
Wie o wie kent de Verkeerstuin Utrecht? Mijn zoon wil graag komende zomer met zijn vriendjes gaan racen. Probleem: vriendjes zijn tussen de 5 en 7 jaar, dus gewoon karten wordt hem niet. Vind ik ook eigenlijk niet verantwoord voor deze leeftijd.
Nu kwam ik dit tegen via google. Kan er alleen niet zoveel informatie over vinden. Wel een facebookpagina, maar daar word ik niet veel wijzer van.
Is hier iemand al eens geweest, bij voorkeur met een kinderfeestje, die mij meer kan vertellen?
Ik zoek dus een activiteit met:
- elektrische karts of wagentjes (dus geen skelters)
- mogelijkheid om wat te eten en drinken (al dan niet zelf meegenomen)
- mogelijkheid om nog wat te spelen na het racen
- liefst de mogelijkheid om het circuit een half uurtje af te huren (geen hele harde eis)
Nu kwam ik dit tegen via google. Kan er alleen niet zoveel informatie over vinden. Wel een facebookpagina, maar daar word ik niet veel wijzer van.
Is hier iemand al eens geweest, bij voorkeur met een kinderfeestje, die mij meer kan vertellen?
Ik zoek dus een activiteit met:
- elektrische karts of wagentjes (dus geen skelters)
- mogelijkheid om wat te eten en drinken (al dan niet zelf meegenomen)
- mogelijkheid om nog wat te spelen na het racen
- liefst de mogelijkheid om het circuit een half uurtje af te huren (geen hele harde eis)
vrijdag 9 februari 2018 om 21:12
Ik weet dat het er zit maar ken het verder niet.
Zag wel dit stukje https://www.kidsproof.nl/Utrecht/eropui ... derfeestje. Daar wordt gesproken over trapauto's...
En 11 weken geleden schreven ze op de facebookpagina dat je er alleen op afhuur terecht kan.
Zag wel dit stukje https://www.kidsproof.nl/Utrecht/eropui ... derfeestje. Daar wordt gesproken over trapauto's...
En 11 weken geleden schreven ze op de facebookpagina dat je er alleen op afhuur terecht kan.
vrijdag 9 februari 2018 om 21:23
Verkeerspark Utrecht heb ik in mijn jeugd wel gedaan. Weet niet of het een kinderfeest activiteit is. In principe is het gewoon skelters die je laten deelnemen aan het verkeer. En je dingen leren op speelse wijze over het verkeer. Stoppen voor rood, hoe je een rondonde neemt, etc.
Het is meer een educatieve bezigheid als ik me het goed kan herinneren. Ik praat overigens wel over het park van goed 10-15 jaar geleden. Hoe het nu is durf ik je niet te vertellen.
Voor die leeftijd heb ik kidscity altijd geschikt gevonden, en in plaats van te racen kunnen ze op elkaar schieten in de lasergame centrum (als ze die nog hebben tenminste)...
Het is meer een educatieve bezigheid als ik me het goed kan herinneren. Ik praat overigens wel over het park van goed 10-15 jaar geleden. Hoe het nu is durf ik je niet te vertellen.
Voor die leeftijd heb ik kidscity altijd geschikt gevonden, en in plaats van te racen kunnen ze op elkaar schieten in de lasergame centrum (als ze die nog hebben tenminste)...
vrijdag 9 februari 2018 om 21:36