Groeiachterstand

11-02-2018 13:47 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben 25 weken zwanger sinds mijn 20weken zwangerschap liep het helemaal mis. Mijn baby kwam niet zo goed bij ze weegt nu 260 gram. Ze heeft een groeiachterstand van hoewel 500 gram :( we hebben alle testen gedaan vruchtwater test, bloed test, maar niks van afwijking. Het zit zo dat ze met een placenta probleem zit. Of ze de komende weken nog zal halen weten we niet had kan elke dag stoppen met haar hartje :( ze moet toch wel 500 gram zijn om geboren te worden maar dan met een keizersnee omdat ik ook op risico’s kan hebben zoals bij een volgende zwangerschap of mijn baarmoederverliezen.. ze kan ook aan de geboorte sterven. Ik zit met veel vragen rond mijn hoofd en zo veel verdriet kan er iemand mij helpen aub.. !!
Ik zou zo graag willen dat ik je kon helpen.

Ik kan alleen maar voor jullie duimen dat het goed komt. :redrose:

:hug:
Oh wat vreselijk nieuws Randa. :hug:

Ik heb geen idee wat ik zeggen moet... probeer hoop te houden. Je weet nooit precies wat er in je buik afspeelt. Het is moeilijk om door je buik heen in een ballon met water te kijken (dat is wat ze proberen eigenlijk).

Heel veel sterkte :hug:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Niemand kan je helpen. Hoe hard ook, dit is gewoon afwachten.
Heel veel sterkte.
Dank je wel damess!!

Ik zit ook zonder vruchtwater :( ik zou zeggen een klein gebedje of zegen zou wss helpen! :( ik zit nu in ziekenhuis op bloed onderzoek over 2 weken heb ik een nieuwe echo.
Heel veel sterkte :hug:
Niet nieuw, wel opnieuw anoniem
Sterkte! :hug:
Sterkte Randa, het klinkt niet goed :hug:
Hier ervaring met geen vruchtwater, dan zijn de perspectieven niet goed (voor de longen)
anoniem_126812 wijzigde dit bericht op 11-02-2018 16:25
51.45% gewijzigd
Jeetje dat is heftig zeg... Is er ergens nog een sprankje positief in deze situatie dat ze toch nog goed gaat groeien o.i.d?

In ieder geval heel veel sterkte :rose:
Tralalalala
Ik heb 2 longrijping gehad.. elke dag maar afwachten..
Sterkte!
Heel veel sterkte! Iedere dag verder is er weer een. :hug:
Heftig Randa! Zijn de vooruitzichten voor het kindje wel goed als het met 500g geboren/gehaald zou worden? Dat lijkt me namelijk ook vreselijk, als ze daar nare dingen aan over zou houden.
Lieve Randa,
Ik blijf steeds aan je denken. Hoe gaat het met jou en met de baby?

:hug: :redrose:
nu heb ik niks meer van vruchtwater.. ik weet niet ik begrijp het steeds niet..
Randa123 schreef:
17-02-2018 15:44
nu heb ik niks meer van vruchtwater.. ik weet niet ik begrijp het steeds niet..

Het klinkt alsof je bedoelt dat het verslechterd is? Maar je schreef eerder al dat je geen vruchtwater meer hebt, dus ik begrijp het niet echt. Maar heel veel sterkte in elk geval :hug: .
Ik hoop dat er toch een wondertje heeft plaatsgevonden.

Hoe is het nu?
Wat ontzettend onzeker en spannend allemaal, ik duim heel hard dat het goed mag gaan.
sparoodislekker schreef:
08-03-2018 21:20
Ik hoop dat er toch een wondertje heeft plaatsgevonden.

Hoe is het nu?
Ik hoop het ook zo. :redrose:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven