Groeiachterstand
zondag 11 februari 2018 om 13:47
Hallo,
Ik ben 25 weken zwanger sinds mijn 20weken zwangerschap liep het helemaal mis. Mijn baby kwam niet zo goed bij ze weegt nu 260 gram. Ze heeft een groeiachterstand van hoewel 500 gram
we hebben alle testen gedaan vruchtwater test, bloed test, maar niks van afwijking. Het zit zo dat ze met een placenta probleem zit. Of ze de komende weken nog zal halen weten we niet had kan elke dag stoppen met haar hartje
ze moet toch wel 500 gram zijn om geboren te worden maar dan met een keizersnee omdat ik ook op risico’s kan hebben zoals bij een volgende zwangerschap of mijn baarmoederverliezen.. ze kan ook aan de geboorte sterven. Ik zit met veel vragen rond mijn hoofd en zo veel verdriet kan er iemand mij helpen aub.. !!
Ik ben 25 weken zwanger sinds mijn 20weken zwangerschap liep het helemaal mis. Mijn baby kwam niet zo goed bij ze weegt nu 260 gram. Ze heeft een groeiachterstand van hoewel 500 gram
zondag 11 februari 2018 om 13:58
Oh wat vreselijk nieuws Randa.
Ik heb geen idee wat ik zeggen moet... probeer hoop te houden. Je weet nooit precies wat er in je buik afspeelt. Het is moeilijk om door je buik heen in een ballon met water te kijken (dat is wat ze proberen eigenlijk).
Heel veel sterkte
Ik heb geen idee wat ik zeggen moet... probeer hoop te houden. Je weet nooit precies wat er in je buik afspeelt. Het is moeilijk om door je buik heen in een ballon met water te kijken (dat is wat ze proberen eigenlijk).
Heel veel sterkte
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
zaterdag 17 februari 2018 om 18:25
vrijdag 9 maart 2018 om 11:10
Ik hoop het ook zo.sparoodislekker schreef: ↑08-03-2018 21:20Ik hoop dat er toch een wondertje heeft plaatsgevonden.
Hoe is het nu?