September2016

20-11-2014 10:42 1692 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hieronder de tabel, jullie kunnen 'm zelf bijwerken.

NaamLeeftijd (v/m)KindjeBijzonderhedenbb1432/331e Gestart met ICSI

Bevallen!

NaamLeeftijdKindjeBijzonderhedenPoppie0022382e 01-03-2015 bevallen van een zoon!Twinklinstar 26/29 1e 11-03-2015 bevallen van een dochter!

??-09-2016 bevallen van een zoon!Nina888281e 18-03-2015 bevallen van een dochter!

??-09-2016 bevallen van twee zoons!Buuv.Betty341e 19-03-2015 bevallen van een zoon!Mila81 33 1e 24-03-2015 bevallen van een dochter!jaimesblond36/341e 03-06-2015 bevallen van een zoon!Lotus8726/301e ??-06-2015 bevallen van een dochter!

??-12-2016 bevallen van een zoon!Kaatje1988261e ??-01-2016 bevallen van een dochter!Weekend25/292e ??-04-2016 bevallen van een zoon!sohappy35/351e 13-01-2017 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:56
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
4.30% gewijzigd
Leuk kaatje ook voor de tweede!
Oh weekend, wat leuk en spannend, een derde! 😃
@ weekend,
Spannend weer voor een 3e!
@ bb14, hoe gaat het bij jullie?

Wij mogen eerder naar het ziekenhuis! Had in januari bij de huisarts mijn mond open getrokken. Weer ongesteld geworden. Weinig tot geen hoop op een spontane zwangerschap wat we wel gehoopt hadden.
We mogen nu aan het einde van deze maand voor gesprek komen om een nieuw traject te starten en hopelijk mogen we dan volgende maand beginnen met iui.
Tenzij ik volgende week niet ongesteld wordt.. maar daar ga ik wel vanuit.

Ook laatst uitstrijkje gehad vanwege bevolkingsonderzoek. Ze hadden wat afwijkende cellen gevonden.. gister voor controle geweest in het ziekenhuis. Daar krijgen we over 2 wkn de uitslag van. Gynaecoloog neigt naar cin 2. Ws dan over een half jaar weer een uitstrijkje
Oh dames, ik had gisteren gewoon een positieve test in handen! Een licht streepje, maar vanochtend gelukkig al iets donkerder 😃
Morgen zou mijn NOD zijn. Vind het echt weer heel spannend 🙈

Afbeelding
Spannend kaatje! Gefeliciteerd!! :hello: :cheer2:

Ik heb ook een vraag voor jullie... vorige week heb ik een curretage gehad en nu heb ik alleen nog wat bruinige afscheiding. Kan ik dan al seks hebben of moet ik echt wachten tot die bruinige afscheiding ook weg is?
Ben dit helemaal vergeten te vragen aan de gynaecoloog :frusty:
Dank je goldie!

Goede vraag.... Bruinverlies betekent meestal dat de bloeding al over is...maar kan natuurlijk ook zijn dat het nog minimaal is 🤔
Ik zou persoonlijk nog even wachten voor de zekerheid....of even naar de gyn of ha bellen en je vraag stellen
Kaatje, spannend! Een voorzichtige gefeliciteerd!

Goldielock, spijtig dat je een curretage hebt moeten ondergaan. Voor zover ik het me herinner na mijn curretage heeft het wel iets langer geduurd dan een week. Ik zou het in ieder geval voor de zekerheid afwachten tot je minstens weer een dag of 2 bloedvrij bent. Ik kan het me helaas niet meer herinneren wat de gyn toendertijd mij gezegd heeft.
Dank je poppie! De test is inmiddels wel wat donkerder, maar nog geen knaltest... Gisteren m’n NOD. Ben behoorlijk onzeker merk ik... 😞
Ja daarom zat ik ook te twijfelen aangezien de bloeding dan naar mijn idee wel over is en we zijn niet van steen natuurlijk 😋 Dan moeten we toch nog even wachten..
@kaatje, gefeliciteerd! Super nieuws. Heb je nog weer een test gedaan?
Dank je wel so happy! Ja, heb nog een test gedaan! Een hele duidelijke die na een halve minuut al een streepje gaf. Uiteindelijk super duidelijk! Ik voel me ook echt steeds meer zwanger.. misselijk, pijnlijke borsten en heel eg moe!

Afbeelding
Nou kaatje, zou je zwanger zijn? Ik zie twee hele dikke strepen!
Gefeliciteerd!!
Wij zijn gister weer in het ziekenhuis geweest. We mogen in maart weer beginnen met iui! Of ik moet aan het einde van de week niet ongesteld worden, dat zou helemaal mooi zijn.
En anders begin ik volgende week weer met clomid slikken, echo, pregnyl zetten en inseminatie.
Spannend weer! Hoop ook op een mooi plaatje zoals hierboven..
Succes Sohappy!
SoHappy, succes! Hopelijk snel positief resultaat!
We gaan morgen weer beginnen met onze 1e iui behandeling voor hopelijk een 2e wonder!
Gister heb ik een echo gehad, goed gereageerd op de clomid. 1 follikel van 20, 1 van 17 en 2 kleine. Gisteravond de pregnyl gezet en morgen iui. Ben benieuwd weer!
Vandaag onze 1e iui behandeling gehad. Nu 2 wkn afwachten. We mogen vanaf de 29e testen.. Als ik al niet eerder ongesteld wordt wat natuurlijk ook kan..
Ha meiden,

Ik kom ook weer eens om het hoekje kijken. ;-) Vol verbazing dat dit topic nog steeds een klein beetje loopt! Lief, de reacties na m'n vorige bericht. Wij zijn inmiddels een heel aantal gesprekken en onderzoeken in België verder. Alleen daarom ben ik al blij dat we deze stap gezet hebben. We zullen nooit meer de vraag stellen: wat als? Alles is straks uitgezocht. Tot nu toe zijn daar geen verdere bijzonderheden uit gekomen, dus dat is enerzijds fijn (niet nog een extra horde) en anderzijds ook wel lastig (waarom lukt het dan bij ons niet).

We verwachten de komende maanden nog wat uitslagen en kunnen daarna starten met de behandeling. Ik verwacht dat dat mei/juni zal worden. Inmiddels ben ik daar ook wel weer aan toe. We hebben al zo'n 5 maanden geen behandeling meer gehad. Dus het mag wel weer.

Het gaat verder wonderbaarlijk goed met ons. In onze omgeving is iedereen wel zo'n beetje uit de baby's, dus daar worden we niet heel veel mee geconfronteerd. Vrienden en familie vragen wel eens, maar ik merk dat het moeilijk voor ze is. In het begin (dat ze het wisten) werd er meer naar gevraagd. Het duurt nu ook al zo lang (het is nu 5,5 jaar geleden dat ik stopte met de pil), wat moet je nog vragen. En dat is steeds ongemakkelijker. Heel opvallend is wel dat er best wel wat vrienden van m'n man regelmatig even informeren. Had ik niet gedacht bij mannen. Mooi vind ik dat!

Sohappy: wat jammer dat voor jullie ook voor een tweede toch een behandeling nodig is. Hopelijk is dit net het zetje en zien jullie snel een positieve test! Heel veel succes!

Kaatje: wat een knaltest die laatste, van harte gefeliciteerd! Hopelijk voel je je goed.

Weekend: wow, alweer voor een derde! Voor mij bijna niet te bevatten! ;-) Zoveel kan er dus in een paar jaar gebeuren. Hopelijk mag het snel raak zijn voor jullie!
Bb, goed weer eens (lekker uitgebreid!) van je te horen. Fijn dat je je goed voelt in België. En je hebt gelijk, nu heb je hierover geen “wat als” maar ervaar je wat dit gaat doen. Ga lekker relaxed de verdere behandelingen in. Nee heb je, ja kun je krijgen. En ik duim heel hard dat het een ja gaat worden voor jullie!

Sohappy, ik had het gemist. Maar heel erg veel succes met deze iui! Ik duim ook voor jullie.
Nou heb helaas sinds afgelopen zondag wat licht bruine afscheiding. Maandag en gister voelde ik me echt alsof ik ongesteld ging worden. Van die lichte zeurende pijn. Vanmorgen wat rode plas maar geen stolsols. Ook geen krampen meer vandaag.
Zit op dag 15 na de iui.
Ga er vanuit dat ik ongesteld wordt helaas.
Verschrikkelijk zijn deze dagen..
Heb gelukkig nog niet eerder getest ook al is dat lastig.
Anders mogen we morgenochtend een test doen als het niet doorzet maar dat verwacht ik wel.
Op naar iui 2.
Hoi meiden!

Ik heb ook een vraag..

8 februari heb ik een curretage gehad ivm miskraam. Kindjes zijn met 9 weken gestopt. Inmiddels is het al 7 weken geleden en nog geen menstruatie te bekennen.
Vorige week vrijdag had ik wel buikpijn, maar weet niet of dat mijn baarmoeder was of mijn darmen. Afgelopen maandag 1 veegje bloed op een wc papiertje en verder alleen maar bruine afscheiding wat nu ook weer zo goed als weg is. Ik snap er niks meer van 🤦‍♀️
Is dit normaal of moet ik nog een paar weken geduld hebben? Gynaecoloog zei dat het tot 8 weken kon duren, maar het voelt niet goed. En de zwangerschapstest was negatief
Goldielock, wat spijtig om te horen dat je kindjes het niet gered hebben en dat je nog last hebt geruime tijd na de curretage.

Misschien kun je beter een apart topic op het forum openen met je vraag, ik denk dat je dan veel meer antwoorden gaat kunnen krijgen.
Hier zit een groepje dames die in 2014 een miskraam gehad hebben, niet allemaal hebben ze ook een curretage gehad. De meesten hebben ook zelfs al 1 of meerdere nieuwe zwangerschappen gehad, waaruit een aantal kindjes geboren zijn.

Zelf heb ik wel een curretage gehad, maar zoals gezegd, dat was in 2014 ook dus ik herinner het me ook niet helemaal qua detail. Volgens mij was het bij mij na een maand of zo wel weer goed mbt vloeien. Als je het niet vertrouwt, bel dan even naar de poli of de verloskundige om dit te vragen. Eventueel vraag dan ook een afspraak met de gynaecoloog om nog even te kijken. Misschien is er iets achtergebleven?
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Zit nu op 16 dgn na de iui. Wel de hele week wat bruine afscheiding gehad maar geen bloedverlies of stolsels.
Vanmorgen een test gedaan van cb maar die gaf aan negatief.
Had me ingesteld dat me menstruatie eerder zou komen, niet later.
Zh gebeld maar het is afwachten..
Goh vind het frustrerend. Voel me niet zwanger en hoop dat me menstruatie snel komt.
Vanmorgen ongesteld geworden.. Wat we al verwacht hadden hoor.. Zondag weer beginnen met hormonen slikken en volgende week vrijdag naar het ziekenhuis voor een echo. Zit ik wel nog maar op dag 8 maar liever een echo teveel als te weinig.
Dus we gaan voor iui 2!
Gelukkig heb je inmiddels duidelijkheid gekregen, Sohappy. Hormonen doen het een en ander met je lijf, dus misschien bij jou dat het ervoor zorgde dat het dit keer iets langer duurde voordat je duidelijk ongesteld werd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven