100+ kilo dames wie doet er mee gaan verder...
woensdag 16 april 2008 om 10:36
woensdag 25 februari 2009 om 21:14
quote:Zwieber schreef op 25 februari 2009 @ 21:12:
[...]
Heb vanochtend nog gekeken maar had het niet zien staan. (ik ging namelijk vandaag). Nou ja, over twee weken moet ik weer de boeken terug brengen dus dat komt goed. Ik ga even spieken.
Heb het er net pas op gezet, was al een paar dagen niet op de computer geweest.
Ik kan je ook mijn adres mailen dan betaal ik de verzendkosten
[...]
Heb vanochtend nog gekeken maar had het niet zien staan. (ik ging namelijk vandaag). Nou ja, over twee weken moet ik weer de boeken terug brengen dus dat komt goed. Ik ga even spieken.
Heb het er net pas op gezet, was al een paar dagen niet op de computer geweest.
Ik kan je ook mijn adres mailen dan betaal ik de verzendkosten
woensdag 25 februari 2009 om 21:20
donderdag 26 februari 2009 om 06:36
Bumba's en wawa's? Wat is dat voor geheimtaal?
Iejoor, ik heb ooit een soort pudding op van kip. Smaakte totaal niet naar kip, was zoet. Turks geloof ik.
Q, leuk nieuwe kleren! En mooie maten!
Gistermiddag nog snel ven wat gekocht voor een meeting vandaag. Roze bloesje met roze spencer met grijze wiebertjes. Bij Sting, van Sutherland. XL, zit hartstikke mooi. Was bang dat ik eruit zou zien als een opgebonden rollade maar niet dus.
Kreeg zulke leuke complimentjes in de winkel Van de verkoopster (jaja, het is haar werk maar ze zei ook tegen een andere klant dat ze beter een ander model kon nemen dus ze is wel eerlijk) en van een paar klanten. Zo leuk!
Ik heb mezelf officieel 'niet meer dik' verklaard, Ben echt niet mager hoor, zelfs niet slank maar ook niet meer dik. En als iemand anders me wel dik vind dan is dat zijn probleem!
Maar als je kleren kunt kopen in dergelijke winkels en je hoeft niet meer de XXL dan ben je toch wel dik af, of niet?
Jos, ik ben een drama met tabellen dus ik laat de beker liever aan mij voorbijgaan
Iejoor, ik heb ooit een soort pudding op van kip. Smaakte totaal niet naar kip, was zoet. Turks geloof ik.
Q, leuk nieuwe kleren! En mooie maten!
Gistermiddag nog snel ven wat gekocht voor een meeting vandaag. Roze bloesje met roze spencer met grijze wiebertjes. Bij Sting, van Sutherland. XL, zit hartstikke mooi. Was bang dat ik eruit zou zien als een opgebonden rollade maar niet dus.
Kreeg zulke leuke complimentjes in de winkel Van de verkoopster (jaja, het is haar werk maar ze zei ook tegen een andere klant dat ze beter een ander model kon nemen dus ze is wel eerlijk) en van een paar klanten. Zo leuk!
Ik heb mezelf officieel 'niet meer dik' verklaard, Ben echt niet mager hoor, zelfs niet slank maar ook niet meer dik. En als iemand anders me wel dik vind dan is dat zijn probleem!
Maar als je kleren kunt kopen in dergelijke winkels en je hoeft niet meer de XXL dan ben je toch wel dik af, of niet?
Jos, ik ben een drama met tabellen dus ik laat de beker liever aan mij voorbijgaan
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
donderdag 26 februari 2009 om 08:14
Alleen de TO kan toch maar de tabel bijwerken of heb ik het nu mis? Dat was mij tenminste een keer verteld door een VivaAngel.. Dus moeten we dan een nieuw topic gaan openen? Nee toch.....
Pip, super dat je jezelf niet meer dik hebt verklaard en je redenering klopt voor 100%. Ben het helemaal met je eens.... Maar wel super goed hoor! Jij bent echt al zover, super goed van jezelf mag je ook best wel heel erg trots op zijn ook!
Q, fijn voor je zeg dat je al in die maten past nu. En gewoon weer in een normale winkel kunt shoppen. Dat doet een mens goed lijkt me. Ik kan alleen nog maar bij de grote maten winkels kopen en dan eigenlijk alleen bij de Miss Etam, andere grote maten zaken zitten er niet in mijn woonplaats. Nog 1tje maar die heeft alleen maar echt truttige kleding.... Dus tja.... Hopelijk gaat het me nog eens lukken na mijn verblijf op Sicilie hierzo... Van het weekend maar eens even goed bijtanken in Nederland in de hoop dat ik volgende week er weer met een frisse blik tegenaan kijk..... WE zullen zien...
Bumba is toch een geel clowntje???? Wawa's zegt me echt helemaal niets... Wel grappig... dat soort praat hierzo...
Pip, super dat je jezelf niet meer dik hebt verklaard en je redenering klopt voor 100%. Ben het helemaal met je eens.... Maar wel super goed hoor! Jij bent echt al zover, super goed van jezelf mag je ook best wel heel erg trots op zijn ook!
Q, fijn voor je zeg dat je al in die maten past nu. En gewoon weer in een normale winkel kunt shoppen. Dat doet een mens goed lijkt me. Ik kan alleen nog maar bij de grote maten winkels kopen en dan eigenlijk alleen bij de Miss Etam, andere grote maten zaken zitten er niet in mijn woonplaats. Nog 1tje maar die heeft alleen maar echt truttige kleding.... Dus tja.... Hopelijk gaat het me nog eens lukken na mijn verblijf op Sicilie hierzo... Van het weekend maar eens even goed bijtanken in Nederland in de hoop dat ik volgende week er weer met een frisse blik tegenaan kijk..... WE zullen zien...
Bumba is toch een geel clowntje???? Wawa's zegt me echt helemaal niets... Wel grappig... dat soort praat hierzo...
donderdag 26 februari 2009 om 08:59
Moggû!
HotPip ook al zo goed bezig met kleding, fijn!
Ik probeer om zo weinig mogelijk te kopen, ik moet eerst eens onder die rotte 75 komen.
Vandaag lang werken, geen tijd om te zeuren over eten en snoep!
Tabel laat ik ook aan me voorbij gaan, ben echt een ei op dat gebied!
Ik ga er vandoor, fijne dag allemaal!
HotPip ook al zo goed bezig met kleding, fijn!
Ik probeer om zo weinig mogelijk te kopen, ik moet eerst eens onder die rotte 75 komen.
Vandaag lang werken, geen tijd om te zeuren over eten en snoep!
Tabel laat ik ook aan me voorbij gaan, ben echt een ei op dat gebied!
Ik ga er vandoor, fijne dag allemaal!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 26 februari 2009 om 11:06
@Iejoor. grote maten winkel ben ik eigenlijk nog nooit geweest.. op de één of andere manier heb ik altijd wel wat passends gevonden in een reguliere winkel.. (dat betekent dus dat het gewoon groot moest vallen). vooral rokjes ging altijd prima.. maar nu kon ik gewoon aan wat ik aan wilde doen.,. dus gewoon maat 42 (behanlve wat broeken betreft) en dan paste ik het..
heel raar misch. omdat ik nog behoorlijk zwaar ben, maar ik ben ook lang he.. dus vandaar
Ik wil ook niet veel kopen want ik wil nog heel erg enorm veel afvallen.. het punt is dat ik bruiloften/etentjes/presentaties etc heb in de komende maand dus ik kan er gewoon niet helemaal onderuit om toch wat te kopen.. Volgende week ga ik shoppen en dan koop ik nog een rokje of blouse ofzo die ik met dit ook kan combineren.. dan kan ik op alle gelegenheden weer iets anders verschijnen..
heel raar misch. omdat ik nog behoorlijk zwaar ben, maar ik ben ook lang he.. dus vandaar
Ik wil ook niet veel kopen want ik wil nog heel erg enorm veel afvallen.. het punt is dat ik bruiloften/etentjes/presentaties etc heb in de komende maand dus ik kan er gewoon niet helemaal onderuit om toch wat te kopen.. Volgende week ga ik shoppen en dan koop ik nog een rokje of blouse ofzo die ik met dit ook kan combineren.. dan kan ik op alle gelegenheden weer iets anders verschijnen..
donderdag 26 februari 2009 om 17:16
donderdag 26 februari 2009 om 17:19
*De luie-smoothie: een flinke hand van het bevroren zomerfruit van de AH+ yoghurt
*Met karnemelk: cantaloupe, perzik, aardbeien, mint en karnemelk
*mango+ yoghurt (met banaan ook lekker)
*sinaasappel+ananas+ gember
*sinaasappel + yoghurt
Die vind ik erg lekker
Iemand voor mij nog een goed bedadvies? Ik zoek een nieuw, betaalbaar bed(met matras)..
*Met karnemelk: cantaloupe, perzik, aardbeien, mint en karnemelk
*mango+ yoghurt (met banaan ook lekker)
*sinaasappel+ananas+ gember
*sinaasappel + yoghurt
Die vind ik erg lekker

Iemand voor mij nog een goed bedadvies? Ik zoek een nieuw, betaalbaar bed(met matras)..
donderdag 26 februari 2009 om 17:44
Jam jamm heerlijk die smoothies!
Ik kan er wel op leven waardeloos alleen dat t fruit zo duur is!
Hp: Je hebt echt helemaal gelijk heerlijk!!
Hemera: Ik ben altijd goed geslaagd bij Ikea qua bedden zoveel keus zoveel soorten.
Q: Gefeli met je nieuwe aanwinsten.
Shoppen maakt mij ook altijd zoooo blij.
en na al die Lush verhalen ga ik vanavond toch nog even de stad in denk ik om wat lekkers te scoren.
Ik kan er wel op leven waardeloos alleen dat t fruit zo duur is!
Hp: Je hebt echt helemaal gelijk heerlijk!!
Hemera: Ik ben altijd goed geslaagd bij Ikea qua bedden zoveel keus zoveel soorten.
Q: Gefeli met je nieuwe aanwinsten.
Shoppen maakt mij ook altijd zoooo blij.
en na al die Lush verhalen ga ik vanavond toch nog even de stad in denk ik om wat lekkers te scoren.
donderdag 26 februari 2009 om 19:16
Ik doe voorlopig nog niet aan nieuwe kleren. Eerst nog maar 'ns een paar maanden flink afvallen.
Ontbijt:
1 boterham, gebakken ei, ui, tomaat, half plakje cheddar
Lunch:
2 boterhammen, plakje kaas, veldsla, tomaat, ui, lightsaus
Diner:
1 bak optimel appel/kaneel kwark van 500 gram
en later op de avond nog 5 kleine tomaatjes
Beweging:
60 minuten powerwalken: 580 kcal, hartslag 149-167
Sinds van de week heb ik kleine tros/pruimtomaatjes ontdekt: superlekker. Eindelijk 'n tomaat die nog echt naar tomaat smaakt. En die kwark van optimel die las ik vanmiddag hier in 'n topic en heb 'm nu gelijk uitgeprobeerd. Had geen zin om iets te bakken of koken, want buikpijn, en dit vulde wel goed.
Ontbijt:
1 boterham, gebakken ei, ui, tomaat, half plakje cheddar
Lunch:
2 boterhammen, plakje kaas, veldsla, tomaat, ui, lightsaus
Diner:
1 bak optimel appel/kaneel kwark van 500 gram
en later op de avond nog 5 kleine tomaatjes
Beweging:
60 minuten powerwalken: 580 kcal, hartslag 149-167
Sinds van de week heb ik kleine tros/pruimtomaatjes ontdekt: superlekker. Eindelijk 'n tomaat die nog echt naar tomaat smaakt. En die kwark van optimel die las ik vanmiddag hier in 'n topic en heb 'm nu gelijk uitgeprobeerd. Had geen zin om iets te bakken of koken, want buikpijn, en dit vulde wel goed.