lingeriefetish+bedrogen?
vrijdag 16 februari 2018 om 14:30
Hallo,
ik wil even iets kwijt over iets wat ik de voorbije dagen bij mijn vriendje heb ontdekt. Omdat ik een nogal nieuwsgierig type ben heb ik op een nacht in zijn gsm gekeken en heb hierin gevonden dat hij met verschillende bordelen heeft gebeld, dit was een grote shock maar was niet het enige. ook heb ik ontdekt dat hij een nogal rare fetish heeft, namelijk mannen die vrouwenlingerie dragen.
Ik heb hem hiermee geconfronteerd en hij zei me dat hij het bordeel nooit bezocht heeft maar het spannend vond om ernaar te bellen en vragen te stellen over zijn fetish. ik was hierdoor helemaal van slag en zit eigenlijk met mn handen in het haar...het klinkt zo ongeloofwaardig. alles ging nochtans goed in onze relatie maar hij zei me dat hij zich te hard schaamde om er met mij over te praten.
Enkele dagen later heb ik daarbovenop nog zijn collectie butplucks en dildos gevonden. ik heb hem hierover aangesproken en gezegd dat ik het op zich niet erg vind. Ik weet gewoon niet meer wat ik met hem moet aanvangen, het vertrouwen in hem is namelijk weg door alles wat ik heb ontdekt maar hij heeft er enorm veel spijt (tot wenens toe) van en zegt het nooit meer te doen.
wat zijn jullie meningen hierover of zijn er vrouwen die iets soortgelijk hebben meegemaakt?
ik wil even iets kwijt over iets wat ik de voorbije dagen bij mijn vriendje heb ontdekt. Omdat ik een nogal nieuwsgierig type ben heb ik op een nacht in zijn gsm gekeken en heb hierin gevonden dat hij met verschillende bordelen heeft gebeld, dit was een grote shock maar was niet het enige. ook heb ik ontdekt dat hij een nogal rare fetish heeft, namelijk mannen die vrouwenlingerie dragen.
Ik heb hem hiermee geconfronteerd en hij zei me dat hij het bordeel nooit bezocht heeft maar het spannend vond om ernaar te bellen en vragen te stellen over zijn fetish. ik was hierdoor helemaal van slag en zit eigenlijk met mn handen in het haar...het klinkt zo ongeloofwaardig. alles ging nochtans goed in onze relatie maar hij zei me dat hij zich te hard schaamde om er met mij over te praten.
Enkele dagen later heb ik daarbovenop nog zijn collectie butplucks en dildos gevonden. ik heb hem hierover aangesproken en gezegd dat ik het op zich niet erg vind. Ik weet gewoon niet meer wat ik met hem moet aanvangen, het vertrouwen in hem is namelijk weg door alles wat ik heb ontdekt maar hij heeft er enorm veel spijt (tot wenens toe) van en zegt het nooit meer te doen.
wat zijn jullie meningen hierover of zijn er vrouwen die iets soortgelijk hebben meegemaakt?

vrijdag 16 februari 2018 om 18:31
Dit dus. Maal duizend. Je bent nieuwsgierig, tss. Schaam je.Rooss4.0 schreef: ↑16-02-2018 17:28Sinds wanneer ben je verlicht al je ranzige fantasieën, fetisjes en voorkeuren op te biechten aan wie dan ook? Die gozer is 21 en ontdekkende, zijn meer dan nieuwsgierige vriendinnetje kijkt in zijn telefoon en mja, als je zoekt zul je vinden en dan moet je dus oo met de consequenties dealen.
Hij is niet onbetrouwbaar, hondje, dat ben jij. Hij heeft zaken verzwegen omdat hij zoekende is in zijn sexualiteit en dat mag gewoon. Hij was bang dat je niet begripvol zou reageren als hij het zou vertellen en daar had hij dus gelijk in.
Geluk ermee.

vrijdag 16 februari 2018 om 18:34
Precies dit!!Rooss4.0 schreef: ↑16-02-2018 17:28Sinds wanneer ben je verlicht al je ranzige fantasieën, fetisjes en voorkeuren op te biechten aan wie dan ook? Die gozer is 21 en ontdekkende, zijn meer dan nieuwsgierige vriendinnetje kijkt in zijn telefoon en mja, als je zoekt zul je vinden en dan moet je dus oo met de consequenties dealen.
Hij is niet onbetrouwbaar, hondje, dat ben jij. Hij heeft zaken verzwegen omdat hij zoekende is in zijn sexualiteit en dat mag gewoon. Hij was bang dat je niet begripvol zou reageren als hij het zou vertellen en daar had hij dus gelijk in.
vrijdag 16 februari 2018 om 18:46
Behalve de laatste zin, vind ik deze reactie echt nergens op slaan.Rooss4.0 schreef: ↑16-02-2018 17:28Sinds wanneer ben je verlicht al je ranzige fantasieën, fetisjes en voorkeuren op te biechten aan wie dan ook? Die gozer is 21 en ontdekkende, zijn meer dan nieuwsgierige vriendinnetje kijkt in zijn telefoon en mja, als je zoekt zul je vinden en dan moet je dus oo met de consequenties dealen.
Geluk ermee.
vrijdag 16 februari 2018 om 18:48
Als hij het voor je verborgen had willen houden neem ik aan dat hij zijn collectie buttpluggs en dildo's ergens goed verstopt had? Dat je in zijn telefoon neust á la, niet netjes maar tot daar aan toe.
Maar je bent ook naarstig door zijn kasten etc gaan neuzen? Dozen open maken en dat soort dingen? Zo ja, dat zijn vertrouwen in jou nog niet weg is! Daar heeft hij dan eerder alle reden toe. Of lag het zo ergens voor het meteen te kunnen vinden. Dan had je het wel eerder gewoon gezien toch....
En zoveel heteromannen die anaal lekker vinden, ook bij zichzelf.
Ik heb zelf een relatie gehad met een man die bleek het geil te vinden om lingerie wel eens aan te doen, als hij alleen was. Verder hetero en goede seks.
Mag je vriend ook nog wat privé houden?
Maar je bent ook naarstig door zijn kasten etc gaan neuzen? Dozen open maken en dat soort dingen? Zo ja, dat zijn vertrouwen in jou nog niet weg is! Daar heeft hij dan eerder alle reden toe. Of lag het zo ergens voor het meteen te kunnen vinden. Dan had je het wel eerder gewoon gezien toch....
En zoveel heteromannen die anaal lekker vinden, ook bij zichzelf.
Ik heb zelf een relatie gehad met een man die bleek het geil te vinden om lingerie wel eens aan te doen, als hij alleen was. Verder hetero en goede seks.
Mag je vriend ook nog wat privé houden?
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
vrijdag 16 februari 2018 om 19:24
Geinig dat je dit uit mijn stuk concludeert.eenmeisje1993 schreef: ↑16-02-2018 17:31Jij zou niet willen weten dat je vriend misschien wel biseksueel is?
Maar eerlijk, nee, dat zou ik niet persé hoeven te weten. Hij kan het overigens ook pas vertellen als hij het zelf weet. Dat hij af en toe iets in zijn kont stopt en een voorkeur lijkt te hebben voor vrouwenondergoed betekent niet dat hij misschien wel bi is.
Ik vind het heus bepaald onsexy maar daar gaat dit niet over.
.
vrijdag 16 februari 2018 om 19:46
Kan niet ontkennen dat je een punt hebt. Maar waarom zo hard tegen TO?Rooss4.0 schreef: ↑16-02-2018 19:24Geinig dat je dit uit mijn stuk concludeert.
Maar eerlijk, nee, dat zou ik niet persé hoeven te weten. Hij kan het overigens ook pas vertellen als hij het zelf weet. Dat hij af en toe iets in zijn kont stopt en een voorkeur lijkt te hebben voor vrouwenondergoed betekent niet dat hij misschien wel bi is.
zaterdag 17 februari 2018 om 00:29
Aan uw topics te lezen heb jij een heel andere opvatting over een relatie dan ik, bedankt voor uw mening zo zacht en vriendelijk uit te drukkenRooss4.0 schreef: ↑16-02-2018 17:28Sinds wanneer ben je verlicht al je ranzige fantasieën, fetisjes en voorkeuren op te biechten aan wie dan ook? Die gozer is 21 en ontdekkende, zijn meer dan nieuwsgierige vriendinnetje kijkt in zijn telefoon en mja, als je zoekt zul je vinden en dan moet je dus oo met de consequenties dealen.
Geluk ermee.

zaterdag 17 februari 2018 om 00:29
Aan uw topics te lezen heb jij een heel andere opvatting over een relatie dan ik, bedankt voor uw mening zo zacht en vriendelijk uit te drukkenRooss4.0 schreef: ↑16-02-2018 17:28Sinds wanneer ben je verlicht al je ranzige fantasieën, fetisjes en voorkeuren op te biechten aan wie dan ook? Die gozer is 21 en ontdekkende, zijn meer dan nieuwsgierige vriendinnetje kijkt in zijn telefoon en mja, als je zoekt zul je vinden en dan moet je dus oo met de consequenties dealen.
Geluk ermee.

zaterdag 17 februari 2018 om 00:35
Bedankt voor de steun!eenmeisje1993 schreef: ↑16-02-2018 19:46Kan niet ontkennen dat je een punt hebt. Maar waarom zo hard tegen TO?

zaterdag 17 februari 2018 om 00:52
Die voorkeur voor vrouwenlingerie zou me niet storen maar wel het feit dat hij juist mannen wil zien in vrouwenlingerie.Rooss4.0 schreef: ↑16-02-2018 19:24Geinig dat je dit uit mijn stuk concludeert.
zondag 18 februari 2018 om 16:33
Maar op welke manier is dat anders dan bijvoorbeeld een andere vrouw graag zien in een shirt en boxer van een man? Als vrouw kan ik dat namelijk best wel waarderen, en hoor mannen er ook nooit over klagen.

dinsdag 20 februari 2018 om 15:36
Dat vraag ik me ook af?! Jammer dat hij zich er zo voor schaamt. Ik zou denken dat je fetishes juist samen van kunt genieten als je het beide leuk vind.
Trouwens.. Topic-starter; je zegt in je post dat je een 'nieuwsgierig' typje bent en je daarom in zijn telefoon hebt gekeken. Als je wil dat hij je alles in alle eerlijkheid kan vertellen en je kan vertrouwen, moet je ook niet stiekem in zijn telefoon gaan kijken. Dat zorgt er juist voor dat hij je niet kan vertrouwen en zal daardoor ook nooit volledig eerlijk tegen je zijn als je het mij vraagt.